שיווק לעומק– בסיס לבניית תוכנית שיווקית שמבטיחה הצלחה לטווח הארוך

שיווק שמורכב ממסרים בלבד הוא חסר משמעות. על מנת לבנות מותג איכותי ומצליח לאורך זמן, אנחנו צריכים לייצר חוויה יעילה וחיובית בכל נקודות המפגש שלנו עם קהל היעד. כדי שזה יקרה, כל המשולש של שיווק-מוצר-שירות צריך לעבוד.

את שיטת שיווק לעומק פיתחנו לאורך שנים של צמיחה משותפת עם עסקים וחברות, אחרי שראינו שגם תהליכי שיווק מושלמים לא תמיד הובילו להצלחה בטווח הארוך. בכל המקרים האלו, המוצר או השירות לא היו מספיק חזקים כדי לעמוד מאחורי המהלכים השיווקיים שבנינו.

עיקרה של השיטה היא ההבנה שקיימת משמעות למכלול האירועים שמתרחשים לאורך מסע הלקוח, ומכאן שהתהליך השיווקי לא צריך להתמקד רק במסרים, אלא גם ביצירה של מוצר ושירות ברמה גבוהה – שיגבו את המסרים השיווקיים.

השיטה מתבססת על 6 שלבים:

סיפור – מי אתם? במה אתם מאמינים? מה מעניין פה?
מוצר – מה הופך את המוצר שלכם למאדר פאקר שאפשר לעשות איתו שואו?
לקוח – למי פונים? מה חשוב להם? איך נכון לפנות אליהם?
מתחרים – מה קורה בשוק במקביל אליכם? מה יעבוד לטובתנו ואיך ננצל את זה?
מכירות – אחרי שהגדרנו את כל המוצר והשירות, מה המסר הכי מדוייק לייצג אותם?
שיווק – איך נגיע עם המסר הזה לאנשים הנכונים?

בכל אחד מהמסלולים השיווקיים, השלב הראשון הוא השיווק לעומק – הפירוק של העסק למרכיבים והבחינה של כל אחד מהפרמטרים בפני עצמו, שביחד יוצרים שלם שגדול מסך חלקיו. רק לאחר מכן, נוכל לבנות ביחד את התהליך השיווקי שיביא אתכם הכי רחוק שאפשר.

בואו נתחיל