סטריטבלוג

המקום להיות בו: לינקדאין חוגגת 19 שנה ולא מפסיקה לצמוח

הרשת החברתית הוותיקה ביותר שעדיין קיימת (כן, יותר מפייסבוק) היא כבר מזמן לא רק המקום לחפש בו עבודה. תוכן, מודעות וגם סרטוני לייב. הנה כמה נתונים שמאוד יפתיעו אתכם 

בקרוב, ב-5 במאי ליתר דיוק, לינקדאין תחגוג יום הולדת 19. ידעתם שמדובר ברשת החברתית הוותיקה ביותר שעדיין בשימוש? כן, לינקדאין נמצאת באוויר אפילו לפני פייסבוק. עבור רובנו, לינקדאין זה מקום מוזר שנכנסים אליו מדי פעם לזרוק איזה שינוי סטטוס או לברך חבר על העבודה החדשה. רשת חברתית מוזרה לחיפוש עבודה שכולם מדברים בה הייטקית ומפרגנים אחד לשני. 

אז זהו, שלא. אספנו כמה נתונים שאולי יפתיעו אתכם. לינקדאין זה בהחלט מקום אידיאלי לפרסום, לשיתוף תוכן ולעוד לא מעט דברים שתוכלו להשתמש בהם בעסק שלכם. שנתחיל? 

ללינקדאין יש 810 מיליון חברים שמפוזרים על פני מעל 200 מדינות, שזה קצת פחות (1.2 מיליארד) מאינסטגרם ועדיין רחוק (3 מיליארד) מפייסבוק. כמעט 60 אחוז מהמשתמשים הם צעירים בגילאי 25-23 ו-57 אחוז מהמשתמשים בלינקדאין הם גברים.  

פרופיל לינקדאין איכותי, מושקע ומעודכן אכן חיוני כשמחפשים עבודה וגם כמובן לעסק עצמו. 49 מיליון בני אדם מחפשים בלינקדאין עבודה מדי שבוע, בכל דקה שישה מהם גם מוצאים ובכל שנייה, נשלחות 77 בקשות למשרות המפורסמות בפלטפורמה. 

אתם כנראה לא נמצאים בלינקדאין בתדירות שאתם מבקרים בפייסבוק או באינסטגרם ואתם לא לבד, 48.5 אחוז מהמשתמשים מבקרים בפלטפורמה פעם בחודש. רק 16.2 אחוז עושים את זה מדי יום. 

עכשיו בואו נדבר על תוכן. אסטרטגיה שיווקית מומלצת בלינקדאין היא להיעזר בעובדים לשיתוף התוכן ולחיזוק המוניטין של המותג. תמונות גדולות משיגות בפלטפורמה תוצאות גבוהות ב-38 אחוז מאימג’ים אחרים. לינקדאין ממליצה על גודל של 1200X627 פיקסלים. תרשמו ותעבירו לאיש הדיגיטל שלכם. 

גם הפרסום בלינקדאין עובד מצוין. קל יותר לטרגט קהל יעד ספציפי בלינקדאין והמספר המרשים הוא שמודעה יכולה להגיע ל-14.6 אחוז מאוכלוסיית העולם מעל גיל 18. הריץ’ של מודעות בלינקדאין גדל ב-2.8 אחוז ברבעון האחרון. תופסת פעוטה של 22 מיליון בני אדם. 

לינקדאין היא פלטפורמה ותיקה, אך בצמיחה. 40 אחוז ממשווקי B2B רואים בה בערוץ האפקטיבי ביותר להשגת לידים. 93 אחוז מאותם משווקים אגב, משתמשים בפלטפורמה כרשת חברתית אורגנית ומעלים תוכן לא ממומן. 

הסיבה היא שלינקדאין מייצרת את התוצאות האורגניות הטובות ביותר, כשפייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב (בסדר הזה) הרחק מאחור. במקביל, לינקדאין מייצרת גם את התוצאות הטובות ביותר עבור מודעות וקמפיינים ומקדימה את פייסבוק וטוויטר. 

מה לגבי סרטונים? גם כאן התוצאות מפתיעות. פוסטים המלווים בווידאו מקבלים יותר חשיפה, אבל כשמדברים על שידור לייב, מקבלים פי שבעה יותר מעורבות ופי 24 יותר תגובות מאשר סרטונים רגילים. 

השתכנעתם שלינקדאין זה המקום להיות בו? מעולה. צריכים עזרה? הנה הכתבה לנו על חמישה טיפים לבניית פרופיל מנצח.   

nirz

Recent Posts

Sport Betting in South Africa: Your Guide to the Best Sites, Tips, and Bonuses

If you're a sports-loving South African, it's likely that you have a soft place for…

4 ימים ago

Spin the Wheel: The Uncertain Future of Bitcoin in the Crypto Roulette

Similar to the recognizable roulette wheel in a casino, the course of Bitcoin is uncertain…

שבוע 1 ago

Can Casinos Modify Slot Machine Payouts?

With the rise in popularity of online slots in recent years, many players are left…

3 שבועות ago

How to Win at Mega Ball Casino Strategy

Evolution Gaming is a well-known software company, and its original product, Mega Ball, has taken…

3 שבועות ago

Before the T20 World Cup, Rohit Sharma sent out a “call up Yashasvi Jaiswal” SOS: “He is attempting to kill each ball.”

  With a large number of young people trying out for the T20 World Cup,…

3 שבועות ago

What are the various variants of Rummy?

Undoubtedly, Rummy is the most popular card game in India. Since the incorporation of rummy…

4 שבועות ago