fbpx
יום שלישי, או כמו שאנחנו מכנים אותו בסטריטוויז – האמפ דיי, טוב נו, השאלנו את זה מהאמריקאים ואצלם זה בכלל יום רביעי, אבל הכוונה היא ליום המיוחד הזה בשבוע שמסמל את האמצע שלו ואת תחילתו של הסופ”ש. 

 לציון אמצע השבוע החלטנו לנסות להוסיף עבורכם מהדורה מתפרצת לניוזלטר שלנו, אז מה בגרסת אמצע השבוע שלנו:

עתיד השיווק – ללכוד אנשים בשלהם 

 

 
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

דיגיטל

מעגלי חברים בטוויטר 

נתחיל מזה שטוויטר אוהבים לייצר ביקוש לכל כלי חדש שהם משיקים כשהם משחררים הרשאות לכלים חדשים למספר משתמשים מוגבל, ככה הם נהגו ב – Space, Communties ועכשיו הגיע תורו של:
Twitter Circle – הדרך לשלוח ציוצים לאנשים נבחרים, ולשתף את המחשבות שלך עם קהל קטן יותר. אתה בוחר מי נמצא במעגל הטוויטר שלך, ורק האנשים שהוספת יכולים להשיב ולקיים אינטראקציה עם הציוצים שאתה משתף במעגל.
הכלי נועד לאפשר למשתמשים מרחב בו הם לא צריכים להפוך את החשבון שלהם לפרטי אלא להפוך ציוצים לפרטיים ובכך לתת משמעות לנוכחות שלהם בפלטפורמה והקרבה לעוקבים שלהם.

זאת לא הפעם הראשונה שטוויטר מאמצת פיצ’רים שנמצאים באינסטגרם, בניגוד ל- Fleet (גרסת הסטורי של טוויטר שלא צלחה), עושה רושם שצייצנים רבים מחפשים את האופציה לשתף חומרים מסויימים עם אנשים מאוד ספציפים, במיוחד אנשי התקשורת, עיתונאים וכדומה.
עד שנדע אם פיצ’ר “מעגל החברים” הצליח, מוזמנים ללמוד על הפוטנציאל של כלי ה”ספייס” – חדרי הדיונים למקום שכולם רוצים להיות בו 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

שיווק  

Builders, Creators, Operations

בפרק התשיעי של הפודקסט “חוכמת רחוב”,  ניר והגר מדברים על מבנה של צוותי שיווק, בעלי תפקידים, האם אפשר להצליח בשיווק בתקציב מצומצם ולאן פנינו מועדות בכל הנהוג לשיווק כשחברות מסחריות מתחרות ביוצרי תוכן ברשתות החברתיות שמייצרים תוכן בתקציבים מינמלים ולא ברמה גבוה ועדיין מצליחים. מדוע כשיש תקציב מוגבל וזמן מוגבל היצירתיות מגיעה לידי ביטוי בצוותי שיווק שמביאה את התוצאות הטובות ביותר ועוד, האזנה נעימה 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

סטייל 

מותג על זמני
מאז 2021, ביתו של ז’אן פול גוטייה בחר במעצב אורח שיישם את דרכו של גוטייה, העונה הם בחרו את מנהל הקריאטיבי של בית האופנה Balmain, אוליבייה רוסטיינג, כשבין השניים מפרידות 33 שנים. תצוגת האופנה נערכה השבוע, את בקבוק הבושם המפורסם של גוטייה מפח לקח רוסטיינג והפך לקולקציה מוכספת של שמלות ערב ונעלי עקב מהודרות. במשך ארבעה חודשים עבד רוסטיינג על יצירת דגמים חדשים עם השראות לדגמים ישנים שייצר גוטייה והתוצאה הוכיחה כי למרות המהפכנות שייחסו לגוטייה בשעתו, הדגמים שלו והסגנון שלו הם על זמניים כפי שניתן לראות ב- עמוד האינסטגרם של רוסטיינג כמחווה לפרסומת האגדית של גוטייה.

אז מה הופך מותג כלשהו לכל כך פופולארי? האם מותג חזק לא צריך להמשיך לשווק ולמתג את עצמו? תוכלו לקרוא במאמר שלנו מה הופך מותג רגיל למותג על

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

סוכריה 🙂

נחתום עם דוגמה נוספת למותג מסחרי שהחליט לתת ליצירתיות להוביל אותו, פפסי. כן, המשקה. השבוע הם יצאו בקמפיין חדש ברחבי אסיה (פסיפיק) וכותרתו “זהו בית פפסי” בשיתוף פעולה עם סוכנות הקריאייטיב והמדיה העולמית VaynerMedia. ע”פ פפסי, מטרת הקמפיין ללכוד אנשים בעצמם האותנטי ביותר כשהם בבית, וליצור קשר חזק יותר בין פפסי ורגעי ארוחות והוא גם משלב אווירה עדכנית של מדיה חברתית סביב סגנון צילום האוכל שלו.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

נהנים מהניוזלטר הזה

אם נהניתם מהתוכן והפקתם ממנו ערך, אל תשמרו אותו לעצמכם.

אנחנו רוצים להכיר גם את החברים שלכם.

הדביקו את הלינק הזה בווטסאפ של החבר’ה או המשפחה ותעזרו לנו להגיע אליהם: https://bit.ly/3nvUiVw 

הפרגון שלכם שווה מתנה, כי הגרביים שלנו יצאו הצגה.

 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp