fbpx

איך להצליח בעולם המסעדנות? ואיך לקום כשנופלים.

איך להצליח בעולם המסעדנות? ואיך לקום כשנופלים.

זהר שמואלי בהחלט יודעת על מה היא מדברת. בעלים של קבוצת שמואלי עם עשרות שנות ניסיון ובהחלט יודעת איך להצליח במסעדנות. במהלך הפרק חולקת זהר את הרגעים המוצלחים, כשלונות ומה עושים כשדלתות המשאית נפתחים באמצע נסיעה. בין השאר חלקה זהר את הקשיים וההזדמנויות לאנשים שרוצים להצליח בעולם הקשוח של מסעדות, אירוח וקייטרינג.

זהר היא יזמית ואשת אירוח בנשמה, בפרק היא מספרת לנו על עולם הקולינריה הישראלי של לפני שלושים שנה, איך מתחילים כשאין שום חומרי גלם של ממש. איך לדעת מתי לעצור והכי הכי חשוב מה לעשות כשכל מה שהיה לך נעלם, איך קמים מנפילה מסתכלים קדימה ומכוונים הכי גבוה, גם כשנראה שאין שום סיכוי להגיע לשם.

על מה דיברנו
0:00 – פתיח
1:30- מי את זהר שמואלי
2:20- האם שווה לפתוח מסעדה?4:21- איך התגלגלתי לתחום הזה
9:47- איך מפתחים קייטרינג מאפס לפני האינטרנט
11:37- איך הופכים למובילים בעולם שבו אין חומרי גלם
16:08- מקייטרינג למעדנייה שמקדימה את זמנה.
23:36- מדברים על כישלון: “לקח לי 15 שנה לדבר על זה בלי לבכות”
26:30- להצמיח את עצמך מחדש למעלה.
28:26- ואז הגיעה קלארו.
34:01-“מקצוע האירוח הוא ייעוד”
36:50- איך מתמודדים בעולם שבו ניהול משבר-זו שגרה.
46:00- למה לא כתבנו ספר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

איך תוציאו את המקסימום מתיבת המייל

קידום מכירות, קבלות, תזכורות על אירועים, ניוזלטרים שנרשמתם אליהם, ספאם מהדוד הניגרי העשיר וגם מיילים מחברים ושרשראות מיילים מאמא– כל אלו עושים את דרכם לתוך

למה ניוזלטר? למה עכשיו?

אמ;לק: המדיום הוא המסר. החלטנו שהגיע הזמן לחלוק את הידע ולהנגיש אותו עבור כמה שיותר אנשים ישירות אל תיבת המייל. איך נולד הרעיון? יום קיץ