fbpx

כשצורך הופך לרעיון ורעיון הופך לעסק: הסיפור של MOZ-SUPERFOOD

כשצורך הופך לרעיון ורעיון הופך לעסק: הסיפור של MOZ-SUPERFOOD

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שייקים ללא בלנדר? גאוני, ותסמכו עלינו, גם טעים בטירוף. אתם חייבים להכיר את המוצר ששובר את הרשת, אבל עוד יותר את הסיפור היזמי שמאחוריו. ראיון

צילום :מתן סיוון, עיצוב: חן בלאס 

תשמעו סיפור. צורך שהפך לרעיון. רעיון שהפך לעסק. עסק שמתחיל לצמוח דרך הרשתות והולך לכבוש אתכם. קוראים להם MOZ-SUPERFOOD והם מציעים שייקים קפואים ללא צורך בבלנדר. טעמנו. אהבנו, אבל אנחנו לא פה בשביל ביקורת קולינרית, אלא כדי לספר סיפור יפה על התמדה, יזמות ושיווק.

אריאל ואשתו אפרת בסך הכל רצו לחיות בריא יותר. רגע לפני שהפכו להורים באמת, נולד גם “עסק משפחתי של שייקים לאנשים אמיתיים. מוצר ייחודי בעולם הבריאות בישראל”, כמו שמסביר אריאל. “הכל התחיל כשרצינו לשפר את התזונה ולהחזיר הרגלים בריאים לחיים שלנו. היה לנו ברור ששייקים – טעימים, בריאים וקלילים – יהיו הפתרון האידיאלי. אז קנינו בלנדר, פירות, עלים ירוקים, אגוזים ואפילו סופר פוד שעוד לא ממש הכרנו”.

אבל אז הם גילו מה שכל אחד שמכין שייקים בבית יודע – זה איטי ומסורבל.

“בבוקר מיהרנו לעבודה אז לא הספקנו, כי למי יש זמן להכין שייק בבוקר? בימים עמוסים הצלחנו בקושי לחטוף סנדוויץ’. בסופי שבוע, כשסוף סוף מצאנו את הזמן, המחשבה על כל ההכנות ואז על שטיפת הבלנדר הייתה יותר מדי בשבילנו, והפעמים שגילנו תוך כדי הכנה שרוב הפירות נרקבו ונשארנו רק עם מנגו קפוא הצטברו. כשגפן נולד, מי בכלל יכול היה לחשוב על אפשרות של להפעיל בלנדר עד שהוא הצליח להירדם. חיפשנו פתרון, שייקים שיהיו מהירים, קלים להכנה, זמינים בכל רגע, טעימים ובריאים. כששאלנו מסביב גילינו שהרבה אנשים נתקלים באותם הקשיים. החלטנו לעשות משהו בנידון”.

הסלוגן שלכם הוא “שייק שמבין אותך”. מה זה אומר?
“התייעצנו עם יועצי תזונה, מטפלים ברפואה משלימה ומהנדסי מזון. ערכנו ניסויים במרקם, בטעמים, בערכים תזונתיים ובקלוריות. מצאנו דוגמאות בעולם ולמדנו את החוזקות שלהן, שיפרנו את זמן המסיסות של השייקים ושוב התייעצנו, נתנו לחברים שינסו ותיקנו לפי הפידבקים עד שהגענו ל MOZ, שייק חופשי מכבלי הבלנדר, טעים בריא ומזין”.

על מה מתבסס המוצר?
“ערך הבסיס שעליו נבנה MOZ הוא יעילות. כשאין צורך בבלנדר, זה חוסך זמן התעסקות, מאפשר לי לעשות מספר משימות בזמן שהשייק נמס לבד. זה אומר שאפשר למהר בבוקר לשלוף את קוביות השייק לבקבוק ובדרך לעבודה השייק שלנו יהיה מוכן. כמובן שהקפדנו על ערכים תזונתיים. השייקים שלנו נבנו בקפידה עם בסיס של חלבון, שומנים טובים, סיבים, ויטמינים ומינרלים. מעבר לזה הלכנו על פשטות, טעם וסטייל. השייק קל מאוד להכנה, השקענו שנה וחצי בפיתוח טעמים וגם בעיצוב. המותג שאנחנו מייצרים שואף לאסתטיקה גבוהה, כי כיף לקבל מוצר שחשבו גם על הנראות שלו ושל המוצרים המלווים אותו”

צילום :מתן סיוון, עיצוב: חן בלאס

מהם החומרים בהם אתם משתמשים? איך הגעתם לפיתוח מוצר “גלגלי שייק”?
“אנחנו מתגאים בכך שכל הרכיבים שלנו 100% טבעיים, ללא סוכר מעובד וללא חומרים משמרים. המתיקות שבשייקים שלנו מגיעה מהפירות והאגוזים. חיפשנו פתרון יעיל שיתן מענה למכשולים העומדים בפני מי שרוצה לסגל הרגלים בריאים, אבל הוא לא דוגמן/נית אינסטגרם שמבלה את חייו בין המלדיביים לקוסטה ריקה. בלי התעסקות מעיקה ובלי כאבי ראשון של אחסון במטבח לכמויות של פירות וירקות”.

איך עובד השילוח שלכם? הרי המוצר חייב להיות בהקפאה?
“כרגע אנחנו משלחים בעצמנו את מארזי השיקים עד ללקוחות שלנו. חשוב לנו מאוד לפגוש כל לקוחה ולקוח חדשים להעביר איתם כמה מילים עוד טיפ אחד או שניים. אנחנו מאוד מאמינים בחוויית הצרכן שבנוסף למוצר איכותי. השייקים שלנו מובלים בקירור וצריכים להיכנס למקפיא”.

איך אתם מבדלים את עצמכם בשוק כזה תחרותי?
“שייקים קפואים שנמסים ללא בלנדר, זה יתרון אדיר ואנחנו היחידים בארץ עם מוצר כזה. בנוסף, יש לנו יתרון בערכים התזונתיים. אנחנו דואגים להדגיש כמה עשירים השייקים שלנו, הרבה מעל הממוצע הקיים בשוק.

באילו פלטפורמות אתם פועלים?
“בשלב זה אנחנו פעילים באינסטגרם ובפייסבוק. האתר שלנו בשלבי סיום ובקרוב מאוד יהיה נגיש”.

איך אתם יוצרים קשר אישי עם הלקוחות שלכם?
“מהקשר הראשוני אנחנו פונים אל הלקוח בצורה חברית, ממליצים ומעביר כמה שיותר ידע על המוצר. אחרי קבלת המארז, מקפידים הודעות מעקב לשמור על שביעות רצון”.

מה התוכניות לעתיד?
“אורגני – אורגני – אורגני, זה העתיד ואנחנו רוצים להוביל אותו”.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email