תעסוקה
פרסום, עובדים, הייטק, שלום
עוגת הפרסום העולמית צפויה להמשיך ולצמוח עם עליה של 22.5% ב-2021 ומחזור של 763 מיליארד דולר. עולם הגיוס מתהפך ומחפש בכלל משהו אחר לגמרי.
מה הסיפור?
תעשיית הפרסום צומחת, סוכניות דיגיטל משוועות לעובדים מיומנים, או מה שנקרא, עובדים בכלל. בתעשיות האלו השחיקה גבוה ובהתאם גם התחלופה אבל מסתבר שאפשר לגייס לפי יכולות ולאו דווקא ניסיון או ידע.
על מה מדברים פה?
כשמיליוני עובדים בעולם (בארה”ב בספטמבר התפטרו מעל 4.4 מיליון איש) ממשיכים להתפטר ולצאת לחפש את עצמם, את החלום או סתם לבדוק מה יש לשוק להציע, ארגונים פונים לכל פתרון אפשרי ואולי הם עלו פה על משהו.
בעולם הפרסום, רף הכניסה אינו גבוה ובעיקר נדרשת הקפדה על פרטים, חריצות ועוד יכולות רכות, את כל השאר, אפשר ללמד. הדבר הזה מאפשר לארגונים לגייס מעמד נמוך יותר, אנשים שרוצים להתקדם או להחליף מקצוע.
ומה עוד?
כששוק העבודה רותח, קשה לגייס מפתחים ורבים מחליפים מלצרות בקמפיינים בדיגיטל, שער הכניסה לאנשים רבים נפתח. חשוב להוסיף לזה את העבודה מרחוק שמגדילה משמעותית את בריכת העובדים הפוטנציאלית וגם מוזילה את המחיר.
לאלו שצוברים ניסיון ואוחזים בתכונות מתאימות, עולם הפרסום יכול להיות קרש קפיצה מוצלח לתפקידים אחרים בעולם הזה שנקרא הייטק.
מעניין לדעת
אם עשיתם מעבר חד למקצוע אחר, נשמח לשמוע איך היה, מה קרה, מה תוכלו לשתף את הקוראים, טיפים, הצעות. כל דבר הולך