פודקסט
חכמת רחוב – פרק 6
ניר זברו שלנו טס לכנס קוליז’ן בקנדה ונדהם מהשירות ומהירות התגובה שקיבל ממארגני הכנס. מצד שני, הוא ניסה לתפוס ארבעה ימים את חברת התעופה כדי לשנות מועד טיסה ולא קיבל שום מענה. זה הוליד את הדיון המרכזי בפרק השישי של הפודקאסט שלנו.
למה חברות גדולות משקיעות סכומי עתק בשיווק, אבל נותנות שירות גרוע? לא עדיף לוותר על הפרסומות, הקמפיינים ושלטי החוצות רק כדי לתת מענה ללקוח? הרי אם אנחנו מרגישים שיש מישהו בצד השני – גם אם זה בוואטסאפ או במייל – שעונה לנו, הרי שזה שווה יותר מכל פעולה שיווקית. במילים אחרות, שירות הוא השיווק הכי טוב או הכי גרוע.
ואם אנחנו כבר בענייני חוסר ודאות, הגר וניר תוהים מתי התמכרנו לספינים ולכאוס ומה החלק של התקשורת המיינסטרימית בהתמכרות הזאת. זה מצב בעייתי כי כשמטפטפים שהכל שחור, קשה לפעמים לדעת איפה נגמרות ההפחדות ומתחילה המציאות והאם המצב באמת כל כך גרוע או שלמישהו יש אינטרס לשדר לנו שהוא גרוע.
אבל בואו, אנחנו לא פה בשביל להפחיד או לגרום לפאניקה. בשביל יש את התקשורת. אנחנו יותר בקטע של אופטימיות וניצול מצבים. איך דווקא בימים כאלה טרופים מזהים הזדמנות? למה חשוב לצאת מהקופסה ולהעז לפני שמגיעים למצב של אין ברירה? כל זאת ועוד בפרק השישי של חוכמת רחוב.
אה כן, כמעט שכחנו, יש לנו צ’ייסר פינוק (הגר, הפעם את חייבת לשתות) בשבילכם. כשתשמעו, תבינו. האזנה נעימה!