סטריט בלוג

תובנות קטנות ויומיומיות שמשנות הרבה

ההבדל בין שיווק למכירות: איך להפיק את המיטב מהלידים שלכם

ההבדל בין שיווק למכירות: איך להפיק את המיטב מהלידים שלכם

אם יצא לכם לתהות לאחרונה מה ההבדל בין שיווק למכירות – שיחת המכירה שלכם היא דוגמא מצוינת לעניין. כך תפיקו מהלידים שלכם הרבה יותר ממכירה לעיתים נדמה שהעולם עבר לעסוק

קרא עוד ←
מיתוג זה לא לוגו

מיתוג זה לא לוגו

אם שאלתם את עצמכם לאחרונה למה דווקא התמונות הפחות ממותגות עובדות טוב יותר – יש לכך סיבה טובה. אנשים רבים מפספסים את המהות האמיתית של תהליך מיתוג – הנה כל

קרא עוד ←
אל תיתקעו על אותה אחת: 4 פלטפורמות שיווק שבטוח לא לקחתם בחשבון

אל תיתקעו על אותה אחת: 4 פלטפורמות שיווק שבטוח לא לקחתם בחשבון

גם בין אינסוף האפשרויות, רוב העסקים מתגלגלים לפלטפורמה אחת, הידועה והמוכרת – ונשארים בה. התוצאה: עומדים במקום. רוצים שינוי? הנה כמה מקומות שכדאי לכם להתחיל מהם "פתחתם עסק? דבר ראשון:

קרא עוד ←
50% מתקציב השיווק שלכם הולך לפח, האם אתם יודעים איזה?

50% מתקציב השיווק שלכם הולך לפח, האם אתם יודעים איזה?

חלק מהותי מתקציב השיווק שלכם מבוזבז, בעיקר אם אתם עסק קטן או בינוני. איך מאתרים את האפיקים המבוזבזים ואיפה כדאי להשקיע את מה שחסכתם בצורה יצירתית וחכמה? משנתנו המלאה פרוסה

קרא עוד ←
כל הסיבות לקחת מחלקת שיווק חיצונית

כל הסיבות לקחת מחלקת שיווק חיצונית

מה זה מחלקת שיווק חיצונית ולמה זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לעסק שלכם? גילוי נאות: כן. זה מה שאנחנו עושים – ועושים את זה טוב, אז היכונו לתוכן שיווקי

קרא עוד ←
5 אספקטים שאתם מחפפים בעסק שלכם ועולים לכם ביוקר

5 אספקטים שאתם מחפפים בעסק שלכם ועולים לכם ביוקר

הכל אפשר לעשות לבד – אבל לפעמים זה פשוט לא רעיון טוב. 5 תחומים שממש לא כדאי לכם להזניח, ומיד תבינו למה שיעמוד כל מי שאמר פעם את המשפט "למה

קרא עוד ←
3 קהילות נשים שיודעות מה הן עושות – מה אפשר ללמוד מהן?

3 קהילות נשים שיודעות מה הן עושות – מה אפשר ללמוד מהן?

לצד המחאה הפומבית שמתקיימת היום, מעניין לראות גם את הפעילות שמתקיימת כבר שנים באונליין, שנועדה לקדם את אותן המטרות בדיוק – אבל בדרכים אחרות לגמרי. 3 קהילות נשים מעוררות השראה

קרא עוד ←
הארלי דייוידסון מציגים: בעל הבית השתגע

הארלי דייוידסון מציגים: בעל הבית השתגע

המותג הוותיק השאיר את העולם כולו פעור פה כשהשיק סדרת אופנועים חשמלית שמנוגדת לכל עקרון שהוא אי פעם ייצג. האם אנחנו חוזים בפלא שיווקי או בתחילתה של השקיעה? חופש. כביש

קרא עוד ←
בחנו את עצמכם: האם הלקוח שלכם תמיד צודק?

בחנו את עצמכם: האם הלקוח שלכם תמיד צודק?

אם יש לכם כרוניקה קבועה של ויתורים או התעקשות עם לקוח מסוים – קבלו כמה עקרונות שיסייעו לכם לבסס מערכת יחסים בריאה איתו, כזו שבה אשכרה תרצו לשמוע אותו מדבר

קרא עוד ←
איך לבנות משפך שיווקי ולהישאר בחיים (כדי לספר על זה)

איך לבנות משפך שיווקי ולהישאר בחיים (כדי לספר על זה)

אם המונח "משפך שיווקי" נשמע לכם כמו משהו מסובך שאולי בפנסיה יהיה לכם זמן ללמוד – הכנו לכם מדריך מלא איך ליצור משפך בסיסי יעיל בצורה מאד פשוטה. את הפנסיה

קרא עוד ←
מסתמן: הפייסבוק של השכן לא באמת ירוק יותר

מסתמן: הפייסבוק של השכן לא באמת ירוק יותר

מעוז התדמית והשואו-אוף מצליח לא אחת לבלבל גם את המנוסים ביותר, ולגרום לנו ליפול באותם הטריקים שאנחנו כמפרסמים בעצמנו עושים. מה עושים? משננים את התובנות הבאות אז מה עושים בפייסבוק?

קרא עוד ←
אמזון: איך הם עושים את זה ומה אפשר ללמוד מהם? ‎

אמזון: איך הם עושים את זה ומה אפשר ללמוד מהם? ‎

גדולים וחזקים? בטח. יודעים משהו שאנחנו לא? Hell not. אמזון פשוט מיישמת באדיקות ובעקביות עקרונות מאד בסיסיים, שבונים מערכת יחסים בין מותג ללקוח. מה אפשר ללמוד מהם? אין על אמזון.

קרא עוד ←
היום שבו לא תצטרכו אנשי מכירות: 5 כללי יסוד למותג חזק

היום שבו לא תצטרכו אנשי מכירות: 5 כללי יסוד למותג חזק

מה אתם שוכחים להכניס לתקציב השיווק שלכם, מה הטעות הכי גדולה של אנשי מכירות, ולמה המשווק הכי טוב יהיה לא זה שאתם משלמים לו אלא דווקא זה שמשלם לכם? שימו

קרא עוד ←
מה הקשר בין חדר כושר לבין פרסום בפייסבוק (יש, נשבעים)

מה הקשר בין חדר כושר לבין פרסום בפייסבוק (יש, נשבעים)

לכאורה, התוצאות שאתם חולמים עליהם נמצאות במרחק כמה הנפות משקולות או עכבר. אלא שבפועל, יש פה תהליך מורכב ומתמשך, והוא לא קשור רק למערכת להתחיל לפרסם בפייסבוק נראית כמו משימה

קרא עוד ←
תפסיקו לזרום: 5 טעויות פייסבוק שהורגות לכם את הקמפיינים

תפסיקו לזרום: 5 טעויות פייסבוק שהורגות לכם את הקמפיינים

יש אינסוף מידע ועצות שאפשר לתת על פייסבוק, אבל מרבית המפרסמים הקטנים נופלים דווקא על העקרונות הבסיסיים ביותר. 5 עקרונות פשוטים שחייבים ליישם תמיד, ובראשם הצהרה חשובה: תפסיקו לזרום ככה

קרא עוד ←
ממדבר סהרה ל-5th Avenue: כל האמת על שיווק טוב

ממדבר סהרה ל-5th Avenue: כל האמת על שיווק טוב

שיווק טוב יודע להגיע לאנשים הנכונים במקום הנכון עם המסרים הנכונים בתזמון הנכון. אם אתם יודעים לעשות את זה – מצבכם מעולה, אלא שהסיפור ממש לא נגמר כאן. 3 תזכורות

קרא עוד ←
איך לקחת רעיון מ-0 ולהפוך אותו לעסק

איך לקחת רעיון מ-0 ולהפוך אותו לעסק

הסיפור של טל מור, מייסד maymor TV

קרא עוד ←
על פגישות עסקיות ומה כדאי להפסיק לעשות

על פגישות עסקיות ומה כדאי להפסיק לעשות

פגישות עסקיות יכולות להיות כיף גדול או אכזבה מתמשכת. בין אם מדובר בהתלהבות ובסקרנות הראשונית העומדת בפתחו של פרויקט חדש, ובין אם מדובר בפגישת המשך של פרויקט קיים, או פגישת

קרא עוד ←
​איך לדאוג שהלקוחות יחזרו ויביאו עוד לקוחות איתם

​איך לדאוג שהלקוחות יחזרו ויביאו עוד לקוחות איתם

אז אחרי שפתחתם עסק והתחלתם לגבש בסיס לקוחות נאה, בזמן האחרון חלה ירידה במחזור. למה זה קורה? אולי לא הצעתם לאותם לקוחות אפיק דרכו הם יחזרו אליכם פעם אחר פעם,

קרא עוד ←
למה חייבים להשקיע בשיווק לא פחות מאשר במוצר?

למה חייבים להשקיע בשיווק לא פחות מאשר במוצר?

טרחתם להכין עוגה – מצאתם מתכון, קניתם מצרכים, בחשתם, טעמתם, בחשתם עוד קצת, אפיתם והוצאתם מהתנור בדיוק בזמן. הכל טוב ויפה, אבל דבר אחד שכחתם – להגיד לכולם שיש עוגה.

קרא עוד ←

Let's talk