fbpx

גוגל טרנדס: כך תוכלו “לנצל” את גוגל לטובתכם

גוגל טרנדס: כך תוכלו “לנצל” את גוגל לטובתכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

השירות שמאפשר לפלח בזמן אמת מגמות חיפוש של נושאים מסוימים הוא כלי העבודה שכל איש שיווק ותוכן חייב להכיר. 

תראו לנו את החיפושים שלכם בגוגל ונוכל להגיד לכם מי אתם. זאת הגרסה המודרנית למשפט המוכר “הראה לי את חברייך ואומר לך מי אתה”. היסטוריית החיפושים, בדיוק כמו החברים, יכולה לספר על אדם המון: תחביבים, עיסוקים, מאכלים אהובים ותוכניות לעתיד. ההיסטוריה הזאת היא בדיוק מה שמעניינת אותנו בתור אנשי שיווק שמחפשים להכיר את הקהל שלנו קצת יותר טוב. נכון, לא כל אדם ישמח לשתף אותנו בחיפושים שלו. בשביל זה יש את גוגל טרנדס – תחליף לא רע בכלל.

מה זה גוגל טרנדס?
זהו שירות של חברת גוגל המאפשר לפלח בזמן אמת נפח ומגמת חיפוש של נושאים מסוימים. בנוסף, השירות מאפשר ניתוח פופולריות של נושאים מסוימים על סמך מנוע החיפוש של הגוגל.

הנה כמה דרכים שגוגל טרנדס יוכל לעזור לכם בשיווק המוצר שלהם:

1.השתמשו בגוגל טרנדס כדי לבצע מחקר שוק. חושבים על לפתוח עסק, אך לא בטוחים שיהיה ביקוש למוצר שלכם? בדקו זאת בחיפוש בגוגל טרנדס. היופי בתוכנה הוא שלא רק שתוכלו לראות את כמות החיפושים למוצר בפרק זמן אלא גם תוכלו לראות באיזה אזור בארץ או בעולם צורכים אותו הכי הרבה. כך תוכלו לקבל מושג טוב יותר על הביקוש והכי חשוב על מיקום קהל היעד שלכם. לדוגמה: אם תראו כי רוב הביקוש נמצא בצפון הארץ אולי כדאי לפתוח את העסק בעיר מרכזית בצפון או לחילופין לטרגט בפרסום הממומן שלכם קהל מצפון הארץ.

2. מילות חיפוש: בנוסף לחיפוש מוצר/מונח מסוים, גוגל טרנדס מנתח גם חיפושים ונושאים הקשורים בצורה כזאת או אחרת לנושא החיפוש שלכם. כלומר בחיפוש אחר המוצר “בגדים” ניתן לראות כי החיפושים הרלוונטים הם “הזמנת בגדים אונליין” ו”אתרי בגדים בישראל”. הדגשת נושאים רלוונטים תוכל לעזור לכם למצב את האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל ולהוסיף לו תגיות רלוונטיות על מנת להתברג במקום גבוה בחיפוש פשוט אחרי מה שאתם מנסים לשווק. מיקום טוב בגוגל חשוב מאוד מאחר ורוב האנשים בדרך כלל אינם מסתכלים על אתרים שאינם מופיעים בעמוד החיפוש הראשון במנוע.

3.השתמשו בתוכנה כדי לחפש את החיפושים הבולטים עכשיו – על ידי לחיצה על לשונית זו תוכלו למצוא את הנושאים המדוברים ביותר ברשת בתאריכים מוגדרים או מהימים האחרונים. תוכלו להיעזר במידע זה לשימוש ברשתות החברתיות שלכם או של העסק שלכם (כמובן אל תשכחו לקשר את הנושא אליכם) וכך להגדיל את החשיפה אליכם ואל המותג שלכם. הלשונית נמצאת בלחיצה על התפריט בצד השמאלי העליון של הדף תחת השם- trending searches (אם אתם בעלי גרסה בעברית הוא יופיע בצד הימני העליון).

לחצו כאן לעוד מידע על שיווק בזמן אמת

לא צריך להיות מומחים בגוגל כדי לדעת להשתמש במנוע החיפוש לטובתנו. גוגל מציעה מדריכי הסברה לתוספים שלה וכן גם תוך כדי שימוש בתוסף תוכלו למצוא עליו הסברים.


אגב, אם עדיין לא נרשמתם לניוזלטר שלנו הגיע הזמן שתעשו את זה. פעם בשבוע, יחד עם כוס קפה בבוקר, תקבלו חמש דקות על כל מה שחדש בעולמות היזמות, השיווק והעסקים ישר למייל שלכם. מבטיחים לא להספים אתכם. לחצו כאן להרשמה

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ניוזלטר 51- נצלו את החרף

נצלו את החרף קצת לשבת בבית, מפזר חום, להכין רשימה של כל החלומות שלכם ואיך תוכלו להגשים אותם מהספה. מה לא נכנס לניוזלטר שלנו? אפל

ניוזלטר 82 – המקצוען הוא הידען

שוב שישי תפס אותי עם הלשון בחוץסירי, תגידי, מה זה ישראלים? ישראלים זה להיכנס לטוויטר ולקרוא ריבים על נידה, הפלות ופוליטיקה ולהישאב פנימה בלי להבין