fbpx

סטוריטלינג: 6 יוטיוברים ששווה לעקוב אחריהם

סטוריטלינג: 6 יוטיוברים ששווה לעקוב אחריהם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הסטוריטלר שיגרום לכם ליהנות גם מפרסומות, המלמד, הידען, משפיענית האוכל והסנסציה הסיבירית. אספנו עבורכם ערוצי יוטיוב ששווה לעשות עליהם סבסקרייב

Youtube

caseyNeistat

קייסי נייסטאט הוא סיפור ההצלחה המודרני. דוגמה לאחד שעשה דברים בדרך שלו ולא בדרך המקובלת. הוא נשר מהתיכון בגיל 17 ולפני שעבר לניו יורק, עבד כשוטף כלים במסעדת פירות ים. היום הוא יוטיובר, יוצר סרטים, יזם, וולוגר – שם וסיפר שצריך להכיר.

קייסי מחזיק בערוץ יוטיוב עם 12.5 מיליון מנויים, לוולוג השבועי שלו יש ממוצע צפיות שעומד על 1.5 מיליון. לצפות בסרטוני הוידאו של קייסי זה קצת כמו בינג’ בנטלפיקס. סרטון אחד נגמר ויש ציפייה בלתי מוסברת לעוד סרטון. הדרך בה הוא מספר סיפור והעריכה יוצאת דופן יוצרים חווית צפייה אחרת.

קייסי הוא הסטוריטלר האולטימטיבי. “ההפקה והעריכה שלו פשוט חסרות תחרות לשאר היוטיוברים”, נאמר עליו. “בצפייה בסרטונים של קייסי יש לא מעט פרסומות קצרות, והוא יודע לשלב אותן בצורה יוצאת דופן. אין ספק שהוא מומחה סטוריטלינג. בכל וולוג הוא עושה זאת בצורה שגורמת להרגיש בנוח ואפילו ליהנות מחשיפה לפרסומת”.

אנחנו צפינו בוולוג השבוע של קייסי ונהנו אפילו בהפסקת הפרסומות

Matt D’Avella

יוצר דוקומנטרי, יזם ויוטיובר עם חשבון של 3.5 מיליון מנויים, שהכין מספר סרטים עבור נטפליקס. מאט הוא יוצר הקורסים האולטימטיבי. אחד שמלמד על כל דבר, החל מיצירת סרטים ועד לשינוי הרגלים. 

מאט ייתן לכם שלא חשבתם שאתם צריכים כמו למשל: 

דורן שפריר

המהות של יוטיובר טוב היא להעביר ידע. לתרגם משהו מסובך לשפה פשוטה ומעניינת. להנגיש נושאים מורכבים. זה בדיוק מה שדורון עושה. הוא חושב על דברים, ולפעמים מתרגם אותם לסרטונים. מתעניין בעיקר בנושאים הבאים: היסטוריה פילוסופיה, מחשבה מדינית (בעיקר בהקשר של פילוסופיה מדינית) פסיכולוגיה וביצועים גבוהים. הנה כמה דוגמאות שאהבנו: 

FaZe rug
יוטיובר בן 26 שמפיק וולוגים, אתגרים, סרטוני גיימינג ותעלולים ביוטיוב. אחרי שסיים תיכון, פייז המשיך ללימודי אקדמיה בסן דייגו ונשר בשנה הראשונה ללימודים כדי להמשיך בקריירה שלו ביוטיוב במשרה מלאה. כן, יוטיובר זה לגמרי קריירה לגיטימית בימינו.
חודש לפני יום הולדתו ה-12, באוקטובר 2008, פייז העלה את הוידאו הראשון שלו.
שבע שנים לאחר מכן ערוץ היוטיוב שלו הגיע למיליון מנויים. עוד שבע שנים עברו והיום (דצמבר 2022) הערוץ הגיע ל-22.3 מיליון מנויים עם ממוצע ציפיות שעומד על שני מיליון לכל סרטון. זה כוח עצום. 

כמובן שהכנו לכם טעימה קטנה:

KIUN 

קיון נולדה וגדלה בעיר הקרה ביותר בעולם – יאקוטסק, סיביר. בערוץ היוטיוב שלה שעומד על…. 628 אלף מנויים (יותר מכמות התושבים ביאקוטסק), היא משתפת סיפורים וחוויות מטורפות של התבגרות באזור הקר ביותר על פני כדור הארץ.

Rosanna Pansino

רוזנה היא יוטיוברית, שחקנית, סופרת וזמרת אמריקאית, אבל מעל הכל היא אחת ממשפיעניות האוכל החזקות ביותר שיש. כולנו אוהבים לעקוב אחרי משפיעני אוכל, שכישרון העל שלהם הוא לגרום לנו לרייר באמצעות סטוריטלינג. רוזנה היא אחת מיוצרות התוכן עם השכר הגבוהה ביותר למשפיענים בתחום האוכל ברשימת פורבס לשנת 2017.  
ערוץ יוטיוב שלה מונה מעל 14 מיליון מנויים ובו היא יוצרת סרטונים על אוכל ולייף סטייל ומעבירה אותם בשפה הייחודית שלה.

  • כל מיני שטויות של אוכל, האם זה עובד?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ניוזלטר 63- המלחמה בטיקטוק

מה יהיה עכשיו גם אנחנו לא יכולים להתעלם מהשגעון שקורה באוקראינה ומקווים שהסיוט יגמר בקרוב. לקוחות רבים שלנו מפעילים צוותי פיתוח ועיצוב ברחבי אוקראינה. אנחנו