fbpx

איך להשיג עוד לקוחות ולהתחיל להרוויח

איך להשיג עוד לקוחות ולהתחיל להרוויח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מה אתם מוכרים? אם אתם בעלי עסק עצמאי שנותן שירותים, אתם למעשה מוכרים זמן. הלקוחות שלכם משלמים לכם כדי שתקדישו להם מזמנכם ותעבדו עבורם – בין אם זה בייעוץ, טיפול, לימוד או כל דבר אחר. וכשהם “קונים” את הזמן שלכם, הם למעשה מקבלים אקסלוסיביות, כי אתם לא יכולים להיות בשני מקומות באותו הזמן.

אז את 8 שעות העבודה היומיות שלכם, אתם צריכים למלא. אם אתם, לדוגמא, מאלפי כלבים שדורשים 200 שקל לשעת אילוף, 8 שעות עבודה מלאות שוות לכם 1600 שקל. كيف تربح في الروليت גם אם מקזזים את הזמן שייקח לכם להגיע ממקום למקום, מדובר בהספק מרשים. العاب قمار روليت אבל למלא, נניח, 6 שעות, זה לא דבר פשוט. سباق حصان יש שעות שיותר קשה למלא; יש תחרות עזה בשוק.

תחשבו על זה כמו על בית מלון. באמצע השבוע המחירים זולים יותר משמעותית לעומת סוף השבוע, שלא לדבר על תקופת החגים. מנהל המלון צריך למלא את החדרים, ולכן בימים בהם הביקוש נמוך יותר, הוא מוריד את המחיר.

מה עושים? יש לנו 3 טיפים:

טיפ ראשון: תמצאו את המחיר הכי נמוך שעדיין יהיה לכם משתלם כלכלית. הרכיבו את הלו“ז השבועי שלכם באמצעות סלוטים אותם אתם צריכים למלא, ותחשבו מהו אחוז הסלוטים שצריך למלא במחיר מסוים כדי שתתפרנסו בצורה טובה. עם הזמן, כשהסלוטים יתמלאו, תוכלו למלא גם את השעות הפחות טובות.

טיפ שני: תמיד תחשבו איך אתם מייצרים את הלקוחות הבאים שלכם כדי שתוכלו לבקש מחיר יותר גבוה. כאשר הביקוש לשירות שלכם יגבר, כך תעלה גם הפרמיה על השעות שלכם, ותוכלו להרוויח יותר עבור שעת עבודה.

טיפ שלישי: תציעו לאנשים לקנות חבילה או בנק שעות. זוהי דרך טובה ומהירה למלא את הלו“ז שלכם בעבודה, ובו בעת להציע ללקוחות שלכם עסקה משתלמת. הציעו ללקוחות הנחה כלשהי, נאמר בשיעור של 25%, תמורת חבילת טיפולים, בנק שעות ייעוץ או במקרה של מאלף הכלבים – מפגשי אילוף. בצורה הזו הגדלתם את נפח העבודה.

בשורה התחתונה, הכל עניין של ביקוש והיצע, וזה הקו שצריך להנחות אתכם בתחילת דרככם. וזכרו – הזמן שלכם הוא יקר ואסור לכם לבזבז אותו. נצלו את שעות העבודה שלכם גם אם זה אומר שתוכלו להספיק עבודה של שעה – בחצי שעה. הרווח כולו שלכם.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email