fbpx

בהצלחה

תדמיינו את ההצלחה שלכם והיא תגיע. מוזר נכון?

המשק יחזור, חוזר, בקרוב נוכל לטוס לחופשה שוב אבל מה באמת בא לכם לעשות עם החיים שלכם?

בתוך הבלגן, העבודה, הילדים והלימודים, תעצרו, תכינו כוס קפה, שימו את הנייד על שקט ותרשמו לאן אתם חולמים להגיע, איך הימים יראו, אילו חיים יהיו לכם.

תדמיינו מספיק חזק, ספרו למספיק אנשים ואולי תהיו מצליחים כמו ג’ים קארי (רמז לסוף המייל).

מוזמנים לשתף בתובנות ואם יש משהו שנוכל לעזור, נשמח לשמוע.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

רשתות

כמה זה עולה בסופר?

טוויטר הכריזה על שינוי משמעותי ובקרוב תוכלו לגבות כסף על תוכן נוסף.

החברה שהוקמה בשנת 2006 אך דיווחה על רווחים ראשונים רק בשנת 2018, הודיעה למשקיעים כי מטרתה להכפיל את רווחי החברה עד 2023.

אז מה הסיפור?
במשך שנים, טוויטר פעלה כשופר ליוצרים, מנהיגים וחברות אך הכסף, פשוט לא היה שם. כעת שהרווחים מתחילים לצמוח, כנראה, שכך גם התאבון. בשנים האחרונות השינוי אולי המשמעותי ביותר שערכה, היה שינוי מספר התווים בציוץ. כעת מגיעה גם האפשרות לגבות כסף.

אז מה זה אומר?
בישיבת בעלי המניות האחרונה, ציין ג’ק דורסי, המייסד כי החברה מתמודדת עם שלוש תלונות עיקריות על כך שטוויטר איטיים, לא חדשנים, ולא סומכים עליהם.

אבל זה מעניין?
אנחנו בהחלט לא בטוחים איך גביית כסף תעזור לחברה להיות אמינה יותר, אבל בהחלט מבינים איך זה יעזור לה להצמיח את הרווחים.

בהינתן ויוצרים רבים נעזרים בטוויטר להגדיל את משפך הלקוחות או להפיץ את הבשורה, לא ברור למה שירצו לגבות על תוכן גם בטוויטר. מרבית היוצרים מפנים אל פלטפורמות כגון פטריאון לתמיכה, סאבסטק לניוזלטרים בתשלום וישנן עוד אינסוף פלטפורמות.

ומה אומרים ברשת?
התגובות כרגיל מעורבות אך כרגע הנטייה היא נגד תשלום ומשתמשי טוויטר רבים טוענים כי אינם מבינים מדוע לשלם בעוד מקום לצרוך תוכן חינמי שככל הנראה, מיועד להיות חינמי. מצד שני, הרשת התנגדה גם לדניאל קרייג בתפקיד ג’יימס בונד ותראו מה קרה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

טכנולוגי
הם באים, כן, גם הם 
לינקדין רוצה להרוויח עוד ומחליטה ולהציע לנו, המשתמשים יותר, בפחות.
בלגן טוב או רע?

לינקדין עובדת במלוא המרץ להשקת מרקטפלייס משלה מתוך הבנה שהצורך לחבר בין נותני שירות ללקוחות לינקדין רק ימשיך לצמוח. נכון, מתחרה חדשה לפייבר ככל הנראה כבר בספטמבר.

אלו חדשות נפלאות לאנשי הגיג אקונומי וכמעט כל אחד ואחת מכם יוכלו למצוא את עצמם מציעים שירותים נוספים או מעמיקים את השירותים שלהם דרך אתרים אלו.

בין אם אתם כותבי תוכן, מעצבים גרפיים או מפתחים. עכשיו כל מה שנותר לנו לקוות שהמוצר יהיה טוב והתחרות על העמלות תעזור ליוצרים הצעירים ולא רק לחברות הענק.

עם מאות מיליוני אנשים שמצטרפים לעבודה מהבית ושירותים קטנים אנחנו תוהים מתי תתחיל מלחמת העמלות או מודל תשלום חדש כדי למשוך את היוצרים לפלטפורמות חדשות דוגמת המרקטפלייס של לינקדין. היתרון הגדול ככל הנראה טמון בעובדה שכל המשתמשים כבר בתוך לינקדין.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

וידאו
הרשת משקרת? מה פתאום 
מה זה מושלם? מי מושלם? אפשר להיות מושלמים? האם בכלל תרצו להיות?

ג’ייק שלנו יצא למסע ועל הדרך הצליח להצמיח ערוץ יוטיוב, לצלם, להתבגר, לדבר ובין הסרטונים שלו בולט אחד שמדבר על, טוב, אולי קצת על כל אחד מאתנו.

כולנו מתמודדים עם המצב, עם המציאות, עם קשיים בצורות שונות והשנה הזו הייתה אתגר לכל אחד ואחת מאתנו בכל כך הרבה צורות אבל הסרטון הזה בא להכניס קצת פרופורציות לכל מי שמרגיש כמו כשלון.

כולנו איבדנו משהו אבל איכשהו הרשת גורמת לכולם להמשיך להראות את ההצלחות. נכון, שמעתם את זה כבר אלף פעם אבל זה הזמן גם לזכור שקשיים הופכים לסיפור הכי טובים ו- 2020, ואם מישהו יצלם עליכם סדרה, זה כנראה יהיה אחד מהפרקים המוצלחים.

בסרטון הבא, מתעד ג’ייק בצורה קולנועית מהממת את השנה בה בחר לבלות לבד. הוא לקח פסק זמן מהעולם, נכנס לואן ויצא.

מה אתכם? מה החלומות שלכם?

מה תרצו להספיק כשהשמיים יפתחו, עכשיו שאפשר לעבוד מכל מקום בעולם? אל תחכו, צאו למסע שלכם, הוא שלכם. אין ציון, אין נכשל, יש רק אתם והאמת שלכם. בהצלחה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

כיף ברשת

  • זה אתר, או מוזיאון, או קהילה של מעצבים. משחקי מחשב, קולנוע ועוד, אפשר ללכת לאיבוד או לקנות. השארנו שם כמה שעות ואפילו רכשנו כמה פוסטרים למשרד. אתר ArtStation הוא חוויה לעיניים.
  • יצא לנו לכתוב על ביטקוין, על אמנות ואם נשלב את הכל ביחד עם ברקוד (לא תו ירוק, אבל אותו קונספט), הנה סרטון על מעצב גרפי שהצליח למכור את היצירות שלו ב-3.5 מיליון דולר, אונליין. פשוט גאוני.
  • אפליקציות לניהול משימות יש בשפע אבל סוף סוף מצאנו אחת שאין בה יותר מדי. רק ניהול משימות, פשוט, בלי להסתבך, במחיר נוח לכל כיס.
  • פוקימון בן 25 והמותג רק מתחזק. חברת פוקימון (כן, קראתם נכון) הרוויחה 143 מיליון דולר נקי בשנה שעברה והמשחק פוקימון גו במציאות רבודה הכניס יותר מאשר שנת ההשקה המדוברת ב-2016. רוצים עוד? לחצו כאן
  • תכתבו לעצמכם צ’ק, תדמיינו, תספרו לכולם שאתם עומדים להצליח. לכל אחד דעה על ג’ים קארי אבל היכולת שלו לעבוד קשה מרשימה. בסרטון הבא הוא מדבר על החשיבות של דמיון מודרך, לרצות, לחשוב, לפעול אל מטרה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

אפשר לחלוק את כל הטוב הזה?

אם הגעתם עד לכאן כנראה שנהנתם מהניוזלטר שלנו.
להרשמה לחצו כאן

למה שלא תפרגנו לחברים שלכם גם ותספרו להם עלינו? 🙂

שתפו אותם בלינק הבא: https://bit.ly/2YG2XhB 
או לחצו על התמונה 👇🏻👇🏻👇🏻

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp