fbpx

זה תחום של חלומות- יונתן גרינברג על חיי הלילה, על אינסטגרם, השראה והחיפוש אחר גבריות.

זה תחום של חלומות- יונתן גרינברג על חיי הלילה, על אינסטגרם, השראה והחיפוש אחר גבריות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

בפרק המיוחד הזה (נכון שכל פרק מרגיש כך אבל הפעם באמת), מתארח יונתן (יונה) גרינברג. לאורך שני עשורים של עשייה הספיק יונתן להקים כמה מהברים המיתולוגיים ביותר בתל-אביב, להקים את הסטריטס, בית קפה שהוא כבר מוסד. בין שלל הפעילויות החליט להפוך את התשוקה שלו לאופנה ובעיקר לבגדי Denim והפך חשבון רדום באינסטגרם למפלצת ג’ינס עם מעל 10 אלף עוקבים.

יונתן אוהב להקים מקומות, לראות רעיונות הופכים למציאות ואת האנשים שחווים את המקום כפי שדמיין אותו. בשנים האחרונות הקים את בר ה- Denim, בר שכונתי מצליח ואליו הצטרף אח קטן בשם ה-ג’ין קלאב סופרים. הבר שהוקם בסוף 2019 מתמחה בג’ין בלבד ומכיל מעל 300 סוגי ג’ין (גילוי נאות, יונתן וניר זברו שותפים עסקים בשני הברים).

סגנון הלבוש, הידע, המקצועיות והתשוקה הפכו אותו לאדם מוכר ומוערך בתעשיית חיי הלילה ותמיד מרתק לשבת איתו ולספוג קצת השראה.

במהלך השיחה דיברנו על; איך נלחמים על יצירה, על אינסטגרם, השראה, ביטוי עצמי וחלומות. על החיפוש אחר גבריות ולמה הוא עדיין מתקשה לקרוא לעצמו יוצר?

איש של השראה. כבר שני עשורים שהוא יוצר חוויות לאנשים והוא עדיין מתקשה לקרוא לזה יצירה. בפרק הוא מסביר שחיי הלילה זה תחום של חלומות ואם אתה מאמין במה שיש לך אתה תלחם עליו גם עם הגב לקיר. 

על מה דיברנו?

00:00 פתיח
00:30 מי אתה יונתן?
01:40 איך התגלגלת לחיי הלילה?
04:00 למה קצונה?
06:18 איך החלטתם על השם?
11:21 הסצינה רק התחילה להיות מעניינת, איך יוצרים אווירה?
15:23 היום כבר בילוי הוא משהו נורא מעניין
17:19 15 שנה- להלחם בשביל מה שאתה מאמין בו
20:46 אתה עדיין היית ממליץ לאנשים לפתוח מקום?
22:17 איך אתה משכפל את ההצלחה?
27:32 לתת אינטרפטציה אישית
30:40 על אינסטגרם והחיפוש אחר גבריות
35:04 החיפוש אחר גבריות
42:32 על לצאת מאיזור הנוחות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ניוזלטר 76- שונא מתנות יחיה

יום שישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן. השבוע הזה תפס אותנו במוד קצת פילוסופי. מרד האינפלואנסרים הראשון, שיווק במטאוורס ומה לעזאזל הקשר בין קים קרדשיאן לתחליפי בשר?