פרסום
זה הזמן לפרסם ביוטיוב
אם ניתן היה לטרגט בדיוק את קהל היעד שלכם? בעלות קטנה, בדיוק רב, זה יכול להיות מעניין?
יוטיוב החליטה להשיק שינוי משמעותי מאוד בכל הנוגע לפרסום וכעת תוכלו לפרסם גם בערוצי נישה בלי בעיה.
בחודש נובמבר האחרון, החליטה ענקית הוידאו להשיק את הניסיון בארה”ב וכעת, החל מיוני המהלך הופך גלובלי.
מה הסיפור?
עד כה ניתן היה לפרסם ביוטיוב רק בערוצים בהם הפרסום היה מופעל, ערוצים שהיו חלק מתכנית השותפים. ערוצים אלו עמדו בהגדרות התכנית וחלקו בהכנסות מפרסום.
הבסיס לתכנית היה מעל 1,000 מנויים לערוץ ומעל 4,000 שעות צפייה במהלך 12 חודשים עוקבים. נשמע פשוט לא?
בכך נוצר מצב שערוצים רבים, שאולי מתחרים שלכם, אתרים עם מאות מנויים נותרו מחוץ לעוגת הפרסום אך גם נותרו נטולי פרסום בערוץ שלהם.
אז מה זה אומר?
יוטיוב מנסה להמשיך לייצר מקורות הכנסה וגם לאפשר למפרסמים קטנים להישאר במשחק ואתם יכולים להרוויח. תוכלו לטרגט את המתחרים שלכם גם אם יש להם ערוץ קטן מתחת ל-1,000 מנויים. תוכלו “לגנוב” בדיוק קהל היעד שלכם.
אז, מה זה באמת אומר?
למרבית הערוצים הקטנים, הדבר לא משמעותי והם עלולים לגלות שחלק מסרטוני הוידאו שלהם, כוללים גם פרסומות וידאו. לערוצים אלו אין הרבה מה לעשות מלבד להמשיך לפעול במרץ ולהגיע לרף הנדרש כדי להתחיל לקבל חלק, אמנם זעיר אך חלק, בעוגת הפרסום.
למפרסמים הקטנים אלו חדשות נפלאות שכן כעת יוכלו להופיע בדיוק במקום הנכון, לקהל הנכון, בזמן הנכון. הקהל ירוויח הזדמנות להיחשף לעוד תוכן גם אם הוא חובב ערוצי נישה קטנים.
משהו קטן אך חשוב
המפסידים הגדולים כאן כמו תמיד הם היוצרים הקטנים, אלו שממשיכים לדחוף את הערוצים שלהם, פעם ופעמיים בשבוע, למלא תכנים אך הפעם יוטיוב תרוויח עליהם כמה פעמים.
זו אסטרטגיה מצויינת לכל ערוץ שרוצה לצמוח אך חשוב לזכור שאם אתם ערוץ קטן, בצער רב, יוטיוב עושה עליכם סיבוב.
אם בא לכם לקרוא עוד