fbpx

יש לנו חדשות

יום שישי ה-13 והבורסות בעולם מפחדות, בצדק. 

500 עשירי העולם הפסידו מעל טריליון דולר מתחילת השנה, מיליוני צעירים שחשבו לפרוש צעירים, מגלים שהקריפטו לא יציל אותם ושוק העבודה עלול להתהפך, בקרוב.

דווקא תעשיית הפינטק בארה”ב הפכה לשיווק המוצלח ביותר וחומוס מתייקר בכל העולם.

זמן טוב לספר לכם שגם אנחנו מתחילים לעשות מספר שינויים, אבל תיכף נגיע לזה.

שנתחיל?

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

חדשות
הגיע הזמן שלנו להתחדש

התחלתי את הניוזלטר הזה במהלך הקורונה. שילוב בין זמן פנוי וצריכת תוכן מוגזמת, חשבתי שכדאי לשתף אתכם בדברים מעניינים שאני נחשף אליהם. בכל יום שישי, הכנתי כוס קפה, והתחלתי לעבור על כל מה שאספתי במהלך השבוע. הנחתי שזה יחזיק כמה מהדורות וזהו. בחיים לא חשבתי שאכתוב 74 מהדורות ברציפות.

אנשים נרשמו, קראו, הגיבו. כמעט 2,000 איש מנויים, אחוזי הפתיחה נפלאים ובסך הכל, כיף.
בשבועות האחרונים הצוות עוזר יותר ויותר, ענבל מנור, מנהל התוכן הנפלא שלנו בסטריטוויז, התחיל להוביל את התוכן והבנו שבא לנו, ביחד, לחשוב מה הלאה.

תמיד שאפתי לתת תוכן, ללמד ולהעשיר עסקים קטנים בתחילת דרכם. האתר שלנו, סטריטוויז מספק תוכן מעולה והגיע הזמן לחבר את האתר ואת הניוזלטר שלנו.
סטריטוויז מספקת שירותי שיווק במיקור חוץ החל משלב האסטרטגיה ועד ביצוע. זכינו לעבוד עם חברות נפלאות בארץ ובעולם ובמהלך השנה הקרובה אנחנו נמשיך להוביל בתחום.

ככל שהמספרים גדלים, הניוזלטר הזה מתחיל להיות קצת פחות ניר זברו ויותר סטריטוויז.
ככזה, אנחנו מרגישים שהגיע הזמן לרענן, לעשות שינוי.

הספר החדש שלי כמעט מוכן, F*ck the Slides שמו. מה שהחל כמתודולוגיה ללמד איך לבנות מצגות משקיעים טובות יותר החל לגלוש לקונספט של מצגות ובניית סיפורים באינספור תעשיות. מדגדג לי להתחיל ניוזלטר אישי יותר, באנגלית ולשתף במסעות שלי בעולם, בהרצאות, בכתיבה (וגם במוצר חדש שאני מפתח, כזה שיעזור לכם לכתוב סיפור טוב יותר).

אז ביחד עם הצוות, החלטנו שבמהלך השבועות הקרובות נשלב תכנים – סרטוני וידאו, כתבות, פרקי פודקאסט שלנו ונקווה שתהנו. השאיפה תהיה לחבר את העשייה השוטפת וגם לעזור.

ננסה לספק לכם, הקוראים והעוקבים תוכן מעניין, כזה שאפשר לדבר עליו בארוחת שישי, להפגין קצת ידע ומן הסתם, ללמד אתכם דברים יעילים.

אנחנו פתוחים לשמוע מה דעתכם, מה מעניין אתכם, אם יש לכם הצעות ורעיונות, נשמח לשמוע.

אנחנו יוצאים לעוד שלב במסע הזה, למצוא כיוונים חדשים. מקווים שתישארו, שתזמינו חברים.

תודה לאלפי האנשים שעוקבים בכל שבוע.

ניר זברו

נ.ב
ברוק שילדס הסכימה להצטלם איתי בשבוע שעבר בהשקה בניו-יורק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

כלכלה

רובין הוד כבר לא מחלקת כסף

ביום חמישי הודיע סם בנקמן בן ה-30 (מיליארדר שהקים את בורסת FTX) כי הוא רכש 7.6% בחברת רובין הוד.

לאלו שאינם זוכרים, בשיא הקורונה התהדרה רובין הוד בכך שצעירים רבים בארה”ב לקחו את כל המענקים ושמו אותם באתר המאפשר להשקיע במניות בלי עמלות. רבים חשבו, שזהו, מצאו את הגביע הקדוש ולא יאלצו לעבוד יותר יום בחייהם.

בינתיים המנייה צנחה ב-80% מהשיא וכעת נחכה לראות האם ההימור של בנקמן ישתלם ומשקיעים בודדים ימשיכו להשקיע כשהבורסה בצניחה חופשית.

חוסר הוודאות ככל הנראה ימשך בחודשים הקרובים והשאלה היא כיצד יצליח הציבור לשמור על הרווחים והאם צריך להחזיק את הכסף קרוב? האם להמשיך להמר?

אתם כבר יודעים מה תעשו? שתפו אותנו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

אישי

על הכוח של חרטה  
טוב, קבלו סיפור הזוי. זוג מאילינוי, רוב וגרייסי ג’ונס, ביצע שיפוצים בביתם, שברו קיר והופתעו לגלות בין ההריסות שאריות צ’יפס של מקדונלד’ס ועטיפות המבורגר שנשארו שם ככל הנראה מאז 1959, לפחות לפי לוגו החברה. הצ’יפס, באופן מפתיע ומטריד, שמר על קשיחותו ועל צבעו במשך כל השנים שהיה כלוא בין הקירות. 

“ראינו את הצ’יפס ולא האמנו. איך לעזאזל הצ’יפס נשמרו בשקית כל כך טוב? זה מטורף”, אמרה גרייסי והוסיפה שהשניים מוכנים בשמחה למכור את הצ’יפס או להשאיר כמזכרת מגניבה מההיסטוריה. 

עכשיו כמה שאלות: מה אתם חושבים עכשיו על צ’יפס של מקדונלד’ס? איך סיפור כזה משפיע על המותג? ומי לעזאזל מטורף מספיק כדי לקנות שאריות ארוחת צהריים מלפני 60 שנה?

מקווים שלא הרסנו לכם את התיאבון…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

נהנים מהניוזלטר הזה

אם נהניתם מהתוכן והפקתם ממנו ערך, אל תשמרו אותו לעצמכם.

אנחנו רוצים להכיר גם את החברים שלכם.

הדביקו את הלינק הזה בווטסאפ של החבר’ה או המשפחה ותעזרו לנו להגיע אליהם: https://bit.ly/3nvUiVw 

הפרגון שלכם שווה מתנה, כי הגרביים שלנו יצאו הצגה.

 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

קצת כיף ולשכוח מכל השאר 🙂

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp