fbpx

אפשר לשחרר כל רסן

דיסני גייסה מישהו להוביל את אסטרטגית המטאוורס, פייסבוק זונחת את המילה חדשות בפיד שלה וגוגל מתחילה להגביל מפרסמים באנדרואיד.

היום במהדורה, דיסני, אושר ולקנות סלון בלי לקום מהספה. תציצו למטה, יש סרטון על מעמקי האוקיינוס.

תודה לכל מי שכתב לנו על המהדורה האחרונה, ריגשתם.

שנתחיל?

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

איקומרס
הגיע הזמן לקנות בתלת מימד

בעוד עולם הטכנולוגיה מנסה להבין מה צוקרברג רוצה מאתנו בתוך משקפי המציאות המדומה שלו, מציאות רבודה מנסה למצוא את מקומה ושופיפיי משיקה שירות חדש בדיוק בשביל זה.

על מה מדובר?
שופיפיי, פלטפורמת איקומרס שלא מפסיקה לצמוח ולהפתיע, משיקה אפשרות להטמיע מציאות רבודה בחנויות שלה. משמעות הדבר שכעת סוחרים יוכלו ליצור גרסת תלת-מימד לכל מוצר, ולתת לכם לראות איך הריהוט או הפריטים יראו כבר בסלון.

הטכנולוגיה של מציאות רבודה איננה חדשה אך האפשרות להטמיע אותה בכל חנות, מסקרנת. בעלי חנות מקוונת יוכלו להוסיף את היכולת בעלות חודשית של 49 דולר בחודש ובכך להגדיל את הסיכויים למכירות מהירות. בעבר הציעה החברה את השירות דרך ספקי ואפליקציות צד ג’. כעת היא פועלת בשיתוף פעולה עם הסטודיו הבריטי Poplar.

אז מה זה אומר?
המהירות בה תהפוך מציאות רבודה, AR למשהו שבשגרה תעשה קפיצת מדרגה בהתחשב במיליוני אתרי איקומרס שעושים שימוש בשירות של שופיפיי. גם גוצ’י ונייק כבר החלו להטמיע את הטכנולוגיה.

מה עוד?
בעוד כולנו מנסים להבין מה צופן עתיד המטאוורס, המציאות המדומה והאם בסוף ניפגש רק שם, אין ספק שכל אלו דוחפים מהר יותר את כל שאר הטכנולוגיות וזהו סימן טוב.

ומשהו נוסף?
בקרוב אפל תשיק את משקפי ה- VR שלה. כבר השנה נוכל לרכוש מוצרים מבלי לצאת מהבית אבל אחרי שראינו איך כל אלו נראים אצלנו.

לא רחוק היום, שנוכל לעבור בשדירה וירטואלית, לבחור ריהוט ולראות איך כל הדברים ביחד יראו אצלנו בבית. אם זה קצת מפחיד אתכם, זכרו שלפני 20 שנה, המחשבה שכל אדם יהיה צמוד לטלפון ומחשב, כל היום, גם הייתה מחשבה מפחידה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

מחקר

רוצים להיות יותר?

רוצים להיות מאושרים יותר? מצליחים יותר? עשירים יותר?

ככל שתרגישו מחוברים יותר למי שתהיו בעתיד לבין מי שאתם כרגע, סיכויי ההצלחה גדלים. נסו לדמיין את עצמכם בעוד 10 או 20 שנה ולא פיזי (כי זה יהיה כנראה מבאס בכל מקרה לא?) אלא בפנים.

האופן בו תענו על השאלה, תחלק אתכם לאחד משני מחנות. חלק מהאנשים רואים את עצמם די דומים. נכון, עבור חלקם הנסיבות ישתנו, מקום המגורים, המקצוע אך עמוק בפנים הם די דומים למי שהם היום.

הקונספט הזה נקרא present future continuity ואלו שיש להם את זה, נוטים להתאמן יותר, לשמור על עצמם, לחסוך יותר. בגדול, הם נוטים לדאוג לעצמם העתידי, כי אכפת להם מעצמם בעתיד.

איפה זה שם אתכם? זכרו שהזמן עובר מהר ואתם אחראיים על עצמכם של עוד 20 שנה בדיוק כמו להחלטות הקטנות שלכם היום.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

נדל”ן

דיסני רוצה שתגורו בסיפור אגדות 

אם אי פעם רציתם לגור בתוך סיפור של דיסני, הנה ההזדמנות שלכם.

לפי הוול סטריט ג’ורנל, דיסני מפתחת תכנית מפורטת לאזור מגורים שלם תחת השם Storyliving אותו יעצבו אנשי החברה.

הקהילה עתידה לקום בקליפורניה, ליד אזור קואצ’לה ותכלול כ-1,900 יחידות דיור, כולן ברמה גבוהה, בתים, אחוזות ואזור לאנשים מעל גיל 55 (דיסני מתאימים לכולם לא?)

האזור יכלול גישה לחוף פרטי ואירועים סטייל דיסני לאורך כל השנה ואמנם זה נשמע פסיכי אבל החברה כבר עשתה מספר ניסיונות באורלנדו ובגולדן אוק ליד הפארק שלה שם.

ואם אתם צוחקים לכם, תופתעו לגלות שקהל המעריצים המבוגר של דיסני, ענק ויציב כלכלית כאשר הבתים בגולדן אוק נמכרו במחיר התחלתי של 1.7 מיליון דולר. האמת, נשמע קצת מסקרן.

הכל אפשרי בימים אלו, בדיוק כמו תצוגת האופנה לשמלות כלה של דיסני מתחילת החודש. כן, יש כזה דבר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

קצת כיף ולשכוח מכל השאר 🙂

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

גם לחברים שלכם מגיע לדעת
אם הגעתם עד לכאן כנראה שנהנתם מהניוזלטר שלנו.
להרשמה לחצו כאן
למה שלא תפרגנו לחברים שלכם גם ותספרו להם עלינו? 🙂

שתפו אותם בלינק הבא: https://bit.ly/2YG2XhB 
או לחצו על התמונה 👇🏻👇🏻👇🏻

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp