fbpx

מי אתם בכלל

החודש הקר של השנה, זמן להשלים סדרות, לחשוב על פרויקט לגו, להגשים חלומות מהבית, אולי ללכת לאיבוד במטאוורס?

היום מהדורה על אודיו, ניהול ועתיד התוכן. בחלק הכיפי, גם גורדון רמזי פה לצעוק עליכם.
נהניתם? ספרו לנו והפיצו הלאה, כוחנו במספרים.
שנתחיל?

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

פרסום
המודעה הזאת תענה לכם 

הפרסום באודיו, עולה מדרגה ובקרוב תוכלו להקשיב ועוד הרבה מעבר בכל הפרסומות באודיו וכן, תוכלו גם לתקשר איתה.

על מה מדובר?
מודעות אודיו, מה שהכרנו כפרסומות ברדיו, הפכו בשנים האחרונות לשוק רותח בשירותי מוזיקה שונים ובעיקר בעולמות הפודקאסטים. הפרסומות המשולבות מבקשות מכם, המאזינים ללחוץ על המסך, לקחת חלק פעיל וגם, חכו לזה, לענות להן.
החידושים הללו אינם חדשים לגמרי, אך הם בהחלט צוברים תאוצה בתקופה האחרונה.

אז מה זה אומר?
הנגן הותיק פנדורה (זוכרים את זה?) החל בניסוי בשנת 2019 פרסומות שכאלו ומעל שליש מהנבדקים הביעו עניין ואף אמרו כי קל לתקשר עם המודעות. אם פספסתם, בחודש שעבר ספוטיפיי הודיעה כי תתחיל להציע פרסומים שכוללים כרטיסים עם קריאה לפעולה במהלך פודקאסטים.

החידוש מאפשר להפנות ישירות לאתרי המפרסמים, להציע כבר את ההנחה באופן מובנה ולחסוך מהמאזינים את הצורך לנסות ולזכור את קוד הקופון שהוזכר בפרסומת.

מה עוד?
עד כה הפרסום באודיו היה מבוסס חשיפות או קניה בשימוש קוד קופון. החידוש יאפשר למדוד התעניינות, מעורבות, הקלקות. זהו פשוט השלב הבא והנכון עבור עולם האודיו.
פודקאסט עם מספר השמעות גבוה יוכל כעת להראות גם נתוני הקלקות ולייצר שלב נוסף במשפך, להפנות קהל לאתר, ריטרגטינג ועוד. פודקאסט עם מספר השמעות נמוך וקהל מאוד נאמן, גם יוכל להראות כי כדאי לפרסם בו.

ומשהו נוסף?
המודעות הללו מאפשרות גם לתקשר עם הקהל. מותג רגבי היוקרה אינפיניטי בחר לפני כמה שנים להתנסות בפרסום אודיו כאשר הזמין מאזינים להגיע לנסיעת מבחן. אלו שאמרו לא, קיבלו מיד מענה קולי ושבוע לאחר מכן פרסומת נוספת שרק מזמינה לבקר באתר.

מעל 5% מאלו שקיבלו את ההצעה הנוספת, בחרו לבדוק את האתר וכך חברים, יוצרים יחסים ארוכים ומצליחים להמיר גם את אלו שאמרו בהתחלה לא.

דרך אגב, לקוחות שהגיבו בגסות למודעות מסוג זה, לא נחשפו יותר לפרסום מאותו המותג.
זו ההתחלה, זה מרגש, זה מלא בפוטנציאל, זה מדיד וממיר. יאללה, תתחילו לחשוב על המותג שלכם כשהוא מדבר עם הלקוחות, לוחש להם באוזן.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

תוכן

כותבי תוכן, תתחילו לחפש עבודה 

לא קל לנו לכתוב את השורות האלו, אנחנו מקווים שאנחנו טועים אבל יכול, להיות שאמנות הכתיבה בדרך החוצה?

דו”ח חדש מראה כי תעשיית ה-AI בעולם התוכן צומחת בקצב מסחרר. מעל 53 חברות המייצרות תוכן באופן אוטומוטי כבר פועלות באופן עקבי בתעשיה. אמנם מרביתן פעילות בשפה האנגלית, אך בדרך כלל זו יריית הפתיחה עם שפות רבות בדרך.

מיקרוקופי לרשתות, כתבות או טורי דעה, אפילו משתי זוויות שונות, הכל אפשרי והרמה משתפרת. החברות יודעות לייצר תוכן ברמה גבוהה אבל כבר כעת, חלקן מתחילות לתפוס תחומי נישה מתוך הבנה כי עדיף להתמקד ולעזור ל-AI להשתפר בעולם ספציפי מאשר תוכן כללי.

האם זהו סופם של כותבי התוכן? אנחנו בספק, אבל תוכן ברמה בסיסית בהחלט יוחלף על ידי טכנולוגיה. מי יודע אולי בעוד כמה שנים פשוט נספר למערכת על מה בא לנו לכתוב השבוע והניוזלטר פשוט, פוף, יהיה מוכן.

לרשימת החברות לחצו כאן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

ניהול

אז מי הבוס?

עולם העבודה ממשיך להשתנות, הכוח עובר לעובדים ואנחנו בשיאו של גל ההתפטרות הגדול שעובר על העולם. כעת מגיע השלב הבא…מי יהיה הבוס ואיך הוא מתנהג?

עבודה היברידית, קפה ו-24 סוגי גלידה כבר לא מספיקים ועובדים נעשים בררנים לגבי מי יהיו המנהלים הישירים שלהם. חלקם אף מבקשים לראיין את המנהלים לפני קבלת החלטה האם להצטרף לארגון.

המשמעות של עבודה מהבית אומרת שבוסים גרועים פשוט נכנסים לאנשים הביתה, לתוך החיים והעובדים כבר לא מוכנים לזה. מצד שני, ארגונים מבינים שניהול גרוע, משפיע על נראות הארגון כולו, על מיתוג המעסיק ושם רע שעלול לצאת לארגון, הוא כבר לא תפוח אחד רקוב, זה נזק גדול.

האתגר הגדול שניצב בפני הארגונים כעת הוא ליצור ניהול איכותי ומערכת התראות בריאה, כזו שמאפשרת להציף בעיות בצורה מכבדת במטרה לשפר את כלל הארגון ואת הניהול בפרט. 

המצב החדש מחייב את השינוי כי הוא משפיע על שני הצדדים הקריטיים ביותר, שימור עובדים וגיוס עובדים חדשים.

הכוח, לפחות בחודשים הקרובים, ישאר וימשיך להיות בצד של העובדים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

קצת כיף ולשכוח מכל השאר 🙂

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

גם לחברים שלכם מגיע לדעת
אם הגעתם עד לכאן כנראה שנהנתם מהניוזלטר שלנו.
להרשמה לחצו כאן
למה שלא תפרגנו לחברים שלכם גם ותספרו להם עלינו? 🙂

שתפו אותם בלינק הבא: https://bit.ly/2YG2XhB 
או לחצו על התמונה 👇🏻👇🏻👇🏻

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp