fbpx

מכפילים את הקצב

וואי וואי, אנחנו אוהבים לכתוב וזה, אבל פעמיים בשבוע?

החלטנו שהגיע הזמן להגיד לכם שאנחנו מחוייבים ליחסים בינינו והחלטנו להשיק עוד מהדורה בסופי שבוע שתכלול בין השאר: סיכום שבועי, כתבות שאולי פספסתם באתר ופרקים בפודקאסט שלנו.

אבל היום, הכנו לכם מהדורה שתפתח לכם את הראש, תעיף אותו, ותכניס קצת חומר למחשבה. תודה לקורא דאגי שהציע להוסיף תוכן עניינים. במהדורה היום:
האם הגדרות הפרטיות שלכם ישארו שלכם?
פודקאסט על המגיפה השקטה בארה”ב
איך שתלו אותה בסרט
תוכן כיפי מהרשת
תזמינו חברים

אל תפסיקו לחלום.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

שיווק
אז מה? נתחיל מהתחלה? 

אפל וגוגל נמצאות על קו הזינוק למלחמה הבאה. מי מהן תהיה יותר פנאטית על הגבלות הפרטיות?

התרגלנו לחלוק עם כל העולם את כל הפרטים שלנו, כל הפרטים.

כעת, מתחילה המלחמה ההפוכה של אפל וגוגל כאשר כל אחת תחייב את האפליקציות השונות לשמור על פרטיות ומפתחי האפליקציות כבר מתחילים להבין שהסוף קרב.

מה הסיפור?
לפני מספר שבועות הודיעה אפל כי הגיע הזמן להחזיר את הפרטיות למשתמשים שלה בתואנה לכך שחברות רבות מנצלות את המשתמשים (רמז רמז, פייסבוק).

המלחמה של המפרסמים והאתרים המובילים ברורה, הם רוצים לדעת עליכם הכל בכל זמן ובכל מקום. למה? כי זה פשוט שווה המון כסף ועולם הפרסום התמכר לידע.

פייסבוק החלה להילחץ ואף פרסמה מודעות בעיתונים מובילים בארה”ב. עד כאן הכל טוב ויפה, אך האם אפל עושה זאת באמת בשבילנו?

אז מה זה אומר?
מפתחי האפליקציות יתבקשו לוודא שאתם, הצרכנים, מוכנים לחלוק את המידע. עד כה, הנתונים היו חשופים. רובנו פשוט אישרנו את כל התנאים מבלי לקרוא והמפרסמים ידעו באיזו שעה תרצו לאכול ואיפה, או מתי הגיע הזמן לרכוש זוג נעליים לריצה. כעת, הצורך של משתמשים לאשר מאכזב, והמספרים נמוכים משמעותית מאלו שקיוו להם המפתחים. משמעות הדבר שאנו יכולים להיות בפתחה של מהפכה חדשה בעולם השיווק, כזו שתטרוף את הקלפים, את הפלטפורמות ואת החברות הגדולות.

אז מה זה באמת אומר?
השחקנים המרכזיים עלולים למצוא את עצמם בנפילה חופשית ודמיינו מצב בו פייסבוק איננה יודעת לתת למפרסם פילוחים ונתונים רלוונטיים, משהו שקצת מזכיר שלטי חוצות יותר מפרסום ממוקד.

הזוכים הגדולים יהיו אלו שמחזיקים את המכשיר, את האפליקציה ואת המידע, והריכוזיות תתחזק, התחרות תקטן עוד יותר והשליטה שלנו בפרטיות, תתגלה אולי יותר מתמיד כאשליה מיותרת. 

משהו קטן אך חשוב
עולם השיווק עובר טלטלה בקצב מהיר בעשורים האחרונים וכל מהלך כזה מוחק או מייצר שחקנים חדשים. הרגולציה עוד יכולה להפתיע והמידע שלנו יהפוך אולי, יום אחד, להיות בדיוק כזה, רק שלנו. נחמד לראות שיש כיוון חדש בו מבקשים אישור לפני שפשוט ממטירים עלינו פרסומות. מאזינים לנו? אולי כן ואולי לא, מה שבטוח יודעים עלינו הכל.

איפה ההזדמנות?
בזמן שכל העולם ממשיך בשלו, ישנן לא מעט חברות שמתחילות לבדוק איך יראה היום שאחרי והרשו לנו להציע לכם לשקול שיווק אופליין היכן שניתן. ככל שמחירי הפרסום ברשת עולים, תופתעו לגלות שאפשר לעשות אינסוף דברים נפלאים בעלויות סבירות עם מגע אישי.

יש לכם פעילות שיווק מעניינת? מוזמנים לספר לנו במייל חוזר ואולי תזכו לטור אורח באתר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

פודקאסט
המגיפה שלא הכרתם
צאו להליכה ותלמדו משהו. היתרון הגדול בפודקאסטים או באודיו באופן כללי, הוא העובדה שניתן להאזין בזמן שעושים עוד משהו.

בפודקאסט המצוין עושים טכנולוגיה, ד”ר יובל דרור מדבר על החיבור בין טכנולוגיה ואנשים אך בסדרה בת 3 פרקים, הוא מזמין אתכם לסיפור שהוליווד לא יודעת לייצר.

ארה”ב בשנות ה-90, משכך כאבים בשם אוקסיקונטין, 3 אחים יהודים וחברת תרופות בשם פורדו-פארמה. כך מתחילה אחת המגיפות הגדולות ביותר בהיסטוריה של ארה”ב שגבתה מאות אלפי קורבנות והפכה לסם הקשה ביותר שנמכר, באופן חוקי, ברחבי המדינה.

דרור, שחקר בעבר את הנושא, מביא הצצה לתהליך, לפעילויות המכירות והשיווק, כיצד התוכן קובע את המסר (אפילו בעלון השימוש) ופשוט מצליח לגרום ללסתות להמשיך וליפול ככל שהפרטים נחשפים. מעניין, מרתק, מפתיע.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

קולנוע
מי בא לקולנוע?
אם עדיין לא צפיתם בסרט צבא המתים בנטפליקס, אמממ… אולי זה לא כזה נורא (הדעות חלוקות אבל על אמנות לא מתווכחים).

האפקטים מרשימים כמו תמיד אבל הסיפור המעניין קרה דווקא אחרי הצילומים כאשר הוחלט להחליף את אחד השחקנים (לאחר שנחשפו פרטים בנוגע להטרדות מיניות ועוד).

ההחלטה הייתה לצלם שוב, אך בעידן הקורונה זה לא כזה פשוט וכך הצטרפה לצוות השחקנית והקומיקאית טיג נוטרו. בין שלל האפקטים תוכלו לראות בסרטון הבא כיצד שולבה נוטרו לאורך הסרט וזאת מבלי לפגוש אף שחקן בצוות, מבלי לדרוך ביעדים השונים. היא פשוט שיחקה לבדה או מול ניצבים וכל הקטעים שלה הושתלו באופן מושלם לתוך הסרט.
הנה לפניכם סרטון שכולל מגוון אפקטים שונים וגם כיצד הושתלה נוטרו.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

תפנו קצת זמן, זה מעולה 🙂

  • הם כבר התארחו פה אבל הפעם, הם מחליטים לשחזר קטע ממשחק מחשב ומה שנראה להם הגיוני, נראה לנו מוגזם בכל קנה מידה, אבל מצטלם וואו. תראו.

  • הצלם קית’ לוטיט חזר שוב ושוב למקומות בסינגפור בין השנים 2012 ועד 2020. התוצאה הנפלאה לפניכם. לחצו כאן לצפות בסרטון.

  • ערוץ היוטיוב של בקי וכריס שופע בתכנים על עיצוב המשרד והאולפן. הם נעימים ויש המון מה ללמוד. בסרטון הזה, איך לעצב חדר מהתחלה ועד הסוף.

  • מהירות הקול ועוד קצת יחזרו בקרוב לשמיים? טוב, יותר לקראת 2029 אבל להגיע ליעד בחצי מהזמן נשמע נפלא, והמטוס? גם מהמם. מה אומרים?

  • ג’וני נוקסוויל מוכר לרבים כמייסד חבורת ג’קאסס והפעם, הוא מתחזה לעצמו ברשת ועונה על שאלות. התגובות מבדרות. תהנו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

גם לחברים שלכם מגיע לדעת

אם הגעתם עד לכאן כנראה שנהנתם מהניוזלטר שלנו.
להרשמה לחצו כאן

למה שלא תפרגנו לחברים שלכם גם ותספרו להם עלינו? 🙂

שתפו אותם בלינק הבא: https://bit.ly/2YG2XhB 
או לחצו על התמונה 👇🏻👇🏻👇🏻

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp