מסלולים

כמה אתם מצליחים להפיק מתקציב השיווק שלכם? 

מהם מסלולי שיווק לעומק?

מסלולי שיווק לעומק הם בעצם ניהול השיווק שלכם בהיקפים שונים.
ההבדל ביניהם הוא בהיקפי העבודה, והבחירה היא בהתאם למבנה החברה שלכם ולתקציב השיווק שעומד לרשותנו.

מה עומד מאחורי השיטה?
שיווק נכון הוא לא כזה שמוכוון פלטפורמה כזו או אחרת – אלא כזה שלוקח מותג, מנתח אותו וקובע את האפיקים שבהם נכון למותג הספציפי הזה להשקיע – בהתאם למאפיינים ולתקציב השיווק שלו. לאחד נכון להתמקד בדיגיטל, לשני בנייה של תסריטי מכירה, ולשלישי הטמעת תהליך אפסייל למוצר מסויים. כל אלו הם אספקטים שונים שביחד מרכיבים מותג שלם וחזק שגדול מסך חלקיו.

זה הרעיון מאחורי מסלולי שיווק לעומק: מנתחים את המותג שלכם, מגדירים מטרות לפי סדר עדיפות, ומתחילים לרוץ. אונליין, אופליין, הכל מנוהל בצורה אחת מרוכזת, עם סנכרון בין כל הערוצים ותקציב שיווק שיש לו דופק: בוחנים, מזיזים ומעדכנים בהתאם לביצועים ולצרכים.

בחירת המסלול נקבעת בהתאם לתקציב השיווק והיקפי העבודה הנדרשים

איך זה נראה בפועל?

בכל תקופה אפשר להתמקד בערוצי שיווק אחרים: אפשר לפעול בפלטפורמות שמותאמות לביזנס שלכם, לשנות דברים באופן שבו המוצר שלכם נארז או מוגש, לייעל את תהליכי המכירה שלו, לבנות מועדון לקוחות, לפנות לאנשים ברחוב ועוד. האפשרויות הן אינסופיות, והן משתנות מעסק לעסק.

שלבי התהליך

– ניתוח המותג והחברה באמצעות תהליך שיווק לעומק
– זיהוי קהלי היעד והמדיות בהם הם נמצאים
– אפיון מסע הלקוח
– ניתוח תקציב וצרכים
– בחירת ערוצי שיווק אונליין/אופליין
– בניית תכנית עבודה הכוללת יעדים
– הוצאת התכנית לפועל: כתיבה, עיצוב, סושיאל, קמפיינים, תוכן, קהילה וכל מה שנדרש
– אחת לתקופה: ביצוע הערכת מצב ועדכון ערוצי שיווק

Let's talk