fbpx

קצת השראה לפתוח את השבוע

אנחנו כבר עמוק לתוך פברואר ועוד רגע פורים וזה הזמן להסתכל קדימה.

העולם ממשיך בשלו, לובש צורה חדשה ומעודכנת, לפחות לתקופה הקרובה.
זו גם הזדמנות להזכיר לכולנו שאפשר לעשות יותר.

בין אם תצאו למצוא עבודה בקרוב, או מתלבטים מה הצעד הבא, זה הזמן לנצל את האפשרויות שצצות.

תמיד אפשר למצוא תירוצים וסיבות לחגוג, אז הכנו לכם הפתעה בהמשך המייל בשיתוף פעולה מיוחד.

כן, אנחנו מתים על אתגרים. והיום? הכנו לכם מלא דברים טובים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

שיפור עצמי 
היכולת לקבל החלטות נכונות ולהצליח

כולנו מכירים את האנשים שמצליחים. העשירים, החטובים מחדר הכושר, המשפיענים עם מיליון עוקבים. אנחנו נוטים להסתכל עליהם ולרצות להיות כמוהם, אבל, מה אם אנחנו מסתכלים על האנשים הלא נכונים?

אז מה הסיפור?
הטיית הישרדות גורמת לנו להסתכל על נתונים אך לא על התמונה המלאה ולכן, לקבל החלטות שגויות.

במלחמת העולם השנייה, ניסו להבין כיצד ניתן למגן מטוסי קרב. לשם כך החלו לבחון את המטוסים החוזרים, את פגיעות הקליעים ואיך למגן את המטוסים.

בשלב כלשהו החלו להבין שהמטוסים הללו הם רק חלק מהתשובה, כי הם הרי הצליחו לחזור. בעצם צריך להבין שלמרות הפגיעות הצליחו המטוסים הללו לשוב. כך הוחלט שצריך למגן את מטוסי הקרב, במקומות שלא נפגעו.

מה זה אומר?
אנשים נוטים לתת כדוגמא את ביל גייטס ומארק צוקרברג, מייסדי מיקרוסופט ופייסבוק (בהתאמה) כאנשים שנשרו מהלימודים והצליחו מאוד. אם נבחן אותם, כנראה שנגיע למסקנה שאין לנו צורך בלימודי השכלה גבוהה.

בפועל, עלינו להסתכל על כל אלו שפרשו כדי להבין שהשניים הם קומץ ולא הרוב.

אבל מה זה באמת אומר?
שלא משנה כמה ספרי הצלחה נקרא, כמה ערוצים ופודקאסטים נשמע, עלינו לזכור וללמוד גם מאלו שלא הצליחו. כשאנחנו רואים מודעה לחדר כושר, כולם חטובים נכון? מה עם כל אלו שפרשו? אלו שלא הצליחו להתחטב?

אנחנו נוטים להסתכל על המצליחים ושוכחים שעלינו להסתכל על התמונה הרחבה, להבין מה באמת קורה ואיך באמת כדי לנתב את המשאבים שלנו.

לגבי לימודים? תחליטו מה שתחליטו, אבל תזכרו שצריך לעבוד קשה בכל שלב בדרך. מוזמנים לצפות בסרטון קצר וכתבה של ה-BBC.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

שיווק
איך לגייס לתפקיד השיווק הראשון בחברה
היכולת לצמוח תלויה במקרים רבים ביכולת לשווק נכון, חכם, להבין את המותג, את המסרים ועוד אינספור אלמנטים קריטיים.

הכל צריך להיות בדיוק נכון כדי להצליח.

רבים מגייסים אנשי שיווק בתחילת הדרך מבלי לשאול את השאלות הנכונות.
בדיוק בשביל זה החליטו החברים ב- MKT1, הניולזטר שמרכז טיפים לאנשי שיווק ומייסדי של מוצרי SAAS, להוציא סיכום של כל מה שצריך לדעת כשמגייסים איש שיווק.

בין אם אתם מחפשים עבודה או כבר חיים את עולם השיווק, שווה לכם להציץ ולבדוק את כל המונחים, אלו כלים אתם מכירים ומה אפשר לשפר.
אם אתם מחפשים מנהלים צעירים, זה יכול לשמש אתכם כצ’קליסט נפלא.

עולם השיווק מלא, מורכב ולעיתים קרובות מצריך צוות שלם כדי להשיג את כל היעדים.
נסו לאתר ולגייס בהתאם לשלב בו העסק שלכם נמצא ובהתאם ליעדים אותם הגדרתם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

תוכן
מי בכלל קורא ניוזלטרים?
חברת Hubspot רוכשת את הניוזלטר The Hustle.

אם שובו של הניוזלטר לא היה ברור לכולם מזמן, החודשים האחרונים הם הוכחה ניצחת שכדאי לכם להתחיל לקרוא, לכתוב, להפיץ, ובהחלט לקחת חלק.

למה זה חשוב?
חברת האבספוט השקיעה בשנים האחרונות מאמצים אדירים בתוכן, מתוך הבנה שחינוך הוא חלק קריטי בחינוך שוק ומשפך לקוחות.

בתוך כך פועלת החברה באופן נמרץ ליצירת תכנים באופן עקבי וברמה גבוהה.

חלק גדול מצרכני התוכן לא יהיה לקוח אף פעם אך מסתכל על החברה באופן חיובי.

מהלך הרכישה הזה בשווי מערך של כ-27 מיליון דולר, נועד לספח מעל מיליון וחצי קוראים הדוקים בתקווה להגדיל את החשיפה. הניוזלטר נועד לתת לכם הצצה לכל מה שעסקים וטכנולוגיה בכל יום, בחמש דקות.

רוצים לקרוא עוד על העסקה? לחצו כאן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

כיף ברשת

  • מי החקלאי הכי מפורסם בארה”ב? רמז, קראתם עליו כבר בניוזלטר הזה. בלי גייטס ואשתו רכשו אינסוף קרקעות ברחבי ארה”ב. כמה בדיוק? איפשהו סביב המיליון דונם. רוצים לדעת עוד? הקליקו לכתבה.
  • האם פרסום משפיענים עובד? השרשור טוויטר הבא מסביר איך חברת מכשירי כושר הצליחה לצמוח מ-0 למיליון דולר ב-4 חודשים. הסרטונים מבדרים.
  • מרגישים לפעמים שאתם במקצוע הלא נכון? הייתם רוצים להישאר ילדים? יש אנשים שלא מוותרים על החלום לשחק לגו גם בתור מבוגרים וערוץ היוטיוב הזה לא מפסיק להפתיע. הפעם, מכונה לעטיפת מתנות.
  • קמפיין קיקסטארטר כיפי וקליל שמציע קלפי משחק זוהרים בחושך. הקמפיין כבר הגיע ליעד ואם בא לכם להתפנק, הזדרזו כי יש כמות מוגבלת של 5,000 יחידות בלבד. הקלפים ישלחו ככל הנראה באפריל 2021.
  • התלבטנו אם להכניס את האייטם הזה כי זה סתם עמוד באי.ביי, עם שתי תמונות אבל המוצר, המחיר, וואו. מחשב אפל מקורי משנת 1976 במחיר של דירה בתל-אביב. רק בשביל הלוח עץ שווה להקליק. למטה תמצאו תיאור מלא

     

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

בשיתוף עם הבר ג’יו קלאב סופרים
תמיד יש זמן לעוד כוסית של ג’ין
בספטמבר 2019 נפתח בשקט בשקט, בר סודי ברחוב קינג ג’ורג’ בתל-אביב.

אפשר היה להזמין מה שרוצים כל עוד זה היה, ניחשתם נכון, מבוסס ג’ין.

מעל 300 סוגים של ג’ין מכל העולם נאספו והציעו חווית קוקטיילים מרתקת ועכשיו כחלק מהתקופה, החליטו הבעלים להמציא את עצמם מחדש עם כיוונים נוספים תחת המגבלות.

חנות הג’ין מציעה מגוון מארזים, לקחת בקבוקים בטייקאווי והכי טוב שתוכלו למצוא את ששת הקוקטיילים הטובים ביותר שלהם מבוקבקים בסטייל.

בנוסף החליטו לרקוח במקום 3 סוגים של ג’ין, מגוון כוסות ורשימה בלעדית של סוגי ג’ין למי שרוצה לטעום.
אם רק היינו יכולים לארוז לכם את הפלייליסט (ברור שכן, מעל 24 שעות של גרוב בספוטיפיי).

החנות רק נפתחה ואנחנו שמחים לפרגן ולעזור. אם בא לכם לראות מה הם מציעים, מה המחירים ואילו קוקטיילים, תנו קפיצה לאתר של בלינק של: הג’ין קלאב סופרים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

בואו נמשיך להפיץ ידע

אם הגעתם עד לכאן כנראה שנהנתם מהניוזלטר שלנו.

למה שלא תפרגנו לחברים שלכם גם ותספרו להם עלינו? 🙂

שתפו אותם בלינק הבא: https://bit.ly/2YG2XhB 
או לחצו על התמונה 👇🏻👇🏻👇🏻

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp