עסקים
חוזרים למשרדים משותפים
מי היה מאמין שפוסט קוביד יהיה קרש קפיצה עבור חברת WeWork שמצליחה להתאושש, והיא לא לבד.
על מה מדובר?
החברה ואדם נוימן הפכו לשם הגנרי עבור משרדים משותפים אבל המטאור שהיא הייתה, הכשלון להנפיק ב-2019 ואז המגיפה. גם הסדרה WeCrashed מבית אפל לא עזרה אבל הנה, אנשים רוצים לחזור לעבוד מהמשרדים, וויוורק מובילה את אופנת הרטרו הזו.
החיסונים בעולם, הרצון המתגבר של עובדים לברוח מהבית, לראות אנשים אחרים, לשנות אוירה, וגם הגמישות. לכל אלו כדאי להוסיף את חוסר הוודאות הכלכלי בעולם. בימים אלו, סטארטאפים רבים, מעדיפים שכירות לטווח קצר במקום התחייבות מעיקות.
כתוצאה מכל אלו, משרדי וויוורק מדווחים על תפוסה מעל 67% ומעל 500 אלף מנויים. החברה לא לבד וכמעט כל השחקנים בתחום חווים עלייה מוצלחת ברבעון הראשון של 2022.
נתון מעניין
59% מהנשאלים שיכולים לעבוד מרחוק הסבירו שיעדיפו להמשיך לעבוד מרחוק במקום להגיע למשרד, אז אולי החגיגה קצת מוקדמת למשרדים משותפים או אולי דווקא אפשרות להציע לכל עובד משרד באזור שמותאם לו? אולי הגיע הזמן לחשוב על כרטיסי מנוי בינלאומיים?
עד סוף 2024, מומחים טוענים כי בעולם יהיו כ-42 אלף משרדים שיתופיים. בטוח אפשר למצוא לנו דרך לעבוד מכל מקום שנרצה ולהרגיש בבית
פודקאסט
חוכמת רחוב- פודקאסט חדש
הגיע הזמן לומר את האמת, להביא את שיחות המסדרון לקדמת הבמה וזה בדיוק מה שהגר סידס ואנוכי (ניר זברו) החלטנו לעשות עם פודקאסט חדש – חוכמת רחוב. פודקאסט על עולמות השיווק, מיתוג, ניהול של סוכנות ומה שנדוג ברשת.
הגר סידס, אושיית טוויטר שבדיוק חצתה 10K עוקבים (לגמרי שווה לכם לראות אותה בפעולה), הצטרפה לסטריטוויז ותעזור לנו לצמוח ולטפל בלקוחות חדשים שמגיעים.
חלק מהקסם מגיע דווקא כשאנחנו שונים, לא מסכימים, מביאים משהו שונה וזה בדיוק התמהיל שרצינו להביא למשרד אבל מפה לשם, חשבנו שאולי השיחות יעניינו עוד אנשים, אתכם.
אז החלטנו לקחת סיכון, להיכנס לאולפן ולהקליט משהו חדש – עד 30 דקות, 3 נושאים ונראה מה יוצא. הפרק הראשון מעולה (צריך לשרוד את הדקות בהן הסאונד חלש, סליחה) אבל הנה הפרק השני.
בפרק הזה, גנבו להגר את הציוץ, למה אתם צריכים לבנות מערך תוכן, ואולי כדאי לכם לשקול מחדש את היחס לנותני שירות. מוזמנים לכתוב לנו מה חשבתם.
לחצו על התמונה לעמוד התוכנית ולשמיעת הפרקים.
שיווק
הגיע הזמן למחזר
כן, למחזר. כל העולם אוהב למחזר, או לפחות לומר שהם ממחזרים כל דבר אז למה לא לעשות את זה עם תוכן?
מייצרים תוכן לעסק שלכם?
מעולה, תנצלו אותו שוב ושוב – בתקופות זמן שונות, בפלטפורמות שונות ותוכלו לייצר משמעותית יותר תוכן, כמעט באפס מאמץ. פלטפורמות רבות מתגמלות אותנו כיום על תדירות וכמות אבל עסקים רבים ממשיכים לייצר רק שני פוסטים בשבוע.
פעם, פחדו למחזר תוכן, היום מבינים שאין שום בעיה. רק צריך להבין איזה תוכן וכיצד למחזר.
שני סוגי תוכן עיקריים, תוכן חדשותי – כזה שיש רגישות לזמן הפרסום. כתבות ופוסטים כאלו רלוונטיים להיום, מחר יעטפו איתם דגים דיגיטליים בחנות איקומרס.
סוג התוכן השני הוא evergreen – תמיד רלוונטי, תמיד מעניין.
תוכן טוב נחשף לאחוז מאוד קטן בקהל שלכם ולכן לא תהיה שום בעיה לחזור על התוכן בעוד חודש בצורה קצת שונה.
אנו מתייחסים היום לפיסות תוכן באופן שמאפשר לנו לחזור עליו לפחות 3 פעמים ברבעון.
חזרו לתוכן שלכם ב-2021, תראו מה רלוונטי ופתאום תגלו שיש לכם מספיק תוכן להכפיל את המאמצים שלכם ב-2022.
בהצלחה,
נהנים מהניוזלטר הזה
אם נהניתם מהתוכן והפקתם ממנו ערך, אל תשמרו אותו לעצמכם.
אנחנו רוצים להכיר גם את החברים שלכם.
הדביקו את הלינק הזה בווטסאפ של החבר’ה או המשפחה ותעזרו לנו להגיע אליהם: https://bit.ly/3nvUiVw
הפרגון שלכם שווה מתנה, כי הגרביים שלנו יצאו הצגה.
קצת כיף ולשכוח מכל השאר 🙂
- טופ גאן מגיע לקולנוע והפודקאסט הנפלא – סיקרט לוול חוזר לבחון את הסרט הראשון. בואו לבדוק מה אתם זוכרים ומה בכלל פספסתם בסרט הראשון.
- מלחמת הכוכבים הפכה לחלק בלתי נפרד מהתרבות שלנו אבל תמיד כיף לראות קטעים מאחורי הקלעים. הפעם, אוון מקרגור על התפקיד המקורי והחדש בתור אובי וואן קנובי.
- הזמן לא משנה – מסע של הצלם Kien lam שטייל ב-17 מדינות במשך 343 ימים וצילם את הסרט המהפנט הזה. את ים המלח צילם מהצד הירדני.
- כשאמרו לנו להקה סיבירית, לא ידענו למה לצפות. להקה סיבירית בשלג, כלים מקוריים עם שילובים מודרניים. המסע למזרח הקפוא – סטורם.