fbpx

יום שישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן. 

השבוע הזה תפס אותנו במוד קצת פילוסופי. 

מרד האינפלואנסרים הראשון, שיווק במטאוורס ומה לעזאזל הקשר בין קים קרדשיאן לתחליפי בשר? הפעם החלטנו לעסוק בחיבורים מוזרים, מקצועות עתידיים והקשר שלהם לעולם המשתנה.  

מה לא נכנס השבוע: צוקרברג מודיע למשקיעים שפרויקט המטאוורס הולך לדמם כסף, פרסומות בנטפליקס, צ’לסי עוברת לבעלות אמריקאית וכוכבי גוסיפ גירל מתאחדים בפודקאסט חדש.  

שנתחיל?


שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

שיווק
מרד משפיענים 

אינפלואנסרי כל העולם, התאחדו.

למשפיענים נמאס ממה שחושבים עליהם עוקבים ומותגים – ובעיקר נמאס להם מהתגמול. כן, כן, קראתם נכון. התגמול. המסר שלהם ברור – מתנות חינם לא מהוות תחליף לשכר. חכו רגע לפני שאתם מציעים לנגב להם את הדמעות. 


“לבקש מאינפלואנסר לקדם את המותג שלך תמורת בגדים חינם זה כמו לבקש מהשרברב לתקן לך את השירותים תמורת פומפה חינם”, נכתב בחשבון האינסטגרם FYPM (פאק יו פיי מי).
 

שיווק באמצעות משפיענים זה טרנד משגשג. לפעמים זה מרגיש שיש בעולם הזה שתי אופציות: להיות משפיען או לגייס אותו לצד שלך. קצת כמו ווינרס ויוזרס במערכון ההייטקס של ארץ נהדרת. 

משפיענים משדרים החוצה עולם זוהר מעורר קנאה ונבחנים לפי התוכן שהם מייצרים ורמת האותנטיות שהם מצליחים לשדר. התחושה הכללית שיש להם את “העבודה הכי קלה בעולם” יצרה את סטנדרט התשלום במתנות. 

מותגים מניחים אוטומטית שזה סבבה. הרי יש פה תמורה לעבודה, וחוץ מזה, מי לא רוצה מתנות חינם? ואיך בכלל אפשר להתלונן על זה? מצד שני, בשום מקצוע אחר בעולם לא היה מתקבל על הדעת לעבוד בלי שכר. 

פה קבור הכלב. ברגע שמותגים ועוקבים יפנימו שמשפיען רשת זה מקצוע, גם השכר יגיע בהתאם. בינתיים, אנחנו חוזים בתחילת מרד האינפלואנסרס הראשון.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

אינטרנט

משלוחים במטאוורס

כולם יגיעו בסוף למטאוורס, זה די ברור. אבל עד שזה יקרה, מצחיק למצוא שם חברות שאתה מוצא את עצמך תוהה מה הקשר שלהן לעולם הווירטואלי. נגיד UPS. מי רוצה להזמין חבילה למטאוורס? 

ב-UPS התגאו השבוע ב”יצירת חווית קניות וירטואלית ייחודית”. נו, נגיד. יש אלמנטים אחרים חשובים לא פחות. קודם כל, דריסת רגל מוקדמת כשהעסק עוד יחסית בחיתולים ולפני שכולם מגיעים לשם. דבר שני, יחסי ציבור. UPS במטאוורס זה מוזר. זה כותרת. הנה, אנחנו מדברים על זה. 

לא פחות מחשוב מיחסי ציבור, זה מפגש עם קהל יעד חדש. אפשר בגסות לדמות את המטאוורס למשחק וידאו רב משתתפים, חברות שנכנסות פנימה רוצות בעצם לחשוף את עצמן ללקוחות פוטנציאליים ואפילו לעובדים פוטנציאליים. 

הג’ן זי שמבלים את יומיהם במטאוורס יכולים בתיאוריה לשנות את התפיסה שלהם לגבי חברה כמו UPS ואולי לרצות לעבוד בה אם יראו בה כחלק מ”המשחק”. דבר אחד כבר די בטוח, שיווק במטאוורס הולך להיות האתגר הבא של משווקים בעוד זמן די קצר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

שיווק

מי פה הפייק?
אם אנחנו כבר בענייני אינפלואנסרס וחיבורים מוזרים, קבלו את זה. קים קרדשיאן וביונד מיט. בקמפיין החדש קרדשיאן, “יועצת הטעימות הראשית” של המותג, מתייצבת במעין מעבדה וטועמת בהנאה המבורגר, טאקוס ונאגטס של ביונד מיט. 

“אני מאמינה כל כך במשימה של ביונד מיט שהתייצבתי לעזור עם הנכס הגדול ביותר שלי – חוש הטעם שלי”, אומרת קרדשיאן בסרטון חצי ציני שקצת צוחק על תרבות האינסטגרם, על הפייק, על פודיז שמצלמים אוכל וגם על הכוכבת עצמה. 

הבעיה היא שהבדיחה פה קצת התפוצצה לקרדשיאן בפנים. התגובות מהגולשים רעות, תרתי משמע. יותר מדי “מממ” ו”פייק לעיסות” ופחות מדי מסר. וכל זה, כשאנחנו מדברים על פייק בשר כן?


תעשיית תחליפי הבשר תופסת תאוצה והתחרות אדירה. מישהי בקליבר של קרדשיאן אמורה להיות שובר שוויון. יש רק שאלה אחת: סירייסלי, עם יד על הלב, קים קרדשיאן יכולה לגרום לכם לשנות הרגלי אכילה?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

נהנים מהניוזלטר הזה

אם נהניתם מהתוכן והפקתם ממנו ערך, אל תשמרו אותו לעצמכם.

אנחנו רוצים להכיר גם את החברים שלכם.

הדביקו את הלינק הזה בווטסאפ של החבר’ה או המשפחה ותעזרו לנו להגיע אליהם: https://bit.ly/3nvUiVw 

הפרגון שלכם שווה מתנה, כי הגרביים שלנו יצאו הצגה.

 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

קצת כיף ולשכוח מכל השאר 🙂

  • יונה הנביא נבלע על ידי לוויתן ושרד בבטנו שלושה ימים ושלושה לילות. האם זה יכול לקרות באמת? אם אתם שוקלים לנסות (לא מומלץ), שימו לב לקטע הבא
  • מכירים את לאורי מערוץ היוטיוב הפיני הידראוליק פרס צ’אנל? האיש גאון. קבלו אותו מפוצץ דברים עם מקלות דינמיט
  • יספר טיאדר השבדי קבע שיא גינס בהחלקה על מסילה צרה. זה לקח לו שש שנים והוא תיעד כל רגע בדרך. אתם חייבים להעריך את ההשקעה 
  • טוב, זה ווירד, מקסים, אדיר, גאוני והזוי באותה מדיה – ואתם חייבים לראות את זה. קרמיט הצפרדע שר את “קריפ” של רדיוהד. חיבור גדול בין דמות למלל

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp