fbpx

חורף רותח באולימפיאדה

מה הענף האהוב עליכם? גילוי נאות, ניר שלנו ישדר בכל יום את מקצי המזלחות.
מחאת המותגים בסין לא הגיעה, שוק העבודה מחשב מסלול מחדש ובקרוב המחשב שלכם יפתח עבורכם.

מה לא נכנס?
המניה של פייסבוק קרסה וזו רק תחילת הבלגן, ספוטיפיי צולחת את משבר ג’ו רוגן ועולה במספר המשתמשים והמפרסמים.
שנתחיל?

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

עובדים 
אפשר להסיר את האיפור? 

בשבוע שעבר מותג האיפור גלוסייר הודיע כי יאלץ לפטר מעל 80 עובדים, כשליש מכוח העבודה בארגון. יכול להיות שזו רק ההתחלה בשינוי מגמה בשוק העבודה.

על מה מדובר?
אמנם החברה, שבסיסה בניו-יורק, סבלה מאוד בתחילת הקורונה עם סגירת נקודות המכירה, אך היא גם הצליחה להשלים גיוס של 80 מיליון דולר.

חברות רבות מגייסות מהר מדי, יותר מדי. הטירוף בשוק העבודה והכסף הזול, מובילים את הארגונים לגייס במלוא המרץ מבלי לשים לב להוצאות האדירות, אחוזי הנטישה וגם בינינו, פגיעה אנושה במותג. גיוס המוני גורר עימו אינספור בעיות.

אז מה זה אומר?
גיוס עובדים תמיד נתפס כמדד להצלחה בארגונים. בין אם זה נכון או לא, כל עוד ניתן לממן את זה, אז מספר העובדים מראה הצלחה. אבל עכשיו מתחילה להתבהר התמונה, צריך לצמוח נכון ולא סתם לצמוח.
צריך לדעת לשלם על זה.
חברות רבות מיהרו לגייס יותר מדי ופגעו באיכות המותג.

עובדים במיקור חוץ הם פתרון מעולה ואולי עדיף. אמנם עלותם הישירה יכולה להיות יקרה יותר, אך אם משקללים את עלות איתור, ראיון, וגיוס צוות, הם בהחלט פתרון מעולה.

ארגונים שישכילו לחשוב מחדש על המבנה הארגוני, יבינו שהם מקור הידע בכל הנוגע למוצר וקהל היעד אך אולי את כל שאר אנשי המקצוע או חלקם, ניתן לאתר במיקור חוץ?

מה עוד?
גם Peleton מותג הכושר שחטף מכה אנושה השנה, ימשיך לפטר ומותג המזרונים Casper, הודיע כי פיטר עשרות עובדים, וזאת לאחר שנאלץ לחתוך 20% מכוח העבודה ב-2020.

ומשהו נוסף?
מספר עובדים וגודל המשרדים, אינם מדד להצלחה. גיוס אינו מדד להצלחה, אלא עוד אבן דרך חשובה בדרך.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

ספורט

אולימפיאדה בכל מחיר 

המותגים הגדולים בעולם, מרביתם אמריקאיים, עומדים להיפגש בסין לאולימפיאדת החורף. הציבור, פחות בעד.

פרוקטור אנד גמבל, נייק, קוקה-קולה, סיילספורס ואיירביאנדבי הם בין נותני החסות שישפכו מעל 200 מיליון דולר בחסות ואף אחד לא רוצה להרגיז את ההנהגה בסין.

3 מתוך 5 צרכנים שנשאלו בסקר, היו נוטים לרכוש מותג שיצא כנגד הפרת זכויות האדם של סין אבל נראה שזה לא המצב. נייק פרסמה הצהרה בשנה שעברה בנושא, בעוד אחרות אמרו שהן “מחוייבות” וזהו.
אומגה לא נוטה להתערב בעניינים פוליטיים ואינטל פשוט תעשה מה שמקובל בכל מדינה (אף מילה על סין,כן?)
נקודה לזכות קוקה-קולה שהחליטה להריץ פרסומות אולימפיאדה רק בסין. 

למותגים האלו יש כוח לשנות לטובה את העולם. האם זהו תפקידם? האם הם חייבים לנו משהו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

טכנולוגיה

המחשב שלכם יפתח עבורכם

טוב, אולי עדיין טיפה עתידני אבל אתר The Verge מדווח כי DeepMind, חברת בת של אלפבית (כן, גוגל) הצליחה לייצר AI שמסוגל לפתח ברמה של מתכנת ממוצע.

נכון שזה עדיין לא וואו, אבל משמעות הדבר שתכנות על ידי מחשב, הוא כבר כאן. המערכת הצליחה להתברג גבוה במבחנים.

כדי לוודא שהם לא טועים, בדקו המפתחים את יכולות ה-AI בסדרת אתגרים שעברו מעל 5,000 מפתחים והמערכת הצליחה להתברג בטופ 28%.

כבר סיפרנו לכם בעבר על שירותי תוכן ועיצוב. כבר כיום ישנם אינספור כלים שעוזרים לנו לעשות דברים פשוט וחיבורים, דוגמת Zapier או Bubble.io (פיתוח מבלי לדעת קוד).

כמעט בכל תעשיה כיום, רף הכניסה יוחלף על ידי AI, פיתוח תוכנה, תוכן, אפילו משרדי עורכי דין יכולים כיום להחליף את מתמחים.

זה נקודה שעולה לנו לראש, אם מחשב יעשה את העבודה השחורה, איך נייצר אנשים מקצועיים יותר ברמות הגבוהות? סתם נקודה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

קצת כיף ולשכוח מכל השאר 🙂

  • אלוף העולם בפורמולה1 מקבל הזמנה להתחרות נגד אופנוע, שטח, בשלג. אז איך מתנהגת מכונית פורמולה על הקרח?
  • שוקלים לחזור למתנ”ס לחוג ריקוד של דבורה, אז בינתיים אנחנו מסתכלים על חוגים של אחרים. נראה די פשוט הריקוד הזה.
  • צריך גם ללמוד קצת לא? למה גשר לונדון נקרא גשר לונדון. ג’יי פורמן מביא נושא משעמם בצורה נפלאה, ובלי לשים לב, ראינו את כל הסרטון.
  • בפינת המוזיקה שלנו, אם ליל ווין היה חוזר בזמן לשנות ה-30. ערוץ היוטיוב שמתגאה בשם: ‘הנה, הרסתי את זה’ מביא גרסה אפשרית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

גם לחברים שלכם מגיע לדעת
אם הגעתם עד לכאן כנראה שנהנתם מהניוזלטר שלנו.
להרשמה לחצו כאן
למה שלא תפרגנו לחברים שלכם גם ותספרו להם עלינו? 🙂

שתפו אותם בלינק הבא: https://bit.ly/2YG2XhB 
או לחצו על התמונה 👇🏻👇🏻👇🏻

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp