מסלול טיסה​

תחשבו לרגע שה–VP Marketing שלכם הוא אדם מוכשר מאד, שיודע את כל רזי השיווק והמכירות ויש לו את היכולת לתכנן, לבנות ולהוציא לפועל באיכות ובכמות של מחלקה שלמה.

זה הרעיון במסלול הזה: בכובע של אדם אחד, אתם מקבלים מחלקה שלמה: שיווק, תוכן, קמפיינים, אונליין, אופליין. אנחנו ננהל את כל המערך השיווקי והמכירתי של החברה – ואנחנו יודעים בדיוק איך לעשות את זה.

בנייה וניהול מערך שיווק מלא לעסק

הכל.
מכירות, לקוחות, רווחיות

פרויקט ארוך טווח 

מערך שיווק ומכירות שעובד טוב ומביא תוצאות

מטרת המסלול

לבנות ולנהל מערך שיווק המבוסס על משפכים שיווקיים ומביא את התוצאות הנדרשות: הופך את קהל היעד הפוטנציאלי שלכם ללקוחות בפועל.

יעדים

במסלול הזה אנחנו מחלקת השיווק שלכם, ולכן היעדים שלכם, יהיו אשר יהיו – הם היעדים שלנו. נגדיר אותם ביחד בתחילת הדרך.

אופי העבודה

פרויקט ארוך טווח: הפעילות אמנם מתבצעת באופן שוטף מחודש לחודש, אבל הרבה לפני הנקודה שבה קוצרים את הפירות – יש דרך ארוכה ומסועפת הכוללת תהליך בניה מתמשך, וכן שינויים ושיפורים רבים. החוזה הוא לשנה ומעלה.

תוצאה

יש לכם מערך שיווק מדהים שנותן לכם ראש שקט, מקפיץ את כל העסק קדימה, ומעל לכל: מאפשר לכם לגדול, להתפתח ולהתמקד במה שאתם הכי אוהבים לעשות – ניהול המוצר שלכם. אפשר לבקש יותר מזה?

מה נדרש מכם

אנחנו מנהלים עבורכם את המערך באופן חיצוני – אבל המעורבות שלכם נדרשת. נצטרך את הזמינות שלכם לפגישה שבועית, ולהוצאה לפועל של תהליכים בזמן. כמו כן, המערך וחלק משמעותי מההצלחה מתבססים על אישור תקציבי השיווק.

תהליך העבודה

  • השלב המקדים למסלול הזה הוא לימוד מעמיק של החברה, על פי שיטת השיווק לעומק הייחודית שלנו.
  • לאחר מכן נשב עמכם ונבין מה היעדים שתרצו להגיע אליהם בעזרת מערך השיווק והמכירות שנקים.
  • בהתאם ליעד שתציבו לנו, נרכיב בשיתוף איתכם את האסטרטגיה השנתית וממנה נגזור את התכנית הרבעונית.
  • בשלב הבא נגדיר את הכל מ-0: מוצר, יתרונות, סיפור, קהל, אפיקי שיווק, דרכי מכירה, פלטפורמות.
  • ככל שיש צורך, נטפל גם במיתוג או נבצע מיתוג מחדש.
  • בהתאם לכל אלו – נקצה איש מקצוע שיחבר בין הצרכים השיווקיים שלכם לאנשי הצוות שלנו, שתוכלו לקרוא לו ה-CMO שלכם.
  • רגע לפני שנצא לדרך נבנה את משפכי השיווק, ונגדיר יעדי הצלחה קונקרטיים לכל אחד מהם.
  • מחודש לחודש, ניצוק תוכן לתוך התהליכים שיצרנו, נחבר אותו עם קהלי היעד שהגדרנו ונמדוד את התוצאות.
  • לאורך הזמן, נלמד את הקהלים ונחדד כל אחד מאפיקי השיווק והמכירה שהגדרנו, עד לפיצוח מלא של כל אחד מהם.
  • כחלק מהתהליך, נבצע מדידות ותצפיות גם אצלכם בחברה, או בנקודות המפגש בינכם לבין הלקוחות שלכם.
  • התהליך כולל פגישה שבועית, שבה נבחן ביחד את התהליך, ונבצע את השינויים הנדרשים.

מטרת המסלול

לבנות ולנהל מערך שיווק ומכירות המבוסס על משפכים שיווקיים ומביא את התוצאות הנדרשות: הופך את קהל היעד הפוטנציאלי שלכם ללקוחות בפועל.

יעדים

במסלול הזה אנחנו מחלקת השיווק והמכירות שלכם, ולכן היעדים שלכם, יהיו אשר יהיו – הם היעדים שלנו. נגדיר אותם ביחד בתחילת הדרך.

אופי העבודה

פרויקט ארוך טווח: הפעילות אמנם מתבצעת באופן שוטף מחודש לחודש, אבל הרבה לפני הנקודה שבה קוצרים את הפירות – יש דרך ארוכה ומסועפת הכוללת תהליך בניה מתמשך, וכן שינויים ושיפורים רבים. החוזה הוא לשנה ומעלה.

תוצאה

יש לכם מערך שיווק ומכירות מדהים שנותן לכם ראש שקט, מקפיץ את כל העסק קדימה, ומעל לכל: מאפשר לכם לגדול, להתפתח ולהתמקד במה שאתם הכי אוהבים לעשות – ניהול המוצר שלכם. אפשר לבקש יותר מזה?

מה נדרש מכם

אנחנו מנהלים עבורכם את המערך באופן חיצוני – אבל המעורבות שלכם נדרשת. נצטרך את הזמינות שלכם לפגישה שבועית, ולהוצאה לפועל של תהליכים בזמן. כמו כן, המערך וחלק משמעותי מההצלחה מתבססים על אישור תקציבי השיווק.

תהליך העבודה

  • השלב המקדים למסלול הזה הוא לימוד מעמיק של החברה, על פי שיטת השיווק לעומק הייחודית שלנו.
  • לאחר מכן נשב עמכם ונבין מה היעדים שתרצו להגיע אליהם בעזרת מערך השיווק והמכירות שנקים.
  • בהתאם ליעד שתציבו לנו, נרכיב בשיתוף איתכם את האסטרטגיה השנתית וממה נגזור את התכנית הרבעונית.
  • בשלב הבא נגדיר את הכל מ-0: מוצר, יתרונות, סיפור, קהל, אפיקי שיווק, דרכי מכירה, פלטפורמות.
  • ככל שיש צורך, נטפל גם במיתוג או נבצע מיתוג מחדש.
  • בהתאם לכל אלו – נקצה איש מקצוע שיחבר בין הצרכים השיווקיים שלכם לאנשי הצוות שלנו, שתוכלו לקרוא לו ה-CMO שלכם.
  • רגע לפני שנצא לדרך נבנה את משפכי השיווק, ונגדיר יעדי הצלחה קונקרטיים לכל אחד מהם.
  • מחודש לחודש, ניצוק תוכן לתוך התהליכים שיצרנו, נחבר אותו עם קהלי היעד שהגדרנו ונמדוד את התוצאות.
  • לאורך הזמן, נלמד את הקהלים ונחדד כל אחד מאפיקי השיווק והמכירה שהגדרנו, עד לפיצוח מלא של כל אחד מהם.
  • כחלק מהתהליך, נבצע מדידות ותצפיות גם אצלכם בחברה, או בנקודות המפגש בינכם לבין הלקוחות שלכם.
  • התהליך כולל פגישה שבועית, שבה נבחן ביחד את התהליך, ונבצע את השינויים הנדרשים.
  •  

בואו נתחיל