fbpx

באהבה כפרות
שישי שמח עם ניוזלטר חדש. מה יש לנו השבוע?
מי המותג השנוא ביותר בעולם? בטוויטר? בישראל? אתם חייבים לבדוק את הדוקו הזה והנה לינק שישנה לכם את החיים. מוכנים?

מה לא נכנס לניוזלטר שלנו?
נינטנדו מכריזה שסרטון האנימציה החדש של סופר מריו יגיע לקולנוע בדצמבר 2022. השחקן הראשי יהיה (טיפ בגיף מתחת) מלווה בקאסט משוגע. טוויטר תאפשר ליוצרי תוכן לקבל טיפ, בביטקוין. אפל במלחמה עם האיחוד האירופאי על כבל טעינה ומחירי הפרסום בדיגיטל ממשיכים להרקיע שחקים.

תהנו, בהצלחה ואל תשכחו לעשות סאב לערוץ היוטיוב שלנו לתכנים נוספים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

מותגים
אלו המותגים השנואים ביותר
אנחנו תמיד בעד חיובי ולא שלילי אבל מותגים צריכים לדעת לספוג את שני הצדדים. תאגידי ענק מגלים שלמרות השקעות של מיליוני דולרים, רבים סובלים מתדמית שלילית, מאוד. אה, ואתם בטח רוצים לדעת מה המותג השנוא ביותר בישראל.

מה הסיפור?
מה קורה כשלוקחים את המותגים המוכרים ביותר בעולם ובודקים את יחס הציבור אליהם בטוויטר? מה קורה כשבודקים מעל מיליון ציוצים?

כך נוצרה הרשימה של המותגים השנואים ביותר בעולם. מספר 1 היא סוני ב-10 מדינות שונות, פרארי שנואה בפינלנד וגוגל קיבלה את הפרס בישראל.

על מה מדברים פה?
שלילי זה לא תמיד גרוע. אמנם מעל 34% מכלל הציוצים על דיסני היו שליליים אבל המניה המשיכה ועלתה מעל 125% בשנה האחרונה, גם כשכל הפארקים ובתי הקולנוע היו סגורים. מיקרוסופט מחזיקה בשיא עם 22 מדינות אבל פייסבוק וגוגל גם מחזיקות מספר מכובד עם 24 מדינות במשותף.

אובר היא המותג השנוא ביותר בארה”ב עם 48.35% וגם בבריטניה עם 47.88%

ומה עוד?
המדד בודק ציוצי טוויטר של צרכנים במדינות שונות אך כל המותגים האלו מבינים שגם תגובה שלילית היא תגובה. במקרים רבים התגובות השליליות מעודדות שיח גדול יותר וגם מושכות צרכנים שמוכנים להגן על המותגים שהם אוהבים. נתון מפתיע הוא כמות התלונות והקיטורים של הציבור הישראלי בטוויטר על….סטארבקס.

תובנה קטנה
נטרו את הרשתות, חפשו את הקהל שלכם וגם את השונאים שלכם. תוכלו ללמוד מהם המון, תוכלו לפנות אליהם ובמקרים לא מעטים להפוך אותם לשגרירים. אל תתעלמו, אל תוותרו, תשקיעו בזה משאבים ותופתעו לגלות כמה השנאה אפקטיבית כשמנצלים אותה למשהו חיובי.

לדוח המלא לחצו כאן או על התמונה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

אפליקציה
לחבר את הביו לינק לעולם
מעל 50 אלף יוצרי תוכן משתמשים במוצר הזה, עלייה מ-17 אלף רק בחודש יוני האחרון. הכירו את: Koji – הפכו את הלינק בביו שלכם למכונת תוכן.

עולם התוכן ברשת משתנה בקצב מהיר וסיפרנו לכם כבר על היכולת לגבות כסף בטוויטר, פטריאון, אונליפאנס וסאבסטק. הכוח עובר במהירות אל היוצרים ומאפשר להם להפוך מסתם יוצרי תוכן לחברות מדיה רווחיות, מאוד.

משמעות הדבר שנמשיך לראות עוד פתרונות חדשים דוגמת Koji וזה מרגש אותנו. זו גם הזדמנות עבורכם כיוצרים, מנהלים ואנשי שיווק, לבדוק כיצד האפשרויות האלו יכולות לעזור לכם להגיע לקהל שלכם עם יותר תוכן.

כשמדברים על ריבוי לינקים, רבים מכם מכירים את הבעיה. יש לכם המון תוכן, אתר, ערוצים שונים ומלא לינקים להוסיף אבל רק מקום רק עבור לינק אחד. הפתרון המוכר ביותר בתעשייה נקרא לינקטרי ופתאום יש מתמודד חדש.

ק’וגי מאפשרת ליוצרי תוכן להתממשק לאינספור תוספים ואפליקציות שונות כך שתוכלו להביא את כל עולם התוכן שלכם למקום אחד. בנוסף, תוכלו לבנות את העמוד איך שבא לכם, כולל צבעי המותג, רקע, סרטונים וקריאה לפעולה.

מישהו אמר למכור? כתבות, צ’קליסטים, הכל הולך.
לדוגמא, תוכלו להציע את המדריך החדש שלכם להורדה ישירות מתוך קוג’י והנוחות שבה ניתן להוסיף כלים, קצת מזכירה לנו את זאפייר הנפלאה. מצרפים לכם פה ביקורת עם פרטים נוספים.

נשמח לשמוע את דעתכם ואם התקנתם ובא לכם לשתף, ספרו לנו, אולי נפרסם את הלינק שלכם ברשתות שלנו.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

דוקו
להגשים חלום, לספר סיפור
אולפני פיקסאר החלו את דרכם הסיפורית ב-1986 ומאז הספיקו ליצור 23 סרטים ביניהם צעצוע של סיפור, אפ, אינסייד אאוט ומפלצות בע”מ.

מרעיון להשקה באולמות קולונוע לעיתים יחלפו מספר שנים אבל מאחורי כל סרט, כזה תמיד נמצאת קבוצה של מספרי סיפורים. אלו האנשים שהגשימו חלום להצטרף לפיקסאר וליצור סרטים נפלאים, מרגשים, נוגעים ללב, כאלו שכולנו מכירים ואוהבים.
 

אז מי הם אותם יוצרי סיפורים? מי יהיו הדור הבא שיובילו את האולפנים האלו?

דוקומנטרי חדש עלה היום, יום שישי בדיסני פלוס ומלווה את היוצרים הללו. 

יצאנו למצוא מישהו עם המנוי הנכון ועד שתצפו, הנה הטריילר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

קצת כיף ולשכוח מכל השאר 🙂
-משקה אלכוהולי בלי אלכוהול, טבעוני, נטול גלוטן או סוכר, שאפשר לעשן, סליחה, לשתות? יאמאס, סליחה אמאס הוא משקה שכדאי לבדוק.

-אופניים חשמליים מבית הארלי דיווידסון. כל הסטייל בלי הרעש? זה טוב, זה רע? זה יקר לאללה ובהזמנה מוקדמת לכריסמס. תהנו

-אנחנו חולים על דגני בוקר, על שיאי גינס וקוביות דומינו. בית ספר בניו יורק החליט לשלב את הכל לסרטון אחד

-הגיע הזמן לאפליקציה שמאפשרת להעלות תמונות כמו שצריך וזו כנראה כבר לא תהיה אינסטגרם. הכירו את גלאס, אמנם בתשלום אבל 14 יום חינם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

גם לחברים שלכם מגיע לדעת
אם הגעתם עד לכאן כנראה שנהנתם מהניוזלטר שלנו.
להרשמה לחצו כאן
למה שלא תפרגנו לחברים שלכם גם ותספרו להם עלינו? 🙂

שתפו אותם בלינק הבא: https://bit.ly/2YG2XhB 
או לחצו על התמונה 👇🏻👇🏻👇🏻

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp