fbpx

למה חייבים להשקיע בשיווק לא פחות מאשר במוצר?

למה חייבים להשקיע בשיווק לא פחות מאשר במוצר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

טרחתם להכין עוגה – מצאתם מתכון, קניתם מצרכים, בחשתם, טעמתם, בחשתם עוד קצת, אפיתם והוצאתם מהתנור בדיוק בזמן. הכל טוב ויפה, אבל דבר אחד שכחתם – להגיד לכולם שיש עוגה. אף אחד לא הגיע לאכול, וכל העבודה הייתה לחינם. חבל, לא?

כמו העוגה הזו, כך אתם מתייחסים לעסק שלכם. משקיעים, בודקים את השטח, מעצבים, מביאים שותפים, מחפשים דרכים להשתפר ולגדול. זה בסדר, אבל אם בסוף אתם מתקמצנים על השיווק, אתם לא מוציאים את המירב מהעסק. אם אתם לא מוציאים תקציב לביצוע סרטון או יום צילומים, אם אתם מוותרים לעצמכם בעריכה או בפרסום, חטאתם למטרה. זכרו תמיד – גם המוצר הטוב בעולם לא יצליח בלי שאנשים יידעו אודותיו.

בעלי עסקים רבים חייבים להבין שתפיסת המציאות היא חשובה ואפילו קריטית. חייבים לשאול את עצמם כיצד הם רוצים שאנשים יתפשו את המותג שלהם. כל פרט קטן יכול להשפיע על האופן בו הלקוחות בוחנים אתכם – הנראות היא 360 מעלות. איך המקום נראה עד הפרט האחרון, אפילו איך הוא מריח.

כדי לקדם את העסק שלכם, עליכם להבין שטוב שם משמן טוב. כמו שהשקעתם בקונספט או בעיצוב העסק, כך אתם מוכרחים להשקיע גם בקידומו ושיווקו. תחשבו לעומק איך אתם רוצים להציג את עצמכם. הקפידו על סטנדרטים גבוהים בכל מדיה בה אתם מפרסמים את מרכולתכם. העסק שלכם מתחיל באיך שאנשים רואים אותו בחוץ, כי אם הוא נראה פחות טוב, הם לא יגיעו בכלל לראות אותו מבפנים.

ויש עוד עניין שצריך לזכור. בעידן הדיגיטלי קיים קשר יותר חזק בין הלקוחות למותג, עד כדי כך שיש מגע אמיתי בין הלקוח הקטן ביותר לעסק. יותר קל ליצור קשר בצורה מהירה עם נציג שירות או אפילו בעל העסק עצמו. תהיו מוכנים להתמודד איתם בצורה חיובית – זה חלק לא פחות חשוב בנראות שלכם.

אז קחו ביס מהעוגה ותשאלו את עצמכם – למה אתם מרשים לעצמכם להציג חלון ראווה עם פגמים?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email