מכירות VS שירות: איך שירות טוב הוא המפתח למכירות?
מבסטות בשוק דרך סוכני ביטוח ועד לחברות הייטק גדולות, כולם מוכרים משהו, כולם נותנים ערך מסוים, כולם נמצאים במגע עם לקוחות. כולם גם צריכים לתת
מבסטות בשוק דרך סוכני ביטוח ועד לחברות הייטק גדולות, כולם מוכרים משהו, כולם נותנים ערך מסוים, כולם נמצאים במגע עם לקוחות. כולם גם צריכים לתת
בפרק המיוחד הזה (נכון שכל פרק מרגיש כך אבל הפעם באמת), מתארח יונתן (יונה) גרינברג. לאורך שני עשורים של עשייה הספיק יונתן להקים כמה מהברים
בעולם בו התחרות בכל ענף רבה והיריבים לא פחות טובים, אתם חייבים להבדיל את עצמכם בשירות. הנה שש דרכים לשפר את שירות הלקוחות לכם ולהפוך
ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לעשות כדי לעטוף את הסרטון שלכם בעטיפה מנצחת. חמש דקות קריאה ואתם והערוץ שלכם מסודר. זה יותר קל מלבחור