fbpx

אנחנו כבר טעינו בשבילך-רם אלמוג מנכ”ל red-id- בפרק על שותפות בריאה, תמחור נכון, ופאוורפול מומנטס.

אנחנו כבר טעינו בשבילך-רם אלמוג מנכ”ל red-id- בפרק על שותפות בריאה, תמחור נכון, ופאוורפול מומנטס.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

רם אלמוג הוא מנכ”ל וקו-פאונדר של רד איידי דיזיינג. יזם, איש קולנוע, מתכנת ומרצה. המיזם שלו מכוון לפתור בעיות של חווית משתמש, הם לוקחים את הבעיות שלכם ומייצרים פתרונות אפשריים לאיך יראה המוצר בעוד איקס זמן, תהליך שכל חברה צריכה. במהלך הפרק דיברנו על תמחור נכון של פרוייקט, ניהול בריא של שותפות, רגעי מפתח ביחסים שירותיים ועל לדעת גם להגיד לא. אז איך כל זה מתחיל דווקא מתוך הנקודה שבה מפטרים אותך?

על מה דיברנו?
00:00- פתיח
00:48- מי אתה רם אלמוג?
08:19- על מערכות יחסים שירותיות ונקודות מפתח
11:37- על הרצאות ומשוב
13:58- על הרצאות בעידן הזום
17:03- מתי ואיך התחלת את העסק?
19:34- על שותפות בריאה.
23:29- הגדרת התמהיל של החברה.
26:22- תמחור, שעות או ערך?
27:49- על לטעות אלף פעם בשביל הלקוח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ניוזלטר 69- זהירות, מכייסים אתכם

סוף שבוע קשה פיגוע במרכז תל אביב זרק אותנו אחורה לימים קשים וכואבים. הרשתות מתפוצצות, כולם הופכים מלחמתיים והשידור החי בערוצי הטלוויזיה נראה כמו סדרת

ניוזלטר 81 -אחד משלנו

שוב שישי תפס אותי עם הלשון בחוץסירי, תגידי, מה זה ישראלים? ישראלים זה להיכנס לטוויטר ולקרוא ריבים על נידה, הפלות ופוליטיקה ולהישאב פנימה בלי להבין