fbpx

כל הסיבות לקחת מחלקת שיווק חיצונית

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

מה זה מחלקת שיווק חיצונית ולמה זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לעסק שלכם? גילוי נאות: כן. זה מה שאנחנו עושים – ועושים את זה טוב, אז היכונו לתוכן שיווקי הכי חשוב שקראתם

אנחנו חיים בתקופה מטורפת. פלטפורמות קמות ונופלות על בסיס יומיומי, קמפיינים מושלמים מפסיקים לעבוד ביום אחד בלי התראה מוקדמת, דיונים וספקולציות אינסופיים על איפה הקהל נמצא היום ואיפה הוא יהיה מחר. כלים חדשים שנכנסים, אחרים שיורדים. מירוץ ללא סוף, שנדמה שרק הולך ומחמיר.

בתוך הטירוף של אינסוף האפשרויות והתחומים שעולם השיווק מתרחב אליהם, אנחנו לומדים שוב ושוב כמה מעט מקום יש לדברים שעושים בצורה חלקית או חובבנית ומביאים תוצאות לא לגמרי ברורות, ולערך שמתקבל כשכל משימה מבוצעת בדיוק על ידי האדם שזה תחום ההתמחות שלו. אלא שעבור עסקים רבים זה לא תמיד ישים – ואת הסוגיה הזו בדיוק מחלקת שיווק חיצונית תפתור עבורכם.

מהי מחלקת שיווק חיצונית?

מחלקת שיווק חיצונית היא בעצם שימוש שוטף בגורמי מקצוע, כל אחד מומחה בתחומו, בהיקפי העבודה שמתאימים לכם. ממש כמו לחלוק בכל משאב אחר – שאין לכם את היכולת להחזיק בעצמכם (או שזה פשוט לא כדאי). במקום להעסיק אצלכם בחברה 5 מומחים במשרה מלאה, או לשלם ל-5 אנשי מקצוע שמייצרים תוצרים שונים – אתם פשוט נהנים ממחלקה שלמה של אנשים שעובדים ביחד בסנכרון מלא.

הפתרון הזה מתאים לסוג מסוים של חברות – חברות קטנות או בינוניות שאין להן מחלקת שיווק, או אחרות, שמחזיקות במחלקת שיווק אך כזו שמתמקדת בנושאים מאד מסוימים, כאשר הם רוצים להתרחב לנושאים אחרים. זהו שירות מושלם גם עבור חברות שרוצות להיכנס לפרויקט חדש ומורכב, שכולל עבודה עם כמה בעלי מקצוע במקביל, בעיקר כשהזמן הוא גורם מכריע.

אם אתם משתייכים לסוג החברות שזה מתאים להם – אתם מרוויחים לא מעט יתרונות. הנה כמה מהם:

1. פוזיציה אחת, הרבה כובעים

מנהל שיווק אחד, טוב ככל שיהיה, לעולם לא יהיה איש מקצוע שמומחה בכל הכלים השיווקיים הרלוונטיים לכם. כדי לקבל תוצאות מדויקות, אתם חייבים שכל כלי שבו אתם עושים שימוש יופעל על ידי אדם המומחה בתחום.

2. לראות את כל התמונה

Hands On זה חלק חשוב מתפקידו של מנהל השיווק. אולם, כשהוא עם הראש בתוך הקמפיינים, קשה מאד לראות את התמונה הכוללת, וחשוב מכך – לנהל אותה. כדי לקבל תוצאה מושלמת – אתם צריכים גם אנשי מקצוע, וגם מישהו שמנהל אותם.

3. מוכוונים תוצאות

האמת היא, שלעצמך הכי קל לדווח. תמיד יהיו סיבות, תמיד יש את מחר. כשמדובר בשירות שאתם מקבלים – אנחנו מחויבים כלפיכם בחוזה. אין מקום לגמישות.

4. להיות איפה שאתם צריכים להיות- לא איפה שנוח

כל אחד מתמחה בתחומים מסוימים, ומה לעשות, במרבית המקרים זורמים לאן שנוח ומוכר ולאו דווקא איפה שאתם צריכים להיות. ניהול על ידי חברה מקצועית משמעו להכיר את כלל האפשרויות הקיימות, להתעדכן באופן שוטף בחידושים, ולדעת לבחור את הכיוונים שבהם נכון למותג שלכם להיות.

5. מסע לקוח מלא- גם באופליין

ואיפה הקהל שלכם בתוך כל החלק הזה? עם כל הכבוד לדיגיטל, הם עדיין קמים בבוקר ויוצאים מהבית לעבודה, עוצרים לקפה בדרך, בדרך הביתה קופצים לסופר. איפה אתם פוגשים אותם בכל השלב הזה? ניהול מרוכז של השיווק שלכם מאפשר לנו ליצור עבורכם מסע לקוח מלא – שנוגע בכל העולמות שבהם הלקוחות שלכם פוגשים אתכם – גם אלו שהם לא דיגיטליים.

6. לנצל נכון את תקציב השיווק

מרבית החברות מחלקות מראש את תקציב השיווק בין הגורמים השונים אחת לשנה, ללא גמישות לשינויים. ניהול מרוכז של תקציב השיווק מאפשר לכם להחזיק תקציב שיווק עם דופק, לערוך שינויים תוך כדי תנועה שמותאמים לביצועים בפועל, ולהשתמש באותו התקציב כדי להשיג יותר.

7. לשמור על עקביות ושפה מותגית אחידה

כשמעסיקים אינסוף אנשי מקצוע ומנסים לחבר את כל הנקודות למקשה אחת – זה בלתי אפשרי. כל אחד רואה את הדברים קצת אחרת, ואלא אם אתם מוציאים בריפים מאד מפורטים לספקים, אתם יוצרים מותג מבלבל עם כמה זהויות, ובלי חיבור בין כלל הפלטפורמות ובין האונליין לאופליין ולמציאות בשטח.

8. עלויות

כדי להעסיק מחלקת שיווק שלמה אתם צריכים תקציב לא ריאלי. האלטרנטיבה של להחזיק מחלקה שלמה בעלות של אדם אחד היא טובה מאד. ככה זה כשאתם לא צריכים להחזיק עלויות כ”א – אתם משלמים נטו על תוצאות.

9. זמינות

גם אם יש לכם מנהל שיווק מעולה שיודע הכל – מה אתם עושים כשיש בעיה או שכשאתם צריכים להגיב כאן ועכשיו למשהו – והוא לא זמין? אי אפשר להסתמך על עוגן אחד.

10. מעכשיו לעכשיו

אחד המצבים שאנחנו נתקלים בהם הכי הרבה הוא כשחברה רוצה לעשות פרויקט גדול – ואין מספיק משאבים. זה קורה בדרך כלל כשרוצים להוציא מהלך חדש בפועל או כשנכנסו כמה פרויקטים ביחד, ואתם צריכים להציג תוצאות בפרק זמן מיידי. להתחיל לגייס אנשים זה עניין של 3 חודשים של קליטה והכשרה. אנחנו עושים On Boarding ללקוחות ב-14 יום. ככה זה כשיש מערך מוכן.

איך תדעו אם זה מתאים לכם?

אלו הסיבות העיקריות, שאלות ששואלים אותנו הרבה. אבל יש עוד הרבה מעבר. אם זה מעניין אתכם ונראה לכם שאולי יתאים – דברו איתנו ונחשוב ביחד.

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

בואו נתחיל

גלילה לראש העמוד