פרסום
המודעה הזאת תענה לכם
הפרסום באודיו, עולה מדרגה ובקרוב תוכלו להקשיב ועוד הרבה מעבר בכל הפרסומות באודיו וכן, תוכלו גם לתקשר איתה.
על מה מדובר?
מודעות אודיו, מה שהכרנו כפרסומות ברדיו, הפכו בשנים האחרונות לשוק רותח בשירותי מוזיקה שונים ובעיקר בעולמות הפודקאסטים. הפרסומות המשולבות מבקשות מכם, המאזינים ללחוץ על המסך, לקחת חלק פעיל וגם, חכו לזה, לענות להן.
החידושים הללו אינם חדשים לגמרי, אך הם בהחלט צוברים תאוצה בתקופה האחרונה.
אז מה זה אומר?
הנגן הותיק פנדורה (זוכרים את זה?) החל בניסוי בשנת 2019 פרסומות שכאלו ומעל שליש מהנבדקים הביעו עניין ואף אמרו כי קל לתקשר עם המודעות. אם פספסתם, בחודש שעבר ספוטיפיי הודיעה כי תתחיל להציע פרסומים שכוללים כרטיסים עם קריאה לפעולה במהלך פודקאסטים.
החידוש מאפשר להפנות ישירות לאתרי המפרסמים, להציע כבר את ההנחה באופן מובנה ולחסוך מהמאזינים את הצורך לנסות ולזכור את קוד הקופון שהוזכר בפרסומת.
מה עוד?
עד כה הפרסום באודיו היה מבוסס חשיפות או קניה בשימוש קוד קופון. החידוש יאפשר למדוד התעניינות, מעורבות, הקלקות. זהו פשוט השלב הבא והנכון עבור עולם האודיו.
פודקאסט עם מספר השמעות גבוה יוכל כעת להראות גם נתוני הקלקות ולייצר שלב נוסף במשפך, להפנות קהל לאתר, ריטרגטינג ועוד. פודקאסט עם מספר השמעות נמוך וקהל מאוד נאמן, גם יוכל להראות כי כדאי לפרסם בו.
ומשהו נוסף?
המודעות הללו מאפשרות גם לתקשר עם הקהל. מותג רגבי היוקרה אינפיניטי בחר לפני כמה שנים להתנסות בפרסום אודיו כאשר הזמין מאזינים להגיע לנסיעת מבחן. אלו שאמרו לא, קיבלו מיד מענה קולי ושבוע לאחר מכן פרסומת נוספת שרק מזמינה לבקר באתר.
מעל 5% מאלו שקיבלו את ההצעה הנוספת, בחרו לבדוק את האתר וכך חברים, יוצרים יחסים ארוכים ומצליחים להמיר גם את אלו שאמרו בהתחלה לא.
דרך אגב, לקוחות שהגיבו בגסות למודעות מסוג זה, לא נחשפו יותר לפרסום מאותו המותג.
זו ההתחלה, זה מרגש, זה מלא בפוטנציאל, זה מדיד וממיר. יאללה, תתחילו לחשוב על המותג שלכם כשהוא מדבר עם הלקוחות, לוחש להם באוזן.