מסלול המראה​

מסלול זה נועד להביא אתכם ליעד מרכזי משמעותי שמוגבל במסגרת זמן. זה יכול להיות פרויקט מורכב, כנס גדול שאתם צריכים להיות מוכנים אליו, השקה שדורשת פריסייל או גיוס לקוחות מוקדם, או כל נקודת ציון אחרת.

ביצוע מוצלח של פרויקט קצוב בזמן

זמן, תכולה ואיכות

פרויקט מוגבל בזמן

הכל מושלם ומוכן לשלב הבא

מטרת המסלול

המטרה היא הגעה לנקודת הסיום כשאתם בדיוק במצב שרציתם להיות בו. כדי לוודא שאנחנו בדרך הנכונה, לאורך התקופה נציב יעדים נקודתיים, אבני דרך שיצביעו על התקדמות בכיוון הנכון ובקצב הנדרש. אפשר להסתכל עליהן כתתי מטרות.

יעדים

היעדים במסלול הזה נמדדים במושגים של זמן, תכולה ואיכות: לאן אתם רוצים להגיע, מתי אתם צריכים להגיע לשם, ובאיזה מצב תגיעו.

אופי העבודה

פרויקטלי – מדובר בפרק זמן מוגדר מראש, שבו אנו פועלים בשמכם בכל החזיתות הנדרשות, ובסופו נביא אתכם ליעד ונחזיר לכם את המפתחות.

תוצאה

הגעתם ליעד. אתם נמצאים בנקודת הסיום בדיוק במצב שבו רציתם להיות, כשכל המשימות יצאו מהכוח אל הפועל בהצלחה והכל עומד מוכן לקראת השלב הבא.

מה נדרש מכם

עיקר העבודה במסלול הזה היא עלינו. יחד עם זאת, ההצלחה להביא אתכם ליעד תלויה במידה רבה בנכונות שלכם להיות שותפים מלאים בתהליך, המתבטאת בזמינות, בהקשבה, ובנכונות להתמודד ביחד ובסבלנות עם האתגרים עד לפיצוח של כולם. אנחנו נצטרך מידע ונתונים, אבל לא פחות מאלו את התובנות שלכם – כי אף אחד לא מכיר את המוצר שלכם וגם את הקהל שלכם יותר טוב מכם.

שימו לב: לאור האופי הפרויקטלי של המסלול קיימת חשיבות מהותית ללוחות הזמנים. כמוכם, גם אנחנו מסתמכים על התאריכים שנקבעים, ולכן הם אינם גמישים. המחויבות לעמידה בהם היא הדדית, והיא המפתח להצלחת הפרויקט כולו.

תהליך העבודה

  • לפני הכל, נשב איתכם להבין לאן אתם רוצים להגיע (המטרה): אתם מכתיבים, אנחנו מקשיבים.
  • לאחר מכן, ננתח את המצב הקיים ונלמד אתכם לעומק, כחלק מתהליך העבודה הייחודי שלנו. נבחן את אפיקי השיווק שאנחנו עתידים לפעול בהם, מידע קיים מקמפיינים ופרויקטים קודמים, התנהגות לקוחות ועוד.
  • לאחר שנכיר אתכם טוב יותר – נחדד את המטרה הראשית ונציב יעדים קונקרטיים. השלב הזה דורש מחשבה רבה, כדי לבחור את המטרה והיעדים המדויקים ביותר, שיבטיחו את הצלחתכם גם לאחר השלמתו של הפרויקט. אנחנו כמובן נסייע לכם.
  • מתוך המטרה והיעדים נגזור תתי מטרות ואבני דרך שיסייעו לנו לוודא שאנחנו על המסלול ובקצב הדרוש.
  • כעת שהמטרה הסופית ברורה, האסטרטגיה כתובה, יעדי הביניים והכלים מוגדרים, נתפנה לטקטיקה. מה קורה בכל יום, בכל שלב, בכל רגע.
  • יוצאים לדרך: אנחנו פועלים בכל האפיקים שהוגדרו, ועורכים מדידה ואופטימיזציה באופן שוטף.
  • בנקודות הציון שהוגדרו נבדוק את היעדים, את הקצב והתכולה ונדווח לכם האם ההתקדמות נעשית כמצופה או שנדרש לעשות שינויים.
  • בנקודת הסיום נערוך סיכום, נמסור לכם את כל החומרים ונחזיר לכם את המפתחות.
  • אפשר לחגוג אחר כך את ההגעה ליעדים, אבל החלק הזה הוא רשות בלבד 🙂

מטרת המסלול

המטרה היא הגעה לנקודת הסיום כשאתם בדיוק במצב שרציתם להיות בו. כדי לוודא שאנחנו בדרך הנכונה, לאורך התקופה נציב יעדים נקודתיים, אבני דרך שיצביעו על התקדמות בכיוון הנכון ובקצב הנדרש. אפשר להסתכל עליהן כתתי מטרות.

יעדים

היעדים במסלול הזה נמדדים במושגים של זמן, תכולה ואיכות: לאן רציתם להגיע, מתי אתם צריכים להגיע לשם, ובאיזה מצב הגעתם.

אופי העבודה

פרויקטלי – מדובר בפרק זמן מוגדר מראש, שבו אנו פועלים בשמכם בכל החזיתות הנדרשות, ובסופו נביא אתכם ליעד ונחזיר לכם את המפתחות.

תוצאה

הגעתם ליעד. אתם נמצאים בנקודת הסיום בדיוק במצב שבו רציתם להיות, כשכל המשימות יצאו מהכוח אל הפועל בהצלחה והכל עומד מוכן לקראת השלב הבא.

מה נדרש מכם

עיקר העבודה במסלול הזה היא עלינו. יחד עם זאת, ההצלחה להביא אתכם ליעד תלויה במידה רבה בנכונות שלכם להיות שותפים מלאים בתהליך, המתבטאת בזמינות, בהקשבה, ובנכונות להתמודד ביחד ובסבלנות עם האתגרים עד לפיצוח של כולם. אנחנו נצטרך מידע ונתונים, אבל לא פחות מאלו את התובנות שלכם – כי אף אחד לא מכיר את המוצר שלכם וגם את הקהל שלכם יותר טוב מכם.

שימו לב: לאור האופי הפרויקטלי של המסלול קיימת חשיבות מהותית ללוחות הזמנים. כמוכם, גם אנחנו מסתמכים על התאריכים שנקבעים, ולכן הם אינם גמישים. המחויבות לעמידה בהם היא הדדית, והיא המפתח להצלחת הפרויקט כולו.

תהליך העבודה

  • לפני הכל, נשב איתכם להבין לאן אתם רוצים להגיע (המטרה): אתם מכתיבים, אנחנו מקשיבים.
  • לאחר מכן, ננתח את המצב הקיים ונלמד אתכם לעומק, כחלק מתהליך העבודה הייחודי שלנו. נבחן את אפיקי השיווק שאנחנו עתידים לפעול בהם, מידע קיים מקמפיינים ופרויקטים קודמים, התנהגות לקוחות ועוד.
  • לאחר שנכיר אתכם טוב יותר – נחדד את המטרה הראשית ונציב יעדים קונקרטיים. השלב הזה דורש מחשבה רבה, כדי לבחור את המטרה והיעדים המדויקים ביותר, שיבטיחו את הצלחתכם גם לאחר השלמתו של הפרויקט. אנחנו כמובן נסייע לכם.
  • מתוך המטרה והיעדים נגזור תתי מטרות ואבני דרך שיסייעו לנו לוודא שאנחנו על המסלול ובקצב הדרוש.
  • כעת שהמטרה הסופית ברורה, האסטרטגיה כתובה, יעדי הביניים והכלים מוגדרים, נתפנה לטקטיקה. מה קורה בכל יום, בכל שלב, בכל רגע.
  • יוצאים לדרך: אנחנו פועלים בכל האפיקים שהוגדרו, ועורכים מדידה ואופטימיזציה באופן שוטף.
  • בנקודות הציון שהוגדרו נבדוק את היעדים, את הקצב והתכולה ונדווח לכם האם ההתקדמות נעשית כמצופה או שנדרש לעשות שינויים.
  • בנקודת הסיום נערוך סיכום, נמסור לכם את כל החומרים ונחזיר לכם את המפתחות.
  • אפשר לחגוג אחר כך את ההגעה ליעדים, אבל החלק הזה הוא רשות בלבד 🙂

בואו נתחיל