fbpx

המקום להיות בו: לינקדאין חוגגת 19 שנה ולא מפסיקה לצמוח

המקום להיות בו: לינקדאין חוגגת 19 שנה ולא מפסיקה לצמוח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הרשת החברתית הוותיקה ביותר שעדיין קיימת (כן, יותר מפייסבוק) היא כבר מזמן לא רק המקום לחפש בו עבודה. תוכן, מודעות וגם סרטוני לייב. הנה כמה נתונים שמאוד יפתיעו אתכם 

בקרוב, ב-5 במאי ליתר דיוק, לינקדאין תחגוג יום הולדת 19. ידעתם שמדובר ברשת החברתית הוותיקה ביותר שעדיין בשימוש? כן, לינקדאין נמצאת באוויר אפילו לפני פייסבוק. עבור רובנו, לינקדאין זה מקום מוזר שנכנסים אליו מדי פעם לזרוק איזה שינוי סטטוס או לברך חבר על העבודה החדשה. רשת חברתית מוזרה לחיפוש עבודה שכולם מדברים בה הייטקית ומפרגנים אחד לשני. 

אז זהו, שלא. אספנו כמה נתונים שאולי יפתיעו אתכם. לינקדאין זה בהחלט מקום אידיאלי לפרסום, לשיתוף תוכן ולעוד לא מעט דברים שתוכלו להשתמש בהם בעסק שלכם. שנתחיל? 

ללינקדאין יש 810 מיליון חברים שמפוזרים על פני מעל 200 מדינות, שזה קצת פחות (1.2 מיליארד) מאינסטגרם ועדיין רחוק (3 מיליארד) מפייסבוק. כמעט 60 אחוז מהמשתמשים הם צעירים בגילאי 25-23 ו-57 אחוז מהמשתמשים בלינקדאין הם גברים.  

פרופיל לינקדאין איכותי, מושקע ומעודכן אכן חיוני כשמחפשים עבודה וגם כמובן לעסק עצמו. 49 מיליון בני אדם מחפשים בלינקדאין עבודה מדי שבוע, בכל דקה שישה מהם גם מוצאים ובכל שנייה, נשלחות 77 בקשות למשרות המפורסמות בפלטפורמה. 

אתם כנראה לא נמצאים בלינקדאין בתדירות שאתם מבקרים בפייסבוק או באינסטגרם ואתם לא לבד, 48.5 אחוז מהמשתמשים מבקרים בפלטפורמה פעם בחודש. רק 16.2 אחוז עושים את זה מדי יום. 

עכשיו בואו נדבר על תוכן. אסטרטגיה שיווקית מומלצת בלינקדאין היא להיעזר בעובדים לשיתוף התוכן ולחיזוק המוניטין של המותג. תמונות גדולות משיגות בפלטפורמה תוצאות גבוהות ב-38 אחוז מאימג’ים אחרים. לינקדאין ממליצה על גודל של 1200X627 פיקסלים. תרשמו ותעבירו לאיש הדיגיטל שלכם. 

גם הפרסום בלינקדאין עובד מצוין. קל יותר לטרגט קהל יעד ספציפי בלינקדאין והמספר המרשים הוא שמודעה יכולה להגיע ל-14.6 אחוז מאוכלוסיית העולם מעל גיל 18. הריץ’ של מודעות בלינקדאין גדל ב-2.8 אחוז ברבעון האחרון. תופסת פעוטה של 22 מיליון בני אדם. 

לינקדאין היא פלטפורמה ותיקה, אך בצמיחה. 40 אחוז ממשווקי B2B רואים בה בערוץ האפקטיבי ביותר להשגת לידים. 93 אחוז מאותם משווקים אגב, משתמשים בפלטפורמה כרשת חברתית אורגנית ומעלים תוכן לא ממומן. 

הסיבה היא שלינקדאין מייצרת את התוצאות האורגניות הטובות ביותר, כשפייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב (בסדר הזה) הרחק מאחור. במקביל, לינקדאין מייצרת גם את התוצאות הטובות ביותר עבור מודעות וקמפיינים ומקדימה את פייסבוק וטוויטר. 

מה לגבי סרטונים? גם כאן התוצאות מפתיעות. פוסטים המלווים בווידאו מקבלים יותר חשיפה, אבל כשמדברים על שידור לייב, מקבלים פי שבעה יותר מעורבות ופי 24 יותר תגובות מאשר סרטונים רגילים. 

השתכנעתם שלינקדאין זה המקום להיות בו? מעולה. צריכים עזרה? הנה הכתבה לנו על חמישה טיפים לבניית פרופיל מנצח.   

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מתלבטים אם לפתוח ערוץ יוטיוב?

מה הופך סרטון יוטיוב למצליח? מאיפה מתחילים? ומה נגדיר כהצלחה? רגע לפני שמתחילים את הערוץ ישנם אינסוף לבטים אבל אל דאגה, נתחיל בכמה נתונים. ליוטיוב

מה הופך מותג רגיל למותג על?

ההבטחה שמתממשת, השפה הייחודית, החיבור התדמיתי, הערכים שהלקוח יכול להתחבר אליהם ואלמנט הזכירות והייחודיות. גם אתם יכולים להפוך למותגי על, אבל איך תצליחו לשמר את