fbpx

שיווק דיגיטלי: 7 טיפים מועילים לשיפור הנוכחות הדיגיטלית שלכם

שיווק דיגיטלי: 7 טיפים מועילים לשיפור הנוכחות הדיגיטלית שלכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אתם יודעים שהחברה שלכם חייבת לחיות ולבעוט בדיגיטל כדי להצליח, אבל איך עושים את זה נכון? אספנו עבורכם רעיונות פשוטים שחייבים להכיר

בשנת 1994 הקים בחור צעיר ושאפתן חברה למכירה ושילוח של ספרים אונליין. לא מעט אנשים הרימו גבה לרעיון המכירתי החדש, אך מהר מאוד החברה התפתחה והפכה לענקית האי קומרס שאם עוד לא ניחשתם הלא היא אמזון. מראשית ימיה החברה פועלת אך ורק באונליין ונחשבת לאחת מפריצות הדרך הגדולות יותר של המאה ה-20. ג’ף בזוס ידע לנצל את האינטרנט ראשון, אך זה לא אומר שאתם לא יכולים לעשות את זה בעצמכם.

העולם הדיגיטלי הוא מפתח לחשיפה למגוון קהלי יעד לעולמות שונים, ולכן כדאי לדאוג שגם החברה שלכם תחיה ותבעט בדיגיטל.

אז איך עושים את זה?

שיווק ונוכחות דיגיטלית

רשימת תפוצה במייל לשיפור הנוכחות הדיגיטלית:

כדי ליצור רשימה זו צרו קריאה לפעולה בדפי הרשתות החברתיות שלכם ובאתר המניעה את המשתמשים להירשם ולקבל הטבה מסוימת. המטרה ברשימת התפוצה היא להגדיל את האינטראקציה של הקהל איתכם ובנוסף תוכלו לעשות זאת על בסיס יומי/שבועי. ישנן פלטפורמות המבצעות אוטומציות לניהול רשימות תפוצה. הנה כתבה שבה תוכלו למצוא פלטפורמות מומלצות.

אגב מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה (אנחנו קוראים לזה ניוזלטר) שלנו 🙂

רשימת תפוצה לשיפור שיווק דיגיטלי

התאמת התכנים שלכם למנועי החיפוש, SEO:

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם וכיאה למעמדו, כמות התוצאות לחיפוש פשוט בו היא עצומה. כדי להיות בטוחים שתהיו בין האפשרויות הראשונות (ולא המתחרים) בחיפוש אחר המותג שלכם או מילים הקשורות אליו, תצטרכו להתאים את האתר לצורה שבה גוגל או כל מנוע חיפוש אחר עובד.

לדוגמא: אם נחפש בגוגל את המותג “נייק” נקבל בתוצאה הראשונה את “טרמינל איקס” ולאחר מכן את המתחרות שלה, משמע האתר התאים את עצמו מבחינת SEO לחיפוש אחר המותג. התאמת SEO מתבטאת בתגיות ומילות מפתח בתוך האתר עצמו בשילוב עם ממשק נוח למשתמש.

ואם כבר דיברנו על מתחרים, תוכלו לייצר גם כאן אופטימיזציה כדי להופיע בחיפושים שלהם. עם שינויים תמידיים באלגוריתמים, התאמה למנועי החיפוש חשובה על מנת לשמור עליכם רלוונטיים לקהל היעד שלכם. כי אם לא תקפידו להופיע להם מול העיניים איך אומרים, רחוק מהעין רחוק מהלב?

פעילות קבועה להגברת הנוכחות הדיגיטלית:

 מכירים את זה שאתם משוטטים ברשת ופתאום בכל מקום יש את אותה פרסומת של האתר שממש במקרה ביקרתם בו לפני כמה ימים? זה נראה לכם מוזר, אבל אחרי שראיתם את המודעה כמה פעמים בסוף חזרתם לאתר ואפילו יש סיכוי גדול שביצעתם רכישה. זו בדיוק התוצאה שאתם רוצים להשיג עבור המותג שלכם. כדי לגרום לזה לקרות אנחנו צריכים להיות כמה שיותר פעילים וכמה שיותר יצירתיים. כך לא רק המודעות בתשלום יגרמו לקהל שלנו לראות אותנו אלא שגם הקהל עצמו ירצה לשתף את התוכן שלנו ויעזור למותג להיחשף בפני עוד אנשים. פרסמו באופן שוטף, הגיבו באופן עקבי וצרו כמה שיותר אינטראקציה עם הקהל.

פרסומת AD

בדקו את הפעילות הדיגיטלית שלכם:

לאחר שתתחילו לפעול ברשתות החברתיות ולהתאים את ה-SEO שלכם, הגיע הזמן לבדוק את התוצאות ולהחליט האם האסטרטגיה שבחרתם אכן עובדת. אל תשכחו כי ישנן המון אסטרטגיות שהתוצאות שלהן מגיעות אחרי טווח זמן ארוך יחסית ולכן אל תקבעו טווח זמנים אוניברסלי להכל אלא קבעו אותו ביחס לאסטרטגיה שבחרתם. לדוגמא: אסטרטגיית פעילות אונליין יכולה להתפרש בקצב מהיר בין המשתתפים ולכן תוצאות הגדלת החשיפה שלכם יגיעו מהר, לעומת שימוש באסטרטגיית ניוזלטר שלוקחת יותר זמן מאחר ולא כל משתמש ממהר להשאיר את המייל שלו באתרי מותג מחשש לספאם.

צרו זהות דיגיטלית למותג שלכם:

האופן בו תתנהלו ברשת הוא בהתאם לאופי המותג שלכם, כך תוכלו לייצר הזדהות בקרב הקהל ולייצר בקרבם רצון להגביר את המעורבות שלהם בכל הקשור למותג שלכם. קחו לדוגמא את עמוד הפייסבוק של חברת דורקס, הם כ”כ מצחיקים ושנונים שהקל לא יכול לעמוד בפיתוי של לא להגיב או לשתף.

שיתופי פעולה בדיגיטל:

כדי להגביר את המודעות למותג שלכם ולערוצי הדיגיטל בהם אתם פועלים, רצוי לשקול יצירת שיתופי פעולה עם מותגים/אישיות אחרים הרלוונטים לקהל שלכם, כך תגבירו את החשיפה למותג שלכם ותגדילו את התנועה לאתר ולעמודי הרשתות החברתיות שלכם.

הראו נוכחות ברשתות בהן נמצא הקהל שלכם  :

כדי לייצר את האינטראקציה הטובה ביותר עם הקהל, תפעלו במקומות בו הוא נמצא. למשל אם אתם מכוונים לדור ה-Z. כנראה שפרסום ופעילות בפייסבוק לא רלוונטית לכם. אל תשקיעו מאמצים ברשתות שבהם הקהל לא נמצא. כדאי להתמקד ברשתות המרכזיות לקדם ולהשקיע בהן את מירב המאמצים. בהתמקדות נכונה תצליחו לחסוך באנרגיה ובזמן יקר שתוכלו להשקיע לדברים אחרים הקשורים לעסק שלכם.

אולי יוכל לעזור לכם גם: המדריך המלא לתוכנות שיעזרו לכם לנהל את העסק

שיטות אלו יכולות לעזור לכם לבנות את הנוכחות הדיגיטלית שלכם, ליצור מודעות למותג ולעזור לכם לפתח מוניטין. אומנם בניית נוכחות דורשת מאמץ רב אך לטווח הארוך זה ישתלם לכם גם במכירות וגם בהגברת החשיפה והמודעות אליכם.

אגב, אם עדיין לא נרשמתם לניוזלטר שלנו הגיע הזמן שתעשו את זה. פעם בשבוע, יחד עם כוס קפה בבוקר, תקבלו חמש דקות על כל מה שחדש בעולמות היזמות, השיווק והעסקים ישר למייל שלכם. מבטיחים לא להספים אתכם. לחצו כאן להרשמה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

איך תוציאו את המקסימום מתיבת המייל

קידום מכירות, קבלות, תזכורות על אירועים, ניוזלטרים שנרשמתם אליהם, ספאם מהדוד הניגרי העשיר וגם מיילים מחברים ושרשראות מיילים מאמא– כל אלו עושים את דרכם לתוך