fbpx

אל תסתפקו ברשתות החברתיות: למה חשוב שיהיה לכם ניוזלטר

אל תסתפקו ברשתות החברתיות: למה חשוב שיהיה לכם ניוזלטר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

חשבתם פעם מה יקרה אם יום אחד פייסבוק תקרוס? עבודה של שנים תרד לטמיון. הפתרון הוא כלי שיווקי שיעזור לכם לתת ערך מוסף ללקוחות ולשמור אותם קרוב. קבלו חמישה יתרונות בהשקת ניוזלטר 


רשתות חברתיות כבר מזמן הפכו למקור פרנסה עיקרי עבור רבים מאיתנו. אם אתם בעלי עסק, החשיבות של פעילות בפלטפורמות השונות כנראה ברורה לכם מזמן. כשאתם רוצים לעדכן ולפנות ישירות ללקוחות, אתם עושים את זה דרך הרשתות: שמירת קשר עם הקהל, עדכונים על מבצעים, איחולי חג שמח והשקת קולקציות חדשות. הכל קורה בסושיאל. כל מי שרוצה לראות קצת מההיסטוריה של המותג/המוצר/השירות שלכם פשוט נכנס וגולל למטה. עד כאן הכל טוב. 

אבל רגע? מה יקרה אם יום אחד פייסבוק תחליט לצאת לדרך חדשה ותשמיד את כל שבבעלותה? או אפילו תקרוס שוב לכמה שעות כמו שקרה לאחרונה בדיוק בטיימינג הכי פחות מוצלח עבורכם? ההיסטוריה שלכם תימחק ובמילים אחרות תצטרכו להתחיל מאפס. זה מטריד, אבל יש פתרון שישאיר את השליטה בידיים שלכם. כבר בניתם קהילה מגובשת, אנשים מתעניינים בעסק שלכם ובכם למה שלא תקחו את מערכת היחסים צעד אחד קדימה ותשיקו ניוזלטר?

למה ניוזלטר ומה זה בעצם?

למי שלא מכיר, ניוזלטר הוא כלי שיווקי המועבר לקהל דרך הדואר האלקטרוני. הוא יכול לדבר על כל נושא שבעולם ובעצם יוצר עבורכם רשימת תפוצה של מנויים שנרשמים כדי לצרוך את התוכן שלכם על בסיס יומי/שבועי/חודשי.

למה ניוזלטר? חשוב לציין, ניוזלטר הוא לא תחליף לרשתות חברתיות, אלא כלי שיווק ופרסום נוסף. היתרון המרכזי בשימוש בניוזלטר הוא בניית רשימת תפוצה שלא תלויה ברשתות החברתיות המבטיחה את שמירת מאגר הלקוחות/ צרכי התוכן שלכם “קרוב”.

אלו עוד יתרונות יש לניוזלטר?

מודעות. אנשים לא ממהרים להעניק את המייל שלהם לכל חברה או מותג מחשש לספאם (כולנו מכירים את זה). ניוזלטר אומנם נשלח באותה דרך, אך זוכה ליחס שונה, לכן גם אחוזי הפתיחה שלו גבוהים יותר מה שאומר שיותר ויותר אנשים נחשפים אליו. זהו המקום לדברר את המותג שלכם ולהציע תמונה נרחבת יותר של המוצרים שלכם ושל המותג שלכם.

אמינות. ניוזלטר לא חייב שיהיה בהכרח שיווקי/מכירתי בהגדרה. הוא אמצעי לדבר ישירות לקהל שלכם, להעשיר ידע, לספר סיפור, ללמד, לתת לו לראות פן אחר של הפעילות שלהם. הרחבת עולם הידע של הקהל שלכם בעולמכם ייצור אמינות למותג שלכם. תחשבו על זה. אתם מומחים בתחומכם, צורכים המון תוכן, מכירים את הטרנדים ויודעים לאן העולם הולך. למה שלא תשתפו את כל אלה עם הקוראים שלכם? תחשפו אותם לדברים מיוחדים שקראתם. כאשר אתם הופכים להיות מקור המידע, מעמדכם מתבסס כעליון יותר.

יצירת מועדון לקוחות נאמן. ניוזלטר הוא הזדמנות טובה לייצר קהל מסור ואמין למותג שלך. הכללת מבצעים מיוחדים אך ורק למנויים עשוי להגדיל את הערך של הניוזלטר בפני הקוראים שלו ובנוסף את הערך בפני אלו שעוד לא נרשמו. ניוזלטר הוא הזדמנות לגרום למי שנרשם אליו להרגיש מיוחד. לבנות מעין סוג של מועדון לקוחות יוקרתי שמייצר ערך מוסף למי שהופך להיות חלק ממנו. 

שמירה על קשר עם לקוחות. מאחר וניוזלטר נשלח בצורה עקבית (בזמנים מוגדרים), המותג שלכם יצליח להישאר יותר זמן במודעות של הלקוחות שלכם. ישנן מערכות אוטומטיות שאפילו יכולות לשלוח מייל תזכורת למי שלא פתח את הניוזלטר האחרון או לשלוח מהדורה מיוחד לקהל ספציפי יותר. דבר שמקל מאוד על שמירת העקביות.

יצירת שיתופי פעולה. כבר ציינו שהיתרון המרכזי של ניוזלטר הוא יצירת מסד נתונים אישי לחברה. לאחר שתצברו קהל גדול במסד הנתונים שלכם, תוכלו לייצר שיתופי פעולה או מתן חסויות אליו וכך לייצר עוד הכנסה לעסק או לחילופין לייצר מבצעים שווין לקהל שלכם שיגרום לו לשתף את הניוזלטר ולהגדיל את מאגר הנרשמים אליו.

ניוזלטר נועד להעשיר את הקהל שצורך אותו ולכן יש לזכור שזהו לא רק מקום לפרסומות ומודעות. פעלו נכון, צרו ערך מוסף ושמעו לבקשות הקהל שלכם. שמרו על הקהל שלכם ובואו נסכם שאי אפשר להסתמך רק על רשתות חברתיות.

ובנימה זו,

קוראים יקרים, אנו מקווים שהפקתם המון ערך מהכתבה. אם עדיין לא נרשמתם לניוזלטר שלנו הגיע הזמן שתעשו את זה. פעם בשבוע, יחד עם כוס קפה בבוקר, תקבלו חמש דקות על כל מה שחדש בעולמות היזמות, השיווק והעסקים ישר למייל שלכם. מבטיחים לא להספים אתכם. לחצו כאן להרשמה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כוחו של מותג

האם מותג אחד יכול להשפיע על תעשייה שלמה ולסחוף אותה למעלה? כמעט בכל תעשייה ניתן למצוא לפחות אחד כזה שישנה את כללי המשחק. מלחמת הכוכבים

ניוזלטר 22

זכית! מזל טוב טקס האוסקר מאחורינו ואפשר להתחיל להסתכל קדימה אל הקיץ. חזרתם כבר לעבודה? חזרתם למשרד? ספרו לנו איך הולך, כי אנחנו עוד מתרגלים