fbpx

איך מספיקים את הכל

ניסינו להתלהב מהאולימפיאדה אבל היינו עסוקים מדי. נקווה שהחיידק ידביק אותנו במהרה. החיידק של האולימפיאדה, כן?

עושה רושם שהתקשורת הישראלית התעוורה מרוב חדי-קרן בשבועות האחרונים ומהדורות החדשות מנסות לחשב כמה כסף מרוויח כל מתכנת. בינתיים, קורים כל כך הרבה דברים בעולם.
כל כך הרבה תוכן בעולם ואיך נספיק? מה לקרוא או לשמוע? 

אז מה הכנו לכם הפעם? למה השיווק שלכם חייב להתכונן ליום שאחרי? חדשות בגודל הנכון, והאם אודיו מת או רק מתחיל להשתפר?

תסיימו לקרוא, תשלחו למישהו שאתם אוהבים ותתקשרו לדבר איתם על מה שקראתם, הם ישמחו. וגם אנחנו.

בגלל שזה סוף שבוע וחם, הכנו לכם הרבה תוכן וידאו קליל בחלק הכיפי בסוף הניוזלטר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

חדשות
זה יעלה לנו ביוקר

עדכון הפרטיות של אפל ממשיך להכות גלים אצל מפרסמים ברחבי העולם.

פייסבוק ממשיכה להאשים את אפל ובינתיים נראה שהנזק גבוה משמעותית מכל ההערכות שצפו האנליסטים וכמובן, כמו תמיד, שהקטנים נפגעים הכי קשה.

מה הסיפור?
מנהלי רכש מדיה ברחבי העולם חווים בשבועות האחרונים ירידה משמעותית בכמות הדאטה, התובנות והידע הנצבר, אך מנגד הם גם חווים ירידה משמעותית בתוצאות עם עליה גדולה בתקציבי השיווק.

אז מה זה אומר?
לאחר עדכון הגרסה ב- iOS מדווחים מנהלי מדיה כי ירידה של כמעט 50% ב- ROAS שזה בעצם החישוב של החזר על הוצאת פרסום, כמה כסף הצלחנו להחזיר על כל דולר שהשקענו במדיה.

פייסבוק מבינה שהיא חייבת לפתור את זה והיא כבר החלה להשתמש במונח בשם “signal Loss”- ובעצם איבוד האות הוא שמקשה על איסוף המידע, או פחות מידע.

אז מה זה באמת אומר?
כדי לפתור את העניין פייסבוק תשיק מדד חישוב החזר השקעה משלה בקרוב. זה עלול לקחת קצת זמן, אבל אם “מסדרים מחדש” את המספרים, הכל יראה חיובי יותר. בינתיים, מנהלי מדיה מנסים להשתמש בנתוני עבר, מועדוני לקוחות, איסוף טלפונים וכל כלי שיכול לעזור לבנות קהלים מלאים עם מספיק מידע שיניב תוצאות.

משהו קטן אך חשוב
אם אתם מפרסם קטן יחסית בשוק דעו שהירידה מורגשת ברחבי העולם וכדאי לנסות להבין שעם כל הרצון והעבודה הרבה, יקח יותר זמן לצבור את המידע, לצבוע את הקהלים הנכונים ולהבין כיצד לפעול. 

במקביל כדאי לשקול להגדיל את תקציבי השיווק או לפנות לערוצים שונים.

איפה ההזדמנות?
היכולת של השחקנים הגדולים להשבית, להרוס, לשלוט לנו בהכנסות היא אדירה והיא לא נעלמת. זה הזמן לחשוב על מועדון הלקוחות שלכם, הניוזלטר שלכם, פעילות שמטרתה לבנות את קהל הלקוחות שלכם. כי מי יודע, מחר אולי פייסבוק, אפל או גוגל יחליטו שהגיע הזמן לסגור לכם את הברז.

רוצים עוד על עדכון הגרסה והמשמעות המלאה? לחצו על התמונה וצפו בסרטון הסבר מוצלח מאוד.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

אודיו
האודיו מת? או שעדיין מוקדם מידי?
בתחילת השנה סיפרנו לכם שטירוף הקלאבהאוס ממשיך לשגע את העולם אבל גרסת אנדרואיד לא נראתה באופק והיה צורך בהזמנה בשביל להצטרף.

כעת החברה מוערכת ב-4 מיליארד דולר, אבל אופס, אולי זה מאוחר מדי?

טוויטר ספייסס ממשיכה לתפוס תאוצה וכמוה כמעט כל פלטפורמה השיקה מוצר מתחרה (גם ספוטיפיי נכנסה למשחק). הקהל מתחיל להיעלם וחלק מהחדרים נראים פחות כמו קלאב ויותר כמו הקיץ של אביה. מספר ההורדות צנח מכמעט 10 מיליון ל-719 אלף בחודש מאי וזה פשוט לא נראה טוב.

האודיו מאפשר לנו לצרוך תוכן “תוך כדי” וזה החלק המהותי והסיבה שבגללה אודיו כנראה לא יעלם, רק יתגבר. אולי קלאבהאוס פרצה את הדרך ואחריה יבואו כל האחרים ויצליחו, אולי נראה עוד מספר גלגולים עד שהם ימצאו את הקרקע היציבה ואת הצמיחה.

מבטיחים להמשיך לעדכן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

חדשות 
בלי בולשיט, רק 9 שניות של חדשות 
היינו שמחים לשמור על האתר של Volv בסוד אבל זה פשוט יהיה פשע. תוכלו לבחור להוריד את האפליקציה ולקבל את כל החדשות החשובות אבל הפורמט מותאם לדור הצעיר שאוהב לצרוך תוכן קצר.

כל העולם מדבר על וידאו ואודיו, דווקא חברת סנאפ (סנאפצ’אט לשעבר) בחרה להשקיע בפלטפורמה הזו שמציעה קטעי קריאה של 9 שניות. 

הטאגליין הנפלא שלהם, כי פחות זה יותר, מתיישב נפלא עם הרצון שלנו לצרוך יותר תוכן בפחות זמן. תנו הזדמנות, אנחנו ממש התחברנו.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

כיף לנו במקסימום 🙂

  • זהירות! זה ממכר בקטע אחר. בואו לבנות כבישים מהירים ולפתור את בעיית הפקקים במשחק הנפלא ואם לא יהיה עוד ניוזלטר, תדעו את מי להאשים.
  • זה הזמן להפוך את האייפון שלכם למצלמה היחידה שלכם. קמפיין קיקסטארטר שיתן לכם לצלם כמו שלא דמיינתם מעולם. 

  • חברי ג’קאס התארחו בפינה הזו בעבר אבל הפעם, זה לכבוד Jackass forever ואתם לא יכולים לפספס את החגיגה הזו.
  • מסתמן שאנחנו לא טסים לשום מקום לחופשה בזמן הקרוב אבל אין כמו לפגוש אנשים חדשים בחופש, נכון? אז תראו את הטרייל לסרט הזה של הולו.

  • הפתיח הקליט של סיינפלד עבר רמיקס ואליו נוסף להיט מכל שנה בה הסדרה הייתה באויר. מה דעתכם? מוצלח?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

גם לחברים שלכם מגיע לדעת

אם הגעתם עד לכאן כנראה שנהנתם מהניוזלטר שלנו.
להרשמה לחצו כאן

למה שלא תפרגנו לחברים שלכם גם ותספרו להם עלינו? 🙂

שתפו אותם בלינק הבא: https://bit.ly/2YG2XhB 
או לחצו על התמונה 👇🏻👇🏻👇🏻

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp