fbpx

למה אתם חייבים לשלב SEO בשיווק שלכם?

למה אתם חייבים לשלב SEO בשיווק שלכם?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

למה אתם חייבים לשלב SEO בשיווק שלכם?

בטח שמעתם על SEO- קידום אתרים במנוע החיפוש של גוגל ואם שמעתם אז גם כבר קיבלתם עשרות עצות מ”מומחים” לכתוב תוכן שהאלגוריתם “יאהב”, או לכתוב כתבות שגוגל “יאהב” .
אנחנו מציעים לכתוב תוכן בעל ערך שיכול להוות השראה ולתת טיפים וכלים לאנשים כדי שהם ירצו לחזור ולקרוא אתכם. 

אנחנו תופסים את הקידום במנוע החיפוש כצורת שיווק המזכירה שיווק מפה לאוזן- נתתם ערך,קיבלתם חזרה. שיווק מפה לאוזן מתרחש כשאדם התרשם מהשירות שלכם והמליץ לחבר,גם כשאתם כותבים כתבה שפותרת לאדם בעיה הוא ייתרשם מכם ומהידע שאתם חולקים. הרי יש קהל רב באינטרנט שמחפש פיתרונות לבעיות / מענה לצורך  וברגע שהצלחתם לפתור אותן או לענות על הצורך הזה, גם תצליחו לבנות אמון,תיצרו מצב שבו יחזרו אל האתר שלכם לחפש תשובות נוספות ואפילו תהפכו לאוטוריטה בתחום וכתוצאה מכך, לקוחות ופניות חדשות יזרמו אליכם נון סטופ.

יש דרכים שונות ומגוונות לקידום העסק שלכם אונליין- שיווק ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק או פרסום ממומן באמצעות מודעות בגוגל או פייסבוק. כולן דרכים טובות, יחד עם זאת, כדי לבנות משהו ארוך טווח אתם צריכים להתמקד בSEO.

אבל מה זה SEO? 

בפשטות, שיטת שיווק שבעזרתה מקדמים את האתר להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל עבור חיפושים מסויימים. לדוגמה, כשמישהו מחפש בגוגל את הביטוי “איך למכור…” האתר שלנו יופיע בין התוצאות הראשונות.

בשורות הבאות אנחנו הולכים להציג בפניכם מדוע כדאי לכם להתמקד בקידום במנוע החיפוש של גוגל- את הסיבות וגם את היתרונות הנובעים מכך.

ראשית, כשאתם רוצים לחלוק את הידע שלכם בתחום מסויים, אתם עובדים קשה על יצירת תכנים, כתיבת כתבות,ומשקיעים שעות רבות, אבל בשונה משיטות שיווק אחרות, אתם עובדים פעם אחת על הפקת התכנים ולאחר מכן התכנים עובדים בשבילכם מכיוון שהם תמיד קיימים ברשת וכל מי שמחפש דרך לפתור בעיה מסויימת יגיע אל התוכן שלכם.

שנית, היא סיבה כלכלית,  קידום במנועי החיפוש לא עולה כסף בשונה מפרסום ממומן שדורש מכם להשקיע כסף באופן קבוע בכדי לעלות מודעה לאוויר ולהמשיך לפרסם את העסק שלכם.

שלישית תהיה ביסוס אמינות וסמכות בתחום שלכם. כשאתם כותבים תכנים בנושא מסויים אתם חולקים את הידע שלכם עם הקהל ומעניקים פתרונות לבעיות שאיתן הם מתמודדים. תחשבו על עצמכם, ממי הייתם מעדיפים לקחת שירות, מעורך דין שכותב עשרות כתבות בשבוע על התחום שלו וחולק את הידע שלו באופן קבוע, או מאחד שלא כותב כלל ואתם לא בטוחים כמה הוא מקצועי?

מעבר לסיבות האלו, בעידן שבו הכל פרסומות שרק מנסות למכור מוצרים או שירותים,אנשים צמאים לערך אמיתי, כזה שבאמת עוזר להם, וקידום במנוע החיפוש הוא דרך לבנות קשר ארוך טווח עם הקהל .

אנחנו לא מתיימרים להיות מומחי SEO או ללמד אתכם את כל התורה, אלא לגרום לכם להבין את החשיבות של קידום במנוע החיפוש. 


כמה מושגים שחשוב שתכירו:
1. מערכת גוגל אנליטיקס: מערכת המודדת ומנתחת נתונים חשובים על האתר שלכם, כמו למשל באיזה דף הגולשים נשארו הכי הרבה זמן, אחוז הגולשים שעזבו את האתר ועוד נתונים חשובים שיכולים לעזור לכם לשפר את האתר לטובה.

2. ביטויי זנב ארוך– ביטויים שמחפש קהל היעד בגוגל ומכילים מילות מפתח מדוייקות ומוגדרות יותר, כמו:”רופא עור בבאר שבע” . אלו ביטויים שבעזרתם קל יותר לקדם את האתר מכיוון שנפח החיפוש שלהם יחסית נמוך ותחרותי פחות מביטויים אחרים ( לדוגמה רק רופא, או רופא עור).

3. תגית אלט– ביטוי שמצרפים לקבצי מדיה (בעיקר תמונות) ונועד לתאר ללקויי ראייה בצורה ברורה מה רואים באותם קבצי מדיה. גוגל סורק את אותה התמונה ובאמצעות טאג האלט מקדם את התמונה בתוצאות החיפוש המתאימות.

לסיכום, קידום במנוע החיפוש הוא שיטה שדורשת יכולות כתיבה, השקעה של זמן וסבלנות רבה.פרסום ממומן אמנם מהיר יותר ואולי הרשתות החברתיות קורצות לכם יותר אך כאשר בונים משהו לטווח ארוך SEO היא הדרך לנצח. כתבת תוכן אחת יכולה בעתיד להכניס לאתר שלכם תנועה רבה ולקדם אתכם בצורה משמעותית,היו סבלניים, זה יישתלם לכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

איך לעצב דף נחיתה בלי ידע מקדים

בכתבה הקודמת דיברנו על 9 טיפים פרקטיים לשיפור דף הנחיתה שלך והכתבה הזו היא המשך ישיר אליה. אם לא קראתם עדיין אתם מוזמנים לקרוא אותה