fbpx

איך מייצרים חשיפה: כך תגרמו לאנשים להתנסות ולהתאהב במוצר שלכם

איך מייצרים חשיפה: כך תגרמו לאנשים להתנסות ולהתאהב במוצר שלכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

בטוחים שיש לכם מוצר חדש ומנצח? מעולה. עכשיו אתם צריכים להכניס אותו לשוק ולגרום לכולם לדבר עליו. הנה ארבע דרכים מנצחות לעשות את זה נכון

הצלחתם לייצר מוצר חדש וייחודי, הבידול שלו בעיניכם הוא הסוד להצלחה ואתם בטוחים שהביקוש יהיה בשמיים. יכול מאוד להיות שאתם צודקים, אך עם הטכנולוגיה המתקדמת של היום יש הכל מהכל ולפעמים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא באמת יודעים שהם צריכים את המוצר שלכם. איך בכל זאת תוכלו לגרום להם להתנסות ולהתאהב במוצר שאתם מציעים?

מתנות: כולם אוהבים הפתעות, במיוחד אם הן בחינם. תחשבו על מקום אסטרטגי שבו הפגישה הראשונה של קהל היעד שלכם עם המוצר תהיה הטובה ביותר. אפשר לחלק ערכות ניסוי/דוגמיות למוצר שלכם ואל תשכחו לצרף את כל המידע שהלקוח צריך כדי למצוא אתכם שוב. נסו להיזכר בימים החמים שלכם בתור חיילים ברכבת או באוטובוס וכמה כיף היה לכם לקבל ככה פתאום משקה בטעם חדש להתנסות.

השתתפות באירועים: בניגוד לסעיף הראשון הפעם במקום להפתיע את הקהל, השתתפו באירועים מרכזיים וקבועים מראש בהם תוכלו לפגוש ריכוז משמעותי מקהל היעד שלכם, כמו למשל פסטיבל, שוק איכרים, השקות, אירועים לילדים. היופי במקומות כאלה הוא שהקהל מחפש להכיר מוצרים חדשים והם מציעים הזדמנות נהדרת לייצר חשיפה ולהכניס את עצמכם לשוק.

חנות/אירוע פופ-אפ: שילוב של שני הסעיפים הראשונים. אם הצלחתם לייצר קהל קטן שמכיר ואוהד את המוצר שלכם, זוהי התחלה מעולה ליצירת פופ אפ. דוכן/חנות לתקופה מוגבלת של זמן שבה הלקוחות יוכלו לבוא ולרכוש את המוצר (שווה גם להציע מחירים מיוחדים לפופ-אפ כדי למשוך קהל). לפני שהולכים על קונספט של פופ אפ, חשוב לייצר מחקר על מיקום מרכזי שיקל על קהל היעד להגיע אליו. פופ-אפים יוצרים תחושת התרגשות והזדמנות חד פעמית (כמו לימיטד אדישן) ולכן כדאי לפתוח אחד רק אחרי שנעשה חישוב למינימום האנשים שיגיעו, כדי לדעת האם זה ישר את המטרה שלכם או לא.

שיתופי פעולה: צרו שיתופי פעולה עם עוד עסקים שמחפשים להגדיל את קהל היעד שלהם. בדקו כי אכן אתם מכוונים לאותו קהל היעד ומי יודע אולי אפילו תצליחו לייצר בשילוב הזה מוצר חדש לשוק. חשוב לציין: שיתופי פעולה יכולים להיות הצלחה אדירה, אך יחד עם זאת יש בהם סיכון. לא נכנסים למיטה עם כל אחד ולכן אם לא תבצעו שיחת תיאום ציפיות מול העסקים השונים, ולא תקבעו מטרות ויעדים, לא תוכלו לדעת האם השת”פ באמת משתלם ויעיל עבורכם.

אל תשכחו, סבלנות היא מילת המפתח בשלבים הראשונים. הגדלת החשיפה יכולה להתפרץ ברגע אחד ויכולה גם לקרות בהדרגה. היו סבלניים, תבחרו את השיטה הנכונה לכם וקדימה צאו לדרך. כדי להכיר אתכם, צריך לשמוע עליכם.

דרך אגב, אם עדיין לא נרשמתם לניוזלטר שלנו הגיע הזמן שתעשו את זה. פעם בשבוע, יחד עם כ0וס קפה בבוקר, תקבלו חמש דקות על כל מה שחדש בעולמות היזמות, השיווק והעסקים ישר למייל שלכם. מבטיחים לא להספים אתכם. לחצו כאן להרשמה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ניוזלטר 19- קינג לברון ובאגס באני

שגרה היינו בשגרה והיא השתנתה לנו, ופתאום התרגלנו. התרגלנו לעבוד מהבית, לשבת על ארגזים, לאכול מכלי פלסטיק ולראות משפחה בתוך ריבוע שחור על מסך מחשב.