אם הצלחנו לפתוח לכם את הראש ולשכנע אתכם לתת צ’אנס לטיקטוק, הנה כמה טיפים שימושיים לתחילת הדרך בטיקטוק:
1.זהו את המטרות שלכם בטיקטוק:
הטיפ הראשון הוא להבין מה אתם רוצים שייצא למותג שלכם מהפלטפורמה:
-מודעות למותג?
-מציאת לקוחות חדשים?
-הזרמת תנועה לאתר שלכם?
-הגדלת החשיפה?
2.שתפו תוכן בעל ערך לקהל שלכם בטיקטוק
לאחר שזיהיתם את המטרה המרכזית שלכם, צרו ושתפו תוכן שמשרת את המטרה הזו. במילים אחרות, חשוב לקחת בחשבון את הקהל שלכם בעת יצירת תוכן, ולספק את מה שאתם יודעים שהוא מחפש.
תוכן שלא נותן ערך לקהל שלכם, סביר להניח שיבלע ולא ישיג את המטרה.
3.טיקטוק זה עניין של עקביות
כמו בכל פלטפורמה, עקביות היא המפתח. עליכם לשתף תוכן באופן קבוע. אמנם ההתחלה לעיתים יכולה להיות מעט איטית, במיוחד כשמרגישים שלא משיגים את המטרה, אך חשוב להמשיך ולהיות עקביים בהעלאת התוכן. שימו לב לסרטונים שעבדו טוב יותר מהאחרים (קיבלו יותר חשיפה, לייקים/תגובות) ונסו להבין איזה מרכיב בהם עשה זאת. אחרי שתבינו, נסו לשכפל את הסרטונים המוצלחים שלכם.
4.למדו את הפלטפורמה כמו שצריך
כדי להצליח ברשת חברתית מסוימת חשוב להבין כיצד היא פועלת, איזה תוכן מקבל יותר חשיפה ואיך ליצור אינטראקציה עם אנשים. אל תצפו להיות מפורסמים בטיקטוק בין לילה, במיוחד אם לא הקדשתם את הזמן ללמוד את הפלטפורמה. יש שלל סרטונים ברחבי האינטרנט שמסבירים איך להשתמש בטיקטוק, כיצד לייצר סרטונים ואפילו איך עובד האלגוריתם. אתם לא צריכים מחקר בן 1,000 שעות, רק להשקיע קצת זמן ללמוד איך מתחילים. מילה שלנו, זה ייקח את השיווק שלכם לצעד הבא.
קוראים יקרים,אם עדיין לא נרשמתם לניוזלטר שלנו הגיע הזמן שתעשו את זה. פעם בשבוע, יחד עם כוס קפה בבוקר, תקבלו חמש דקות על כל מה שחדש בעולמות היזמות, השיווק והעסקים ישר למייל שלכם. תוכן בגובה העיניים שלא תמצאו בשום מקום אחר. מבטיחים לא להספים אתכם. לחצו כאן להרשמה.