fbpx

אל תעשו את זה לבד: למה כדאי להשתמש בחברת שיווק חיצונית

אל תעשו את זה לבד: למה כדאי להשתמש בחברת שיווק חיצונית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

זול יותר (כן, תתפלאו) מאיש/מחלקת שיווק אינהאוס, מקצועי יותר ויצריך מכם הרבה פחות התעסקות. היום, כשיש צורך בלתי פוסק בפעולות שיווק מתוחכמות, עסקים רבים הולכים על “האופציה השלישית”

אתם יודעים שאתם חייבים לשווק את העסק שלכם. אתם מבינים שאם לא שומעים עליכם אתם לא קיימים. רק מה לעשות, שיווק זה עולם רחב ומורכב. והיום, כשיש יותר מדי מכל דבר והכל מתקדם בקצב מסחרר, הצורך בפעולות שיווק קריאטיביות ומתוחכמות, כאלו שיתפסו את העין אך יצליחו להעביר את המסר הנכון, גדל. אולי אתם מאלה שאוהבים לעשות הכל בעצמכם ואולי לקחתם איש שיווק לעסק, אבל חשוב שתדעו שיש גם אופציה שלישית. שימוש בחברת שיווק חיצונית. החלטנו לבדוק מה היתרונות ומה החסרונות שלה להלן הממצאים:

זמן ומשאבים: חברת שיווק חיצונית צריכה זמן היכרות ללמוד את העסק שלכם. מצד שני, הכשרה וניהול של אנשי שיווק פנימיים תשאב מכם בתור מנהלים זמן ומשאבים. יצירת מחלקת שיווק (אפילו של אדם אחד) מצריכה עובד.ים בעל.י כישורים שיווקיים ומחשבה פורצת דרך – שתי תכונות שלארגונים רבים לוקח חודשים רבים לפתח בעובדים שלהם. מה יקרה קודם? חברת שיווק חיצונית אולי תצטרך ללמוד מקרוב את העסק, אך מכיוון זהו תהליך חובה בעבודה מול כל לקוח, בחירה בחברה מקצועית ומנוסה תקצר את הזמן משמעותית.

כסף: תמיד השיקול המרכזי ובמיוחד כשהעסק נמצא בחיתוליו. כשאין הרבה משאבים, מחפשים איפה החיסכון יהיה הכי פחות מורגש. אם תחשבו על זה לעומק, שכירת חברת שיווק חיצונית היא דווקא הפתרון הזול יותר שלכם. למה?

1.יש חוזה בין שתי החברות ואין כללים החלים בין עובד ומעביד, כלומר תשלומי מיסים והפרשות למיניהם על פי חוק. אתם מעסיקים חברה ולא בן אדם. זה יותר פשוט.

2.לא תדרשו להשקיע כסף לצורכי מחקר וכלים מיוחדים בהם החברה משתמשת. אתם מקבלים צוות מנוסה עם כישורים, יכולות, משאבים וכלים לעשות עבודה טובה יותר מכל אינדיבידואל אחר.

3.שתי הנקודות הראשונות מובילות אותנו כמובן למשכורות. רוצים להעסיק מנהל שיווק אינהאוס? שכר ממוצע של מנהל שיווק איכותי בהייטק כיום עומד על 15-25 אלף שקל בחודש. לחברת שיווק חיצונית תשלמו תשלום שנקבע בהסכם.

תחרות על עובדים: כן, כדי להקים מחלקת שיווק טובה, תדרשו לשכור עובדים בעלי יכולות מפותחות שידעו להוביל את העסק שלכם למקום הנכון. התחרות בשכירת עובדים כיום היא גדולה וחברות לא מפחדות להציע כספים גבוהים לעובדים שהוכיחו את עצמם בעבר. זה לא רק כסף. גם להמר על צעיר.ה בתחילת דרכם יצריך מכם אורך רוח וכישורי גיוס כדי שתוכלו לאתר את האנשים הנכונים לצאת איתם לדרך.

בשכירת חברת שיווק אמנם אתם לא בוחרים את האנשים בפינצטה. גם כאן יש צורך במחקר מסוים וקבלת המלצות, אבל כשתבחרו את החברה הנכונה, כנראה שתגלו שהיא כבר ידעה לאסוף אליה אנשי מקצוע נכונים, מגוונים ויצירתיים. צוות שעכשיו עומד כולו לשירותכם.

נקודת מבט שונה: חברה שמגיע מבחוץ רואה את העסק שלכם בוודאות בצורה שונה מכם. נקודת מבט אובייקטיבית תוכל להוסיף תובנות על העסק ולעזור לשפר את נקודות החולשה שלו.

שכירת חברת שיווק חיצונית צריכה להיעשות בחוכמה ולאחר מחקר והמלצות. אל תפחדו ליצור קשר עם כמה חברות ולבקש הצעות מחיר שונות, חשוב לעשות תיאום ציפיות ביניכם לבינם וכמובן לוודא שישנה השקפה דומה בקשר לעתיד העסק שלכם.

דרך אגב, אם עדיין לא נרשמתם לניוזלטר שלנו הגיע הזמן שתעשו את זה. פעם בשבוע, יחד עם כוס קפה בבוקר, תקבלו חמש דקות על כל מה שחדש בעולמות היזמות, השיווק והעסקים ישר למייל שלכם. מבטיחים לא להספים אתכם. לחצו כאן להרשמה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ניוזלטר 17

אל תאמינו להם ישר זה עקום ולמעלה זה למטה. רגע לפני בחירות חשבנו לתת לכם הצצה לבחירות שלכם. האם כל מה שאתם אומרים אמת? ומי