fbpx

זו החלטה שלך,לגמרי

איך זה שאין אף ערוץ יוטיוב שמסקר את האולימפיאדה בצורה מבדרת (אם יש, שלחו לנו, נשמח לפרגן להם)?

והפעם: 
כל אחד ואחת יכולים להתגבר על הכל ואפילו להגיע לחלל.
למה פייסבוק ויוטיוב צריכים להגיד תודה לטיקטוק ואיך זה קשור לדוחות הכספיים שלהם?
האם אתם צריכים לחשוב על מיתוג מחדש?

באזור הכיף – מישהו לעקוב אחריו, רחפנים זה אש, מדף עם נוף וטריילר מדהים.

סוף שבוע נעים לכולם וכמו תמיד, מוזמנים לפנות אלינו עם בא לכם, הצעות, שאלות, רעיונות. אנחנו פה בשבילכם,

צוות סטריטוויז

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

דוקו
כל אחד יכול לעשות את זה 

ריצ’רד ברנסון לא ידע לקרוא עד גיל 8. וכשנתקל בפעם הראשונה במספרים, בית ספר הפך לסיוט עבור ילד כמוהו שסובל מדיסלקציה חמורה. בגיל 16, הוא נשר מהלימודים לא לפני שמנהל בית הספר אמר לו “אתה תהיה מיליונר או שתלך לכלא” – בתוך שבע שנים הוא הגשים את שתי התחזיות. 

סרטון דוקו חדש בשם “ריצ’רד ברנסון: קפיטליזם במיטבו” סוקר את התחנות של המיליארדר הבריטי יוצא הדופן כל הדרך לחלל. ממגזין הסטודנטים שביקר את מלחמת וייטנאם, דרך הלייבל וירג’ן רקורדס, התביעות, השגעונות, המסיבות, הטיסות, הצפייה בניל ארמסטרונג כשהוא שיכור, הילד שהדליק אותו על טיסה לחלל, היותו האינפלואנסר הראשון בהיסטוריה ועד הרגע הגדול ב-11 ביולי. 

“לכל הילדים למטה, פעם הייתי ילד עם חלום שהסתכל אל הכוכבים. היום אני מבוגר בחללית שמסתכל למטה אל כדור הארץ היפה. לדור הבא של החולמים, אם אנחנו יכולים לעשות את זה, דמיינו מה אתם תוכלו לעשות” – ריצ’רד ברנסון.

סיפור מעורר השראה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

משהו לדעת 
וידאו קצר זה הדבר
עונת הדוחות תמיד מעניינת בעיקר בצד של חברות כגון פייסבוק וסנאפ שדיווחו על צמיחה אבל הנתונים המרתקים ביותר קשורים לצריכת וידאו, וידאו בפורמט קצר.

פייסבוק דיווחה (צוקי למען האמת דיווח) כי כמעט 50% מזמן השייה בפייסבוק מגיע מתכני וידאו. אם תהיתם, הצמיחה הגדולה ביותר מגיעה מפורמט ה- Reels אז שווה לכם לשקול להיות שם יותר כי מסתבר, שהרבה אנשים בעולם צורכים שם תוכן.

ואם חשבתם שטיקטוק זה תוכן קצר, אז נראה שכל המתחרים שקמו מתחילים לתפוס מקום משמעותי בשוק. גם יוטיוב דיווחה כי הפורמט הקצר שלהם Shorts, חצה 15 מיליארד צפיות יומיות.

זה הזמן לחשוב מחדש על אסטרטגית התוכן שלכם ולוודא שאתם מייצרים וידאו, הרבה ממנו, וגם הרבה בגרסאות קצרות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

משהו לקרוא 
למה כולם עסוקים בריברנדינג 
תגידו, גם אתם שמתם לב שכולם עסוקים בריברנדינג כל הזמן?

מחפשים מה לא עובד, משנים לוגו, מחליפים זהות, מספרים את סיפור המותג מחדש ושוב ושוב ושוב. גוגל מרעננת את הלוגו, אפל מחליפה אייקונים. אבל רגע, מה בעצם המשמעות של מיתוג מחדש?

להחליף סתם לוגו, זה לא העניין, ולחדד את הסיפור או הערכים זה אחלה, אם נוכל לגבות אותם ואם הלקוחות יסכימו לקבל את העדכונים והשינויים.

מתי נכון לעשות את זה? ומה אנחנו צריכים לשאול את עצמנו לפני שרצים לשנות?

בין אם אתם יזמים צעירים, בעלי עסק ותיק או מנהלים בחברה, כדאי לכם להציץ, אולי זה יפתח לכם את הראש לרעיונות חדשים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

כיף לנו במקסימום 🙂

  • הקומיקאי הצרפתי רמי גאילארד בחר לצאת לאולימפיאדה משלו עם ענפים מוכרים, במקומות קצת פחות מקובלים. מקווים שהמארחת, פריז תיקח לתשומת ליבה את הרמה הגבוהה שהוא מציג.

  • שווה לעקוב אחרי ברודי אם אתם אוהבים פארקור (זה מהפנט) ובסרטון הזה הוא כובש 80 טון בטון לחופי אוסטרליה.

  • רוצים לעבוד במשרד או מהבית אבל רוצים נוף? מה דעתכם על שולחן נתלה למחשב הנייד? נסו את זה, אנחנו כבר הזמנו.

  • האלוף קונור מקגרגור (מקווים שיחלים מהפציעה האחרונה) החליט לתת לנו הצצה לבר הנפלא שלו ואם כבר הצצה, שיהיה עם רחפנים. נקבע לדרינק?

  • חוקר צבאי פורש והופך למהמר וכל זה הופך לסרט בהפקתו של סקורסזה ובימוי של פול שריידר. הנה הטריילר הראשון והסרט עתיד לצאת בספטבמר הקרוב.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

גם לחברים שלכם מגיע לדעת

אם הגעתם עד לכאן כנראה שנהנתם מהניוזלטר שלנו.
להרשמה לחצו כאן

למה שלא תפרגנו לחברים שלכם גם ותספרו להם עלינו? 🙂

שתפו אותם בלינק הבא: https://bit.ly/2YG2XhB 
או לחצו על התמונה 👇🏻👇🏻👇🏻

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp