fbpx

זה בידיים שלך

אנחנו לפעמים מרגישים שאנחנו בורג קטן אבל הנה, אנחנו משפיעים.

אנחנו יכולים להחליט על פייסבוק, להחליט לעבוד מהבית, להגיע לכל אחד בעולם.

הניוזלטר שלנו היום נועד להזכיר לנו שאנחנו יכולים. שלפעמים צריך להסתכל מעבר לערפל ולכל הרעש ולהבין מה באמת חשוב לנו.

אנחנו פועלים במרץ להשיק את הניוזלטר החדש שלנו: שישי – שווה ת’זמן.

בכל יום שישי נאסוף עבורכם 3 אייטמים: משהו לקריאה, משהו לשמיעה, ומשהו לצפייה.
כל אחד מהם נועד ללמד, לפתוח את הראש, ולעזור לכם להיות טובים יותר.

רוצים להירשם? כל מה שצריך זה לגלול למטה, לשלוח את הלינק ל-3 אנשים שיצטרפו לניוזלטר שלנו ואתם בפנים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

פרסום
בלבלי אותו, בלבלי

פייסבוק ואפל ממשיכות לריב ותנועה חדשה בארה”ב קוראת לבלבל את הכל.

עדיין לא ברור מי יהיה המנצח בסיבוב הזה אבל פייסבוק, המפרסמת השנייה בגודלה בעולם יצאה בשבוע שעבר עם מודעות בעיתונים ברחבי ארה”ב בקריאה לעצור את אפל. ואם זה לא נשמע לכם מוזר, תראו את הכותרת, פייסבוק עושה זאת בשם העסקים הקטנים.

אז מה הסיפור?
הנושא המתגלגל בכלל לא סובב סביב פרסום, אלא שקיפות. אפל מבקשת שכל המפתחים יוסיפו בקשה לפני שהם יכולים לאסוף מידע. משמעות הדבר שמשתמשי אפל יוכלו לסרב ובכך כל איסוף הנתונים ייחסם.

אז מה זה אומר?
פייסבוק והעסקים הקטנים חיים מאיסוף הנתונים הזה. רבים מאתנו חוו את האופן בו מודעות רודפות אחרינו אם נטשנו את עגלת הקניות. ברגע שרכשנו, המידע שלנו הפך ליקר ערך עבור אותם בעלי עסקים. בהיעדר המידע, עסקים קטנים לא ידעו לשייך ולעקוב, והם עלולים לנדוד לפלטפורמות אחרות (מישהו אמר גוגל?)

אבל מה לעשות?
שם המשחק הוא אמנם שקיפות אך קשה לקבוע מי מתנהל בהגינות בסיפור הזה. נקודה שעולה בימים האחרונים בארה”ב מגיעה מכיוון מעניין שבמקום לחסום, יש לעודד גולשים לבלבל את האלגוריתם בכך שכל אחד ילחץ על מגוון מודעות שאינן רלוונטיות עבורו. קצת מפחיד לחשוב לאילו מודעות אנו עלולים להיחשף.

אפשר קצת השראה?
מיליארדי משתמשים בפייסבוק צורכים אינסוף תוכן אבל כל אחד מאתנו יכול לבחור אחרי מי נרצה לעקוב, איך לצרוך את התוכן וכמובן להסיר מה שלא מתאים לנו. אנחנו גרגר חול במרחב הדיגיטלי אך ביחד, יש לנו יכולת ליצור סופה ענקית.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

פרודקטיביות
למה יום עבודה הוא 8 שעות?
עבודה מהבית שינתה את העולם, את הזמן בו אנו מתניידים מהבית וחזרה, את האופן בו אנו מתקשרים עם הרופא או כל נותן שירות אחר.

אנו ככל הנראה נמצאים בתחילתה של מהפיכה חדשה, כזו שתאפשר לכל אחד לעבוד במקום אחר, לנהל ספקים חיצוניים, מהפיכה שתאפשר לאנשים לגור היכן שהם רוצים ולדאוג שעבודה תהיה רק חלק מהחיים הללו.

בסוף המאה ה-18 יום עבודה רגיל נע בין 10 ל-16 שעות בעיקר בגלל הצורך של מפעלים בידיים עובדות. כאשר האקטיביסט רוברט אוון קרא ב-1817 לשינויים מרחיקי לכת בשעות העבודה, הוא השתמש בכותרת: שמונה שעות לעבודה, שמונה לבילוי ושמונה למנוחה.
יקחו עוד כמעט 100 שנה עד שזה באמת יקרה.

המהפיכה של עולם הרכב גם הביאה את פורד ב-1914 להכריז על יום עבודה מקוצר באורך 8 שעות והכפלת המשכורת. הדבר הוביל לעלייה בפרודקטיביות כמו גם היצע של עובדים טובים.

רבים עדיין מתלבטים האם כדאי לחזור לעבודה או להמשיך לעבוד מהבית אך מחקרים אחרונים הראו כי אנחנו מנצלים פחות מ-3 שעות בכל יום עבודה כך שבפועל, פרודקטיביות לא באמת מתרחשת במקום העבודה. תוסיפו לזה את הנסיעות, פקקים, עצבים. שווה לחזור למשרד?

רוצים להרגיש טוב עם עצמכם? תייצרו הספק שעולה על 3 שעות בכל יום בעבודה, בין אם אתם במשרד או בבית ותוכלו להיות גאים בעצמכם, ניצחתם את הסטטיסטיקה.

תשמחו לגלות שזוללי הזמן הגדולים ביותר בעבודה הם רשתות חברתיות עם 44 דקות, 40 דקות על שיחות סרק, 17 דקות להכנת משקאות חמים. אז 3 שעות ואתם פרודקטיביים כאילו הייתם כל היום במשרד. בהצלחה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

יזמות
מייל של חצי מיליון דולר
איש העסקים והמשקיע מארק קיובן מקבל מעל 1,000 מיילים ביום ומרביתם מאנשים שאיננו מכיר, וחלק גדול מהם מבקשים זמן או כסף.

לאורך השנים ציין קיובן, כי הדרך המועדפת עליו לתקשר היא אימייל, וכי הוא מצפה לראות משהו מעניין בשניות הראשונות או שימשיך הלאה.

ועם הידיעה הזו יצא דרוב גולטי לגייס כסף למוצר שלו בשם Factmata. המערכת יודעת לנטר ולנתח מידע מוטה ותכנים שנועדו לעודד שנאה ואלימות, נושאים בהן הביע קיובן את דעתו לאורך השנים, בעיקר כאשר חיפש טכנולוגיות שיכולות לפתור את הבעיה.

מייל אחד, ענייני, מלא בעובדות עם בקשה אחת, הזדמנות לתת עוד פרטים. בסך הכל 6 מיילים עד שקיובן הסכים להשקיע, החזר לא רע נכון? כל מייל הכניס מעל 82 אלף דולר.

אם אתם צריכים עזרה, מחפשים לגייס כסף, מבקשים זמן או תשומת לב מאנשים, חשוב מאוד לבדוק מספר דברים. נסו להבין כיצד הם מתקשרים, מה חשוב להם ומה יגרום להם להרגיש טוב.

נסו להימנע ממיילים ארוכים שמספרים על עצמכם בלי סוף, אם תתפסו את תשומת הלב, יהיה גם זמן לזה. זכרו, גם אתם אנשים חשובים אבל תכבדו את הזמן של אחרים. רוצים לקרוא את המייל הקצר שהוביל לגיוס של חצי מיליון דולר? לחצו כאן.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

לנקות את הראש

  • הבית הראשון ב-NFT וכולו…על מאדים ועשוי מזכוכית. את היצירה תקבלו בקבצי תלת מימד וגם מומחי זכוכית באיטליה שיכולים לייצר את הריהוט. מוזמנים להגיש הצעה כאן.

  • שוקלים הסבה מקצועית? מתגעגעים לגני שעשועים? בוא לפגוש את קורי קיפרט. האיש מהנדס ומתמחה ברכבות הרים. כמה סוגים כבר יש? בוא לצפות.

  • חובבי קולנוע או שנות ה-80? הקטע הבא ממש Wham בשבילכם. ערוץ החשוד המיידי אסף 189 קטעים מסרטים כדי להרכיב את השיר של להקת וואם (ג’ורג’ מייקל והשיר המקורי כאן). תראו כמה סרטים תצליחו לזהות.

  • חשבתם פעם לייצר צורות בואקום לכל מיני מוצרים ורעיונות? המוצר הבא יושב על השולחן ומתחבר לשואב אבק ביתי. רוצים לייצר שוקולדים? סבונים? הסרטון פשוט מהפנט

  • אל תכעסו, זה רק למכשירי אייפון, אבל זה פשוט נראה מעולה. האמן בן ואסי מציע סט אייקונים כדי להחזיר את המכשיר שלכם לימי המקינטוש. כן, זה עולה כסף. התקנתם? שלחו לנו תמונה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

גם לחברים שלכם מגיע לדעת

אם הגעתם עד לכאן כנראה שנהנתם מהניוזלטר שלנו.
להרשמה לחצו כאן

למה שלא תפרגנו לחברים שלכם גם ותספרו להם עלינו? 🙂

שתפו אותם בלינק הבא: https://bit.ly/2YG2XhB 
או לחצו על התמונה 👇🏻👇🏻👇🏻

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp