fbpx

או להתאבד על זה או כלום I הקשר בין שיווק לבישול I אורי רוטנברג

או להתאבד על זה או כלום I הקשר בין שיווק לבישול I אורי רוטנברג

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אורי רוטנברג חשב שהוא יכול לפתוח מסעדה והוא למד בדרך הקשה. על הדרך הספיק אורי להקים בר באילת, מסעדות ועסקים במרכז תל-אביב, עסק ליעוץ קולינרי ובימים אלו מוביל את תערוכת ערב, מיצגים קולניריים בהצלחה רבה.

0:00 התחלה
00:36 אורי מציג את עצמו
02:17 הדרך המקצועית שלי
07:45 למה לפתוח מסעדה?
10:43 מה החזיר לך את התשוקה?
11:30 על זכרון אוכל ורגש
14:15 אם הולך טוב למה לסגור?
17:51 הצעד הבא
20:23 להתמודד עם כשלון
27:34 להתאבד על זה !
28:44 אם אתה לא שף אז?
31:16 תערוכת ערב
35:29 נקניקיות גזר?!
37:38 להשקיע באוכל אומר להשקיע בעצמך
42:08 ההגבלה בין עולם השיווק לעולם הקולינריה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ניוזלטר 57-לחשוב קצת אחרת

לחשוב קצת אחרת ילד בן 10 שעושה מיליונים, סטודנטים שמבינים שאפשר ללמוד לבד ואקדמיה שמנסה ללמוד בעצמה מה לעשות.   מהדורה חדשה, ויאללה חדשות טובות.

כוחו של מותג

האם מותג אחד יכול להשפיע על תעשייה שלמה ולסחוף אותה למעלה? כמעט בכל תעשייה ניתן למצוא לפחות אחד כזה שישנה את כללי המשחק. מלחמת הכוכבים