fbpx

איך משיגים לידים איכותיים באמצעות תוכן מדויק – Streetwise

איך משיגים לידים איכותיים באמצעות תוכן מדויק – Streetwise

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כשמדובר בלידים, אתם מחפשים איכות ולא כמות. איך משיגים לידים איכותיים? בונים משפך נכון באמצעות יצירת תוכן מדויק. כך אנחנו עושים את זה

 

בעלי עסקים, נותני שירותים וגם משווקים מרבים להשתמש במונח “לידים” – הכוונה למרדף אחרי לקוח פוטנציאלי שמשאיר פרטים ומתעניין במוצר או בשירות שעל הפרק. אתם, בעלי העסק, רוצים להשיג לידים, אבל חשוב שתזכרו: כשמדובר בלידים, אתם מחפשים איכות ולא כמות. המשוואה פשוטה: הרבה לידים לא איכותיים שווה הרבה עבודה לאנשי המכירות, סרבול, בזבוז זמן וכסף. איך משיגים לידים איכותיים? בונים משפך נכון באמצעות יצירת תוכן מדויק. 


נתחיל מהשורה התחתונה: במקום להעמיס את תהליך המכירה על אנשי המכירות, אנחנו רוצים שהמשפך יעשה עבורנו את הסינון. המשפך הוא זה שיפלוט החוצה את מי שההצעה לא רלוונטית עבורו ולא ישלים קנייה וישאיר רק את הטובים שמבינים את ההצעה ומוכנים לשלם את המחיר עבורה. יצירת תוכן איכותי היא הדרך לעשות את זה. עכשיו בואו נצלול פנימה. 

 

המשפך, כאמור, מסתיים בטופס השארת פרטים. השלב הבא, הוא יצירת הקשר לסגירת עסקה. אם בצד השני עומד לקוח שמלכתחילה לא עונה על הדרישות שלנו, הרי לכם סיטואציה שכולה בזבוז זמן וכסף. לכן, חובה לייצר משפך מדויק. להסביר בצורה מפורטת את ההצעה, מה המוצר שלנו, איזה שירות אנחנו מציעים, עם איזה סוג לקוחות אנחנו עובדים. המטרה היא כמובן לגרום לליד האיכותי להזדהות ולפלוט החוצה כבר בשלב המשפך את מי שפחות מתאים. 

אנחנו רוצים לדייק ולאו דווקא למהר ולירות את כל הפרטים בבת אחת כי הדיוק בפרטים הוא זה שישאיר אצלנו בסוף התהליך את הלידים הרלוונטיים. כאן נכנס לפעולה התוכן האיכותי. בין אם אנחנו משתמשים בסרטון, רצף מודעות, המלצות מלקוחות קיימים או אינפוגרפיקה, המטרה היא להעביר כמה שיותר פרטים. כך למשל, נרצה לדבר על סדר גודל הלקוחות, נציג את השירות שאנחנו מציעים בצורה הברורה והמפורטת ביותר, נציג קייס סטאדי ולא נהסס לחשוף גם כמה זה עולה במקום להשאיר את הפאנצ’ הכספי לשיחת המכירה. 

בכל שלב בתהליך, הלקוח הפוטנציאלי שנחשף לתוכן צריך להפיק עוד ערך ועוד מידע לגבי מי אנחנו ומה אנחנו מציעים. התהליך אמור לחמם אותו לאט ולגבש אצלו את ההחלטה האם החיבור הזה יכול להתאים או לא. דווקא במקרים בהם המכירה יותר מורכבת ואנחנו מדברים על התקשרות לאורך טווח או מוצר שעולה הרבה כסף, אנחנו מעדיפים “להאריך” את המשפך. 

זה מאפשר לנו להעביר את כל התוכן בצורה מבוקרת ומסודרת, לשלוט הרבה יותר במסרים, ולא להעמיס על אנשי המכירות את העברת המידע בזמן קצר. כן, כל ליד יעלה לנו יותר כסף, וכן, נגיע לפחות אנשים, אבל היתרונות עולים על החסרונות. תהליך ארוך יוצר משפך יעיל. משפך יעיל מסנן עבורנו את מי שאנשי המכירות ממילא היו מסננים. בשורה התחתונה, אנחנו מדברים על חיסכון בזמן ובכסף. 

אנחנו בסטריטוויז מתגאים בתהליך עבודה שונה וייחודי שמתבסס, בין היתר, על יצירה ושכפול של משפכים יעילים הודות לתוכן איכותי. רוצים לשמוע עוד? 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email