אז מה בחדשות?
אירופה יוצאת לחופש, ארה”ב רק מחפשת להזריק והכוכבת החדשה של עולם המניות, רובין הוד משגעת את כולם.
המניה של רובין הוד עלתה ב-120% בשבוע האחרון והמסחר בה אף הופסק לאור תנודתיות גבוהה. פייבר חוטפת אבל הגיג אקונומי בפריחה עם מעל ל-50 מיליון איש שמגדירים את עצמם ב- creator economy.
ואם אתם בגילאי 30-40 ובא לכם לצאת לחופשה באיביזה כולל מסיבות והכל, המשטרה מחפשת אתכם. לאור כמות המסיבות הלא חוקיות ומספר מקרי הקורונה הגבוה, דרושים זרים שיתחפשו לבליינים ויעזרו למשטרה לאתר את עברייני המסיבות.
מעניין? ניתן להגיש קורות חיים.
הכנו לכם הפתעה לסוף שבוע חמים, מקווים שתאהבו.
מוזמנים לפנות אלינו בכל דבר, הצעות, שאלות, רעיונות.
אנחנו פה בשבילכם,
סושיאל
זה הזמן לוודא שאתם בכל מקום
בזמן שהעולם מתחבט אם חוזרים לסגרים או לא, הרשת מאפשרת לארגונים ועסקים להמשיך לצמוח. דוגמא לכך, היא תעשיית האיקומרס בארה”ב שמתקרבת למכירות של טריליון דולר השנה.
בין אם אתם יזמים או מנהלים, כדאי לכם לשקול מחדש את הנוכחות שלכם ברשתות השונות ולערער על כל מה שהכרתם. זה הזמן לבנות תכנית חדשה, לייצר פיסות תוכן משמעותיות ולוודא שהתדירות עולה.
תופתעו לגלות שיותר ויותר מותגים מחליטים “לוותר על נוכחות” ברשת כזו או אחרת, כי “מרגיש” להם שהקהל לא שם, או שזה פחות רלוונטי. דווקא כעת, התקשורת שלנו עם הצרכנים צריכה להיות בכל מקום, בכל זמן, בהיקף גדול.
האם אתם נמצאים בטוויטר? האם אתם צריכים? הסוד לעיתים קרובות טמון בתוכן ובאריזה. נסו לייצר מגוון סוגי תכנים ולשתף אותם בכמה שיותר פלטפורמות. נסו להתנהל ברשתות, להשקיע במה שמכונה Growth Hacking ונסו לתקשר עם קהל היעד.
אם העולם עתיד להיסגר, זו ההזדמנות שלכם לפתוח את השערים ולהתכונן להכניס את כולם אליכם הביתה.
שיווק
יוטיוב מחלקת כסף ליוצרים
במשך שנים יוטיוב חולקת עם היוצרים את תקציב הפרסום שלה אבל כעת, החליטה החברה להצטרף למתחרות ולהציע ליוצרים עד 10,000 דולר בחודש
פלטרפורמת התוכן תחל לחלק כבר מהחודש הקרוב ועד לסוף 2022 כסף ליוצרים שמצליחים ליצור שורטס עם מעורבות גבוהה.
החלוקה תקבע לפי כמות הסרטונים, כמות הצפיות, מקוריות ומיקום גיאוגרפי. הזדמנות לא רעה ליוצרי תוכן להיכנס לתחום.
הזכרנו בעבר ונחזור על זה שוב, כדאי לחשוב מחדש על תוכנית הפעולה של העסק שלכם בכל הנוגע לקטעי וידאו.
מוצר מומלץ
שייק מי מוז
לפעמים הרעיונות הטובים ביותר נולדים מתוך צורך, בעיקר ביום קיץ חם ולעיתים פשוט מתוך עצלנות, חסכון, או יעילות.
אז מה הסיפור?
בחרנו הפעם לראיין את הזוג מאחורי הפרויקט, מוזמנים ללמוד עליהם עוד קצת כאן.
איך זה עובד?
פשוט מאוד. קוביות קפואות של פירות (ניתן לבחור מתוך מגוון טעמים) אותן זורקים לתוך הבקבוק, מוסיפים בהתאם לצורך מים או חלב שקדים, קצת קרח ומנערים.
דווקא הפשטות והניקיון הופכים את מוז למוצר שמתאים לנו, בבית וגם במשרד.
טעמנו, התאהבנו ואנחנו מביאים לכם.
המותג MOZ יוצא כרגע בכמות מוגבלת וממש כדאי לכם להצטרף למעגל המנויים המצומצם. אם תגידו שהגעתם דרך סטריטוויז, מחכה לכם הנחה מאתנו.
כיף לנו במקסימום 🙂
- אולימפיאדה זה אחלה והכל, אבל האתלט הזה מדהים והצלם לידו, בכלל שיחק אותה. 40 שניות של וואו, בהחלט שווה לצפות בסרטון.
הקונספט יפני – מוזיקה, סקייטבורד ומלא ברקודים. שימו סאונד אבל לא חזק מדי, עדיף.
- 10 סימנים שיראו לכם שאתם עומדים להצליח. היזם והיוטיובר החביב עלינו לאחרונה, נוח קייגן, יצר סרטון חדש שמסביר את כל הסימנים.
- הנה לכם 35 פעמים שונות בהן אנשים צילמו תמונה שנראית כמו ציור רנסנס.
- הסאונד זהה בכל הסרטונים, התוכן פאשלות, נפילות, תקלות וזה קצת ממכר. מאות אלפי אנשים צורכים את עמוד האינסטגרם הזה.
גם לחברים שלכם מגיע לדעת
אם הגעתם עד לכאן כנראה שנהנתם מהניוזלטר שלנו.
להרשמה לחצו כאן
למה שלא תפרגנו לחברים שלכם גם ותספרו להם עלינו? 🙂
שתפו אותם בלינק הבא: https://bit.ly/2YG2XhB
או לחצו על התמונה 👇🏻👇🏻👇🏻