fbpx

מדריך- הדרך המהירה ביותר ליצור נוכחות דיגיטלית ברשת

מדריך- הדרך המהירה ביותר ליצור נוכחות דיגיטלית ברשת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כ-40 אלף חיפושים נעשים בגוגל כל שנייה וכ-3.5 מיליארד חיפושים ביום. מה הרושם הראשוני שמקבלים ממך ברשת, ומה קופץ ראשון כשמחפשים את השם שלך בגוגל? תמונות פייסבוק מהטיול האחרון לסיני, או פוסט מהאינסטגרם? הנוכחות הדיגיטלית שלך היא בידיים שלך,אז איך אפשר לשפר את הרושם ומאיפה מתחילים?

אנחנו רוצים להציג בפניך קונספט מעניין שנקרא ‘כרטיס ביקור דיגיטלי’ ואין ספק שהוא פיתרון מעולה לנוכחות הדיגטלית שלך ב-2021.

לא פעם ולא פעמיים מבקשים מכם את כתובת האתר שלכם ואתם מגמגמים במבוכה . הגיע הזמן לתת לעסק שלכם את הנוכחות הדיגיטלית שמגיעה לו.
רגע לפני שאתם מוציאים אלפי שקלים על בניית אתר,ניתן לייצר כרטיס ביקור דיגיטלי שירכז את כל הדברים החשובים שלכם ויכיל כפתור ליצירת קשר,לינקים לרשתות החברתיות,לוגו ואת שם העסק,-והכל ב-5 דקות.

מהו בעצם כרטיס ביקור דיגיטלי?
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אתר או דף נחיתה, מורכב או פשוט שנותן לאנשים הצצה אליכם, לתיק העבודות שלכם, לניסיון שלכם ולדרכי יצירת קשר. נשאלת השאלה, למה לא להסתפק ברשתות החברתיות או במילים אחרות, בשביל מה אתם צריכים אתר כזה?

מן הסתם הבחירה בידיכם,יחד עם זאת, רבים משתמשים ברשתות החברתיות באופן אישי ולא מעוניינים להפוך אותם לעמודים מקצועיים שנוגעים לעיסוק שלהם,אז זו האלטרנטיבה,טובה יותר או פחות? אתם תחליטו.
את כרטיס הביקור הדיגיטלי אפשר להוסיף כקישור ברשתות החברתיות,שייתפס כאתר רציני והוא כבר יהיה הבמה המקצועית שלכם.

מעבר לכך, רבים מאיתנו רוצים לעשות רושם טוב ולא ‘להיבלע’ בין אלפי תוצאות החיפוש בגוגל.

כרטיס ביקור דיגיטלי נותן לכם את האפשרות לייצג את עצמכם באופן מקצועי ולהיות התוצאה הראשונה שמופיעה כשמחפשים את השם שלכם בגוגל על פני  פוסט שכתבתם בפייסבוק לדוגמה.
כדי שתקבלו הבנה מעמיקה יותר למה אתם צריכים אתר כזה, נשמח להציג בפניכם את היתרונות של כרטיס הביקור הדיגיטלי ,ואיך תוכלו להשתמש בו לטובתכם:

תוכלו ליצור כרטיס שיציג את קורות החיים שלכם באופן מיוחד ושונה מהמתחרים שלכם ולבלוט. הבידול הוא חשוב ויכול רק להועיל לכם. יש אפשרות להוסיף את הנסיון המעשי שלכם, קורסים או הכשרות שעברתם, ואפילו המלצות ממעסיקי עבר.

בנוסף לקורות חיים, תוכלו להוסיף קישורים רלוונטים לכתבות שהתארחתם בהן, הרצאות שהעברתם, או הספר שכתבתם.

פתחתם עסק חדש?
למה שלא תוסיפו כפתור ליצירת קשר, קישור לקביעת שיחת ייעוץ או לינק הרשמה לרשימת הדיוור שלכם?כל אלו הם דוגמאות לדברים שניתן לעשות באמצעות כרטיס הביקור הדיגיטלי. לאחר שהבנו את החשיבות של כרטיס הביקור הדיגיטלי הגיע הזמן לקצת פרקטיקה, איך יוצרים את כרטיס הביקור הדיגיטלי?

בחרנו במדריך שלנו להשתמש ב- Canva. 
לאלו מכם שלא מכירים, ברוכים הבאים לכלי העיצוב הבא שלכם. האתר canva.com מאפשר לערוך ולייצר לעצמכם תכנים,עיצובים וגראפיקות שונות לעסק בצורה מאוד מאוד פשוטה.
באמצעות טכנולוגיית drag & drop , או בעברית ‘לגרור ולזרוק’ אתם יכולים להכניס אלמנטים, צבעים, תמונות ופונטים, ולמתג את העסק או המיזם שלכם בצורה מקצועית לגמרי, והחלק הכי טוב? זה לגמרי בחינם.

בואו נקפוץ למים ונצלול אל עומקי canva.com.

השלב הראשון במסע הקצרצר הזה הוא כמובן להירשם. היכנסו לאתר canva.com, והירשמו באמצעות האימייל שלכם או באמצעות הפייסבוק שלכם . ההרשמה והשימוש בפלטפורמה בחינם, אז אין לכם מה לדאוג לגבי תשלום.

השלב השני הוא לחפש תבנית מתאימה בשורת החיפוש. כנסו לדף הבית, ובשורת החיפוש שנמצאת בראש העמוד (ראו תמונה למטה) כתבו bio link website.
לידיעתכם, התבניות יועדו בהתחלה לבניית מיני אתר שניתן לשים בתיאור העמוד בפרופיל האינסטגרם ולכן הן נקראות bio link website .

מיד ייפתחו לכם מגוון של תבניות מקצועיות לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. אתם יכולים לבחור אחת שמוצאת חן בעיניכם,אנחנו ממליצים על claudia. 

בשלב השלישי נכנס הפן הקריאייטיבי, בו אתם משנים את הטקסט, הפונטים והצבעים ואפילו אלמנטים מעניינים ורשתות חברתיות, אבל אל תיבהלו, אנחנו כאן להדריך אתכם שלב אחר שלב.

ראשית לחצו על הרקע הכחול ושנו את הצבע לצבע של המותג או העסק שלכם. בצד ימין ייפתח לכם סרגל כלים עם המון צבעים לבחירה (ראו תמונה למטה) .
אנחנו ממליצים לבחור בצבעים נועזים שתופסים את העין במבט אחד.

לאחר ששניתם את הצבע, הגיע הזמן לשנות את הטקסט.
לחצו פעמיים על כל תיבת טקסט ושנו אותו לפי רצונכם. אתם יכולים לכתוב “האתר שלי” או “ההרצאה האחרונה שהתארחתי בה” לדוגמה.
בצד ימין למעלה יש לכם מגוון עצום של פונטים וסגנונות כתב שונים.

כמובן שיש המון פונטים, ואם אתם רוצים להשתעשע ולמצוא פונטים בעצמכם אתם מוזמנים לעשות זאת, או להשתמש בכמה מהדוגמאות הבאות:
פונטים יפים לcanva בעברית:
Horevclm
Yoav
Yoav cursive
Rubik medium
Suez one
Gveret levin

פונטים יפים לcanva באנגלית:
League spartan
Mont bold
Carlson script

אחרי ששיניתם את הטקסט,על התבנית עצמה יש כל מיני אלמנטים כמו סמיילי או עיגול עם קשת, אתם יכולים למחוק אותם בלחיצה עליהם ואז על מקש הdelete במקלדת,ויותר מזה , אתם יכולים להוסיף אלמנטים חדשים שיימשכו את העין של הקהל.

איך עושים את זה?
בסרגל הכלים הימני לוחצים על ‘אלמנטים’ ורושמים כל דבר שעולה לכם בראש. (טיפ של מקצוענים: כתבו doodle בשורת החיפוש).

לאחר שסיימתם להוסיף אלמנטים אטרקטיביים הגיע הזמן להוסיף אייקונים של רשתות חברתיות כמו אינסטגרם, פייסבוק או טיקטוק .

רשמו INSTAGRAM בתוך טאב ה’אלמנטים’ ובחרו באייקון המתאים. גררו אותו אל הקנבס שלכם ומקמו אותו איפה שאתם רוצים.
בלחיצה אחת על האלמנט אתם יכולים להגדיל או להקטין אותו בעזרת המסגרת שמקיפה אותו.

שלב רביעי:
הגיע הזמן להפוך את הכפתורים לקישורים לחיצים. אתם רוצים שברגע שאדם ייכנס לאתר וילחץ על אחד מהאייקונים או הכפתורים הוא יקושר לדף או האתר הרלוונטי, אז איך עושים את זה?

קודם כל עברו לדף או האתר אליו אתם רוצים לקשר בכרטיס הביקור הדיגיטלי והעתיקו את הקישור שלו.(למשל קישור אל הבלוג שלכם)

עכשיו חזרו לתבנית שעיצבתם,לחצו על הטקסט שהוספתם על גבי הכפתורים ,ובחרו ב’כלי הקישורים’ של קאנבה.

הוא נמצא בצד שמאל של המסך,ממש מתחת לכפתור ‘פרסם באתר אינטרנט’, ונראה כמו 2 לולאות שחובקות אחת את השנייה.(ראו תמונה למטה)


רגע שלחצתם עליו זה פשוט, הדביקו את הקישור לדף האינטרנט שהעתקם מקודם ובחרו ב
‘החל’ בכפתור הסגול.

בצעו את הפעולה הזאת עבור כל אחד מהכפתורים וכמובן גם עבור האייקונים של הרשתות החברתיות.

והשלב החמישי והאחרון הוא להשיק את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם!

לחצו על הכפתור ‘פרסם כאתר אינטרנט’,(שנמצא בראש המסך בצד שמאל) ,ב’סגנון האתר‘ בחרו באחת מהקטגוריות (אנחנו ממליצים על ‘גלילה), ולסיום לחצו ‘פתח אתר’.

והנה, כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם באוויר.היה שווה לחכות לא?

חשוב לציין שפלטפורמת Canva מעניקה אין ספור אפשרויות ליצירת תוכן למדיה חברתית, לעיצוב לפרסומות, לאתרים ומכסה כמעט את כל מה שצריך בחינם.יחד עם זאת אנו ממליצים לכם לשקול את האופציות המתקדמות יותר בתשלום שהפלטפורמה מציעה, כמו מנוי הפרו שלהם או הפרמיום.
מנויים אלה מאפשרים לכם לעבוד ביחד עם הצוות שלכם על אותו מסמך, להסיר רקעים מתמונות שונות, ומגוון רחב של אפקטים שאין במנוי החינמי.אין ספק שזה שווה את הכסף.
לאור העובדה שאתם חוסכים כאן לא מעט כסף על גרפיקאים מקצועיים ואנשי מקצוע,שווה לשקול את המנויים המתקדמים יותר.

נ.ב – אם אתם אנשים שמבינים יותר דרך המחשות ופחות דרך טקסט גם לכם דאגנו! אתם מוזמנים להכנס לקישור הבא ולראות את מדריך הוידאו שלנו שיעביר אתכם שלב אחר שלב בדרך לניצחון.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ניוזלטר 82 – המקצוען הוא הידען

שוב שישי תפס אותי עם הלשון בחוץסירי, תגידי, מה זה ישראלים? ישראלים זה להיכנס לטוויטר ולקרוא ריבים על נידה, הפלות ופוליטיקה ולהישאב פנימה בלי להבין

ניוזלטר 17- אל תאמינו להם

אל תאמינו להם ישר זה עקום ולמעלה זה למטה. רגע לפני בחירות חשבנו לתת לכם הצצה לבחירות שלכם. האם כל מה שאתם אומרים אמת? ומי