מסלול ריצה

מסלול זה נועד להביא את המוצר שלכם רחוק יותר – אבל גם עמוק יותר. חשיפת המותג בפלטפורמות שונות מחזקת את התודעה שלו בקרב קהל היעד, ויוצרת חיבור עמוק יותר עם המותג. זו דרך יעילה מאד להגדיל מכירות או להשיג יעדים נקודתיים אחרים.

זהו מסלול חוצה פלטפורמות, המשלב פתרונות מעולמות שונים – אופליין ואונליין: דפי נחיתה, פליירים, עמודים באתר, תוכן שיווקי, בניית תסריטי שיחה, שיפור תהליכי מכירה, ניהול דאטה הלקוחות ועוד.

השגת יעד נקודתי בדרכים שונות

מכירות? תפוצה? מאגר לקוחות? מה שתגידו

Ongoing פרויקטלי

הגדלת הרווחיות ויצירת מעגל לקוחות מרוצה וקבוע

מטרת המסלול

המטרה היא השגת יעד פרויקטלי בדרכים שונות (בשפה הצבאית קוראים לזה "לאגף"). האופציות רבות, ומתוכן חשוב לבחור את אלו שיביאו אתכם הכי רחוק שאפשר. אנחנו כמובן נעזור לכם להגדיר אותם, אחרי שנלמד אתכם קצת.

יעדים

הפרמטרים במסלול הזה יכולים להיות מגוונים: מכירות, תפוצה, הגדלת מאגר הלקוחות. הכל בהתאם למטרה שהוגדרה.

אופי העבודה

Ongoing פרויקטלי – הפעילות מתבצעת באופן שוטף על בסיס חודשי, אולם הפרויקט עצמו הוא ארוך טווח (שנה לפחות). בכל חודש, אנו פועלים בפלטפורמות שהגדרנו, מודדים את הביצועים ועורכים כיווננים ואופטימיזציה בקהלים ובמסרים, כדי להגיע בסוף התקופה למטרות וליעדים שהגדרנו.

תוצאה

תהליך מלא: השיווק שעשיתם פוגש את הלקוח, מלווה אותו בשירות יוצא דופן, ומוצר איכותי סוגר את המשולש. הסינרגיה הזו מאפשרת לחזור על פעולות, להגדיל את הרווחיות בעסק וליצור מעגל לקוחות מרוצה, שנשאר אתכם לטווח ארוך.

מה נדרש מכם

  • פתיחות – לפעמים האמת לא פשוטה. חשוב להיות מוכנים לבחון את העסק מנקודת המבט של הלקוח, שלנו, להיות מוכנים לקבל את הדברים הקשים ולהבין שזו הדרך לצמוח.
  • הקשבה – הדרך המהירה ביותר להצלחה היא להקשיב. רק כך אפשר לקבל ריבוי דעות ולהחליט מה באמת נכון. נלמד להקשיב ללקוחות באהבה, לסנן כשצריך, ולשפר מה שנדרש.
  • סבלנות – אין פתרונות קסם, רק הרבה עבודה קשה, ניסוי וטעיה. התמדה וחזרה על הדברים הטובים. בהיעדר סבלנות, זהו מסע עם נצחונות קטנים ומפח נפש גדול בסוף, ולכן חשוב להתמיד. אנחנו יכולים להראות את הדרך, ללמד, לעזור. ההתמדה עליכם.
  • קבלת החלטות – נכון, נעשה זאת יחד, אבל עליכם להיות מוכנים לקבל החלטות קשות על מנת להבטיח את עתיד החברה.

תהליך העבודה

  • בראש ובראשונה נלמד אתכם לעומק, כחלק מתהליך העבודה הייחודי שלנו. נבחן נתוני מכירה כאלו ואחרים, התנהגות לקוחות, מאגרי מידע, לצד כלל ההיבטים של העסק: סיפור המותג, ערכים, תהליכי העבודה.
  • בהתאם למסקנות השלב הקודם, נגדיר את היעדים שיביאו אתכם לנקודה הרצויה.
  • לאחר מכן, נגדיר את קהלי היעד הנכונים, אלו שמתאימים מבחינה התנהגותית לסוג המטרות שנרצה להשיג בתהליך.
  • בשלב הבא נבחן מספר פלטפורמות (אונליין, אופליין או שילוב), ונראה איזו פלטפורמה מניבה את התוצאות הטובות ביותר בהתאם לסוג המטרות שבחרנו.
  • לאחר סיום שלב ההרצה נפעל בפלטפורמות ובאפיקי השיווק שהגדרנו וניצור את התוכן שישיג את המטרות. יצירת התוכן היא על בסיס חודשי, כאשר המדידה מבוצעת באופן שוטף.
  • בהמשך התהליך נאתר הזדמנויות, שינויי שוק ותובנות נוספות שנסיק מתוך בחינת הנתונים.
  • אחת לחודש, תקבלו סטטוס – דיווח על מה שבוצע, מה עבד פחות ומה יותר, וכן תכניות ורעיונות להמשך.
  • בנוסף, נערוך שיחת תוכן חודשית עמכם, בה נגבש ביחד מטרות נקודתיות ומסרים שצריכים לבוא לידי ביטוי בגאנט של החודש העוקב.

מטרת המסלול

המטרה היא השגת יעד נקודתי בדרכים שונות (בשפה הצבאית קוראים לזה "לאגף"). האופציות רבות, ומתוכן חשוב לבחור את אלו שיביאו אתכם הכי רחוק שאפשר שאפשר. אנחנו כמובן נעזור לכם להגדיר אותם, אחרי שנלמד אתכם קצת.

יעדים

הפרמטרים במסלול הזה יכולים להיות מגוונים: מכירות, תפוצה, הגדלת מאגר הלקוחות. הכל בהתאם למטרה שהוגדרה.

אופי העבודה

Ongoing פרויקטלי – הפעילות מתבצעת באופן שוטף על בסיס חודשי, אולם הפרויקט עצמו הוא ארוך טווח (שנה לפחות). בכל חודש, אנו פועלים בפלטפורמות שהגדרנו, מודדים את הביצועים ועורכים כיווננים ואופטימיזציה בקהלים ובמסרים, כדי להגיע בסוף התקופה למטרות וליעדים שהגדרנו.

תוצאה

תהליך מלא: השיווק שעשיתם פוגש את הלקוח, מלווה אותו בשירות יוצא דופן, ומוצר איכותי סוגר את המשולש. הסינרגיה הזו מאפשרת לחזור על פעולות, להגדיל את הרווחיות בעסק וליצור מעגל לקוחות מרוצה וקבוע.

מה נדרש מכם

  • פתיחות – לפעמים האמת לא פשוטה. חשוב להיות מוכנים לבחון את העסק מנקודת המבט של הלקוח, שלנו, להיות מוכנים לקבל את הדברים הקשים ולהבין שזו הדרך לצמוח.
  • הקשבה – הדרך המהירה ביותר להצלחה היא להקשיב. רק כך אפשר לקבל ריבוי דעות ולהחליט מה באמת נכון. נלמד להקשיב ללקוחות באהבה, לסנן כשצריך, ולשפר מה שנדרש.
  • סבלנות – אין פתרונות קסם, רק הרבה עבודה קשה, ניסוי וטעיה. התמדה וחזרה על הדברים הטובים. בהיעדר סבלנות, זהו מסע עם נצחונות קטנים ומפח נפש גדול בסוף, ולכן חשוב להתמיד. אנחנו יכולים להראות את הדרך, ללמד, לעזור. הביצוע עליכם.
  • קבלת החלטות – נכון, נעשה זאת יחד, אבל עליכם להיות מוכנים לקבל החלטות קשות על מנת להבטיח את עתיד החברה.

תהליך העבודה

  • בראש ובראשונה נלמד אתכם לעומק, כחלק מתהליך העבודה הייחודי שלנו. נבחן נתוני מכירה כאלו ואחרים, התנהגות לקוחות, מאגרי מידע, לצד כלל ההיבטים של העסק: סיפור המותג, ערכים, תהליכי העבודה.
  • בהתאם למסקנות השלב הקודם, נגדיר את היעדים שיביאו אתכם לנקודה הרצויה.
  • לאחר מכן, נגדיר את קהלי היעד הנכונים, אלו שמתאימים מבחינה התנהגותית לסוג המטרות שנרצה להשיג בתהליך.
  • בשלב הבא נבחן מספר פלטפורמות (אונליין, אופליין או שילוב), ונראה איזו פלטפורמה מניבה את התוצאות הטובות ביותר בהתאם לסוג המטרות שבחרנו.
  • לאחר סיום שלב ההרצה נפעל בפלטפורמות ובאפיקי השיווק שהגדרנו וניצור את התוכן שישיג את המטרות. יצירת התוכן היא על בסיס חודשי, כאשר המדידה מבוצעת באופן שוטף.
  • בהמשך התהליך נאתר הזדמנויות, שינויי שוק ותובנות נוספות שנסיק מתוך בחינת הנתונים.
  • אחת לחודש, תקבלו סטטוס – דיווח על מה שבוצע, מה עבד פחות ומה יותר, וכן תכניות ורעיונות להמשך.
  • בנוסף, נערוך שיחת תוכן חודשית עמכם, בה נגבש ביחד מטרות נקודתיות ומסרים שצריכים לבוא לידי ביטוי בגאנט של החודש העוקב.

בואו נתחיל