fbpx

אל תסגרו

50 ניוזלטרים. לא בא ברגל. קצת מרגש.

מה לא נכנס לניוזלטר שלנו?
נייק ודיסני קונות נדל”ן וירטואלי, הקריפטו צולל בכמעט 10% ביום ופייסבוק ממשיכה במסע המיתוג החדש שלה, לא בטוח שזה בהצלחה רבה.

והפעם, תודה לאדל, איך לשמור על המוח שלכם צעיר והאם באמת ימשיך להיות כזה דבר בלאק פריידיי?

מוכנים?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

אינטרנט
שישי השחור לצרכנים

היום חוגג עולם הקמעונאות את שישי השחור אבל נראה שקמעונאים ויבואנים בעולם מבינים שזה כבר לא משרת אותם כמו בעבר, חלקם נמנעים, חלקם סוגרים. יכול להיות שזו תחילתו של סוף טירוף הקניות.

על מה מדברים פה?
שישי השחור החל ביום מחלה בכלל ב-1951 ואמנם המנהג לא תפס אבל המונח חזר בשנות ה-60 והפך לשגור ב-1975 והוא מתייחס ליום הקניות שאחרי חג ההודייה, זה המסמל את תחילת עונת הקניות של חג המולד.

לאורך השנים, הצטרף לזה גם סייבר מאנדיי שכלל קניות מקוונות. היום תוסיפו לזה את יום הרווקים, סתם יום שלישי ואת אלוהים יודע מה, העיקר לצרוך, לצרוך, לצרוך.

אבל הקורונה יצרה מצב חדש, בו המחירים לא צריכים לרדת כי הביקוש קשיח. ככל שמצב הייצור, התפוקה בסין וגם מצב השילוח העולמי (ספינות עם סחורה נתקעות חודשים מחוץ לנמלי ים, פשוט כי אין יכולת לפרוק את הסחורה). אלו יצרו מצב בו בעצם אין שום סיבה לתת הנחות מפליגות.

זו תהיה השנה בה הנחות יהיו קטנות בהרבה ובבריטניה המחאה אף החמירה. מעל 85% מאתרי המסחר בממלכה יהיו סגורים או יעבירו את הרווחים לצדקה. השיקולים הם כלכליים אחרי שנה קשה אבל גם העובדה שיש עודף כסף בשוק, חוסר במלאי ואין שום סיבה לחלק לצרכנים מתנות בחינם.

ומה עוד?
גם בארה”ב מעניין לראות מבצעים קטנים יותר ואמזון תנסה למקסם את המכירות ככל שתוכל. היתרון הגדול עבורכם הוא האונליין שמאפשר לכם לקנות לאורך מספר ימים בסוף השבוע הקרוב ואף לבצע משלוחים ללא עלות מעל סכום מסויים.

אבל האם הציבור בכלל צריך לצרוך כל כך הרבה? אינספור חברות וארגונים החליטו לבקש מהצרכנים לרכוש בצורה מושכלת, רק מה שצריך ולא בגלל ההנחות וגם הם, בחרו לתת הנחות מתונות יותר השנה.

מעניין לדעת
בארה”ב המחסור במוצרים כמו פלייסטיישן וצעצועי ילדים כל כך קשה שצרכנים רבים פונים לבוטים בעלות של 49-99 דולר בחודש. הבוטים הללו סורקים חנויות שונות כמו אמזון,וולמארט ועוד במטרה לאתר את המוצר ברגע שהוא עולה לאתר ולבצע רכישה. אולי זה, יותר מהכל, ממחיש את הדרישה ואת הטירוף ואת הסיבה למה הנחות הן לא חובה בעונה הקרובה.

בנימה אישית
אם למדנו משהו מהשנתיים האחרונות, מהחום והמזג אויר, זה שאנחנו לא באמת צריכים. בינינו, אנחנו לא צריכים עוד מסך טלויזיה ועוד זוגות נעליים. אם אתם חייבים, תקנו. אם בא לכם, תקנו. אבל אם אפילו תרכשו מוצר אחד פחות בתוך כל הטירוף הזה, זו גם תהיה התחלה יפה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

מוזיקה

אדל תעזרי לנו 

אדל מחליטה לבקש מספוטיפיי לעזור לה עם משהו קטן ועל הדרך עוזרת לכולנו, תודה לך אדל.

זה לא סוד שאדל השיקה את האלבום החדש שלה השבוע והטירוף בלונדון (תאמינו למישהו שנמצא שם) מפתיע. אנשים ממש מדברים על האלבום, השירים והראיון הבלתי נשכח אצל אופרה היה בכותרות כמה ימים טובים.

פעם פעם, אמנים היו משיקים אלבום שהוא רצף שירים, מעין מסע מוזיקלי ולסדר השירים הייתה חשיבות. כיום בעיקר סינגלים מגיחים לאויר העולם וזה פחות משנה. אבל אדל פנתה לספוטיפיי וביקשה מהם להפסיק עם כפתור ה- Shuffle.

עד היום, המצב הראשוני של השמעת אלבום בספוטיפיי היה מבולגן ולא לפי רצף. אמנים רבים חשבו שזה צריך להיות הפוך כי הם כתבו את האלבום בצורה מסויימת ויש חשיבות לאופן בו המאזינים צורכים אותו.

אז אדל זו אדל, והיא קיבלה אחרי כמה ימים את התשובה, אין בעיה, הכל בשבילך אדל.

אדל הצליחה בציוץ ובקשה קטנה להפוך פיצ’ר כה משמעותי באופן בו אנחנו צורכים מוזיקה. מדהים איזה כוח השפעה יכול להיות לאמן אחד.

מה דעתכם?
אוהבים את הרצף או את הבלגן? כתבו לנו, מעניין אותנו לשמוע את דעתכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

בריאות

אפשר להחזיר שנים למוח

אנחנו מזדקנים מה לעשות. מוזיקה חזקה תהפוך מחווית בילוי למטרד, נתחיל לשתות סודה על בסיס קבוע וכן, זה יקרה לכולנו.

מחקר חדש מצא שאולי כולנו נזדקן אך ישנה דרך, מוזרה מעט לשמור על המוח שלנו בריא יותר לאורך זמן. מוכנים?

שימוש בצואה של עכברים צעירים והשתלתו לתוך עכברים בוגרים הראה כי ניתן לעצור את הזדקנות המוח. ניתן לכם רגע לקרוא שוב ולעכל את זה.

המחקר בשלבים מוקדמים אך המקבילה שלו תהיה השתלת צואה של בנאדם בן 18 לתוך אדם בן 70.

רוצים עוד? מוזמנים לקרוא את השאר. אנחנו עדיין לא בטוחים מה אנחנו חושבים על הקונספט הזה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

קצת כיף ולשכוח מכל השאר 🙂

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

גם לחברים שלכם מגיע לדעת
אם הגעתם עד לכאן כנראה שנהנתם מהניוזלטר שלנו.
להרשמה לחצו כאן
למה שלא תפרגנו לחברים שלכם גם ותספרו להם עלינו? 🙂

שתפו אותם בלינק הבא: https://bit.ly/2YG2XhB 
או לחצו על התמונה 👇🏻👇🏻👇🏻

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp