חדשות
הגיע הזמן שלנו להתחדש
התחלתי את הניוזלטר הזה במהלך הקורונה. שילוב בין זמן פנוי וצריכת תוכן מוגזמת, חשבתי שכדאי לשתף אתכם בדברים מעניינים שאני נחשף אליהם. בכל יום שישי, הכנתי כוס קפה, והתחלתי לעבור על כל מה שאספתי במהלך השבוע. הנחתי שזה יחזיק כמה מהדורות וזהו. בחיים לא חשבתי שאכתוב 74 מהדורות ברציפות.
אנשים נרשמו, קראו, הגיבו. כמעט 2,000 איש מנויים, אחוזי הפתיחה נפלאים ובסך הכל, כיף.
בשבועות האחרונים הצוות עוזר יותר ויותר, ענבל מנור, מנהל התוכן הנפלא שלנו בסטריטוויז, התחיל להוביל את התוכן והבנו שבא לנו, ביחד, לחשוב מה הלאה.
תמיד שאפתי לתת תוכן, ללמד ולהעשיר עסקים קטנים בתחילת דרכם. האתר שלנו, סטריטוויז מספק תוכן מעולה והגיע הזמן לחבר את האתר ואת הניוזלטר שלנו.
סטריטוויז מספקת שירותי שיווק במיקור חוץ החל משלב האסטרטגיה ועד ביצוע. זכינו לעבוד עם חברות נפלאות בארץ ובעולם ובמהלך השנה הקרובה אנחנו נמשיך להוביל בתחום.
ככל שהמספרים גדלים, הניוזלטר הזה מתחיל להיות קצת פחות ניר זברו ויותר סטריטוויז.
ככזה, אנחנו מרגישים שהגיע הזמן לרענן, לעשות שינוי.
הספר החדש שלי כמעט מוכן, F*ck the Slides שמו. מה שהחל כמתודולוגיה ללמד איך לבנות מצגות משקיעים טובות יותר החל לגלוש לקונספט של מצגות ובניית סיפורים באינספור תעשיות. מדגדג לי להתחיל ניוזלטר אישי יותר, באנגלית ולשתף במסעות שלי בעולם, בהרצאות, בכתיבה (וגם במוצר חדש שאני מפתח, כזה שיעזור לכם לכתוב סיפור טוב יותר).
אז ביחד עם הצוות, החלטנו שבמהלך השבועות הקרובות נשלב תכנים – סרטוני וידאו, כתבות, פרקי פודקאסט שלנו ונקווה שתהנו. השאיפה תהיה לחבר את העשייה השוטפת וגם לעזור.
ננסה לספק לכם, הקוראים והעוקבים תוכן מעניין, כזה שאפשר לדבר עליו בארוחת שישי, להפגין קצת ידע ומן הסתם, ללמד אתכם דברים יעילים.
אנחנו פתוחים לשמוע מה דעתכם, מה מעניין אתכם, אם יש לכם הצעות ורעיונות, נשמח לשמוע.
אנחנו יוצאים לעוד שלב במסע הזה, למצוא כיוונים חדשים. מקווים שתישארו, שתזמינו חברים.
תודה לאלפי האנשים שעוקבים בכל שבוע.
ניר זברו
נ.ב
ברוק שילדס הסכימה להצטלם איתי בשבוע שעבר בהשקה בניו-יורק