2.קדמו את הפודקאסט ברשתות החברתיות בכל דרך אפשרית.
שתפו מדיה מעניינת: סרטונים קצרים, תמונות ויזואליות, ציטוטים מהפרק, טיזרים ולמעשה כל דבר שתוכלו לחשוב עליו
שיתוף הפודקאסט ברשתות החברתיות הוא אחד מהחלקים הכי יצירתיים וחשובים. בתור התחלה, שתפו עדכון מתי הפרק הולך לעלות ואז, תמשיכו לשתף כמה שרק אפשר.
אם מדברים על הטוויטר: הצמידו את הפוסט שלכם בצירוף הקישור לפרק החדש ואותו הדבר בפייסבוק.
צרו ציטוטים ותמונות ויזואליות (למשל בקאנבה), ושתפו אותם בצירוף הלינק לפודקאסט.
המפתח לקידום הפודקאסט בסושיאל הוא יצירתיות. יש מגוון ענק של קונספטים שאפשר להשתמש בהם כדי לקדם את הפודקאסט ברשתות החברתיות. אתם יכולים ליצור קטעי אודיו קצרים של 15 שניות ולהעלות ל-soundcloud, ואז לשתף. לטוויטר יש אופציה ממש טובה לשתף קטעי soundcloud שמאפשרת להשמיע את האודיו ישירות מהטוויטר.
שימו לב שאתם משתפים את הפודקאסט שלכם מספר פעמים במהלך השבוע שבו הוא עולה. פעם אחת לא מספיקה. מצאו את האיזון שבין “לטחון לאנשים את המוח” לבין לא לדבר על הפודקאסט מספיק.
יש דרכים שונות לשתף בפלטפורמות השונות:
- סטורי באינסטגרם שמודיע שהפרק הולך לעלות מחר
- פוסט אינסטגרם עם ציטוט שלקוח מתוך הפרק
- פוסט פייסבוק עם קטע אודיו הלקוח מהפודקאסט בצירוף תמונה מעניינת
- פוסט בטוויטר בצירוף קטע הsoundcloud עליו דיברנו
- סטורי אינסטגרם מאחורי הקלעים
אנו ממליצים לכם לעצור לרגע ולקרוא את הכתבה שלנו “איך ליצור תוכן מתוכן”, היא תעזור לכם לחשוב על קונספטים מעולים ליצירת אין ספור פינות תוכן במאמץ קטן. ועל הדרך, הנה כמה דוגמאות לסוג הפוסטים שאנחנו משתפים באינסטגרם שלנו ועוזרים לנו לקדם את הפודקאסט:
כפי שאמרנו, המפתח הוא יצירתיות