fbpx

חמש דרכים שימושיות להגדלת מאגר הלקוחות בעסק שלכם

חמש דרכים שימושיות להגדלת מאגר הלקוחות בעסק שלכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אתם מפרסמים, אבל המודעות לא מביאות לקוחות איכותיים? מרגישים שאתם שורפים זמן וכסף? אולי אתם עושים משהו לא נכון. הנה כמה פתרונות שיעזרו לכם לצמוח

כל בעל עסק מכיר את תחושת התסכול. העסק צריך עוד לקוחות. אז עשיתם את הדבר המתבקש. פרסמתם מודעה, השקעתם בה לא מעט כסף. בצד השני, בן אדם נחשף אליה והשאיר פרטים. עד כאן מדהים. התקשרתם אליו, השקעתם זמן, אנרגיה ומאמץ, טיפחתם את הקשר עם אותו אדם רק כדי לגלות בסוף שהוא לא הולך להפוך ללקוח. מאכזב. אפילו קצת מעצבן.

איך שוברים את המעגל הזה? באמצעות חמש הדרכים הבאות תוכלו להתגבר על המכשול ולמלא את היומן שלכם בלקוחות חדשים מבלי לשרוף זמן יקר. המונח המרכזי כאן הוא “ליד”. ההגדרה של ליד היא פרטים של לקוח פוטנציאלי המעוניין בשירות או במוצר שלכם. יאללה, בואו נצא לדרך.

1.ודאו שיש התאמה
כשמקבלים ליד חדש, האינסטינקט הראשוני הוא כמובן להתרגש ולנסות לסגור איתו עסקה כמה שיותר מהר, אבל חשוב לוודא קודם שאותו ליד מתאים בכלל לעבוד איתכם. אתם בטח חושבים לעצמכם עכשיו: “אם הוא משלם כסף הוא מתאים”, אבל זו טעות. אתם צריכים לבדוק שהוא אכן מתאים ל”רשימת הדרישות” של העסק.

נסו לנסח רשימה מסודרת ובה כל התכונות שלדעתכם מאפיינות את הלקוח האידיאלי שלכם. חשבו על לקוחות טובים איתם עבדתם בעבר ונסו להבין מה הפך את הקשר ביניכם לכל כך טוב. אילו תכונות היו להם?
ברגע שאתם יודעים בדיוק מה לחפש, יהיה לכם קל יותר למצוא לקוחות שבאמת רוצים לסגור עסקה ולעבוד איתכם ותוכלו להימנע מלקוחות שסתם ישרפו לכם זמן.

זה קצת כמו דייטיניג. ברגע שאתם כבר יודעים מה לחפש, חשוב שתשקיעו זמן לנסות ולהכיר את הלקוח הפוטנציאלי שלכם. בסופו של יום, עסקים זה עבודה עם אנשים ואתם צריכים יותר מרושם ראשוני כדי להכיר את האדם לפניכם ולהפך. תשאלו את הלקוח הפוטנציאלי שאלות מכוונות שיעזרו לכם להבין את רמת המוטיבציה, המטרות, האתגרים והמשאבים שלו.

הלקוח יבין מהשיחה שאתם מקצוענים, רציניים ומוכנים לעבוד רק עם הלקוחות המתאימים ביותר. אם הלקוח הפוטנציאלי לא תואם את מה שאתם מחפשים, ולמעשה אתם לא חושבים שאתם יכולים לסייע לו בצורה שהייתם רוצים, אל תתביישו להגיד את זה ולהמשיך הלאה. זה לא אתה, זה אנחנו.

2.בנו אמון עם הצעה מעניינת
דרך מצוינת לבנות אמון ולכבוש לקוח היא לתת ערך כבר מההתחלה. לקוחות פוטנציאליים יתרשמו מאוד אם תבחרו לתת להם טעימה מהיכולות שלכם בפרויקט ראשוני איתם. צרו לעצמכם גרסה שבה יהיה כתוב מה אתם מציעים ללקוחות חדשים בתחילת העבודה איתם. תפרטו את כל הפעולות שתבצעו עבורם ותתמקדו בתועלת. לקוח פוטנציאלי צריך להבין מה יוצא לו כשהוא מתקשר איתכם. לפיכך, חשוב לדייק את המסרים ולכתוב מה שרלוונטי. חשוב להשאיר את הגרסה הזאת קצרה ככל שניתן. אף אחד לא אוהב לקרוא הרבה, ולכן השתדלו להשתמש בנקודות כלליות ומדויקות עבור הלקוח הספציפי.

3.התמקדו בנישה אחת
שימו לב ללקוחות שעבדו אתכם בעבר ותשאלו את עצמכם: האם יש פה איזשהו דפוס חוזר? אם התשובה היא כן, כנראה כבר התחלתם להתמקד בנישה מסוימת וזה מעולה. אתם בדרך ליצור יתרון תחרותי ומוניטין מוכח. לפיכך, יש הרבה יתרונות להתאמת ההצעות שלכם לסוג עסק ספציפי או ענף אחד. אם אתם מתמקדים בנישה נקודתית, אתם מתחברים למאגר לקוחות שיש להם מטרות ואתגרים דומים, וכך אתם יכולים להפוך למומחים בתחום.

בנוסף, זה יכול לתרום רבות ל-SEO כי כאשר הלקוחות הפוטנציאלים יערכו חיפוש בגוגל, הם יחפשו ביטוי מאוד מסוים, למשל “סוכנות שיווק לעורכי דין ברמת גן” וכך זה יכול להגדיל את הסיכוי שלכם למצוא לקוחות חדשים. יש עוד הרבה הזדמנויות להתגלות כשאתם ממקדים את המאמצים שלכם בתחום ספציפי.

4.בנו תוכנית הפניות
דרך נוספת ופשוטה להגיע ללקוחות חדשים היא להיעזר בלקוחות המרוצים שלכם. לא מספיק לקבל הפניות מאנשי הקשר שלכם, עליכם לבנות אסטרטגיה לקבלת הפניות. כל שיחה שיש לכם עם לקוח היא בעצם צינור ללקוחות חדשים. אל תחששו לבקש היכרות עם לקוחות חדשים אפילו אם זה נשמע טיפה מפחיד. רוב הלקוחות שלכם יעשו זאת בשמחה, במיוחד אם הם נהנו מהעבודה איתכם.

טיפ קטן מאיתנו: אתם יכולים לבנות תוכנית הפניות באמצעות תמריץ. למשל: כל לקוח שיפנה אליכם לקוח חדש יקבל הנחה משמעותית בפרויקט הבא שלו איתכם. מה רע?

5.תנו שיפוץ לנוכחות הדיגיטלית שלכם
האתר שלכם, החותמת באימייל שלכם, העמוד ברשתות החברתיות, זה הכל בידיים שלכם. הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נחשפים למאות ואלפי אתרים וכולם טוענים את אותם הדברים ונראים אותו דבר. התפקיד שלכם הוא לבלוט, לתפוס את העין של הלקוחות הפוטנציאליים ולגרום להם להתרשם ולהתעניין דווקא בכם. המותג שלכם ברשת מייצג אתכם. אם הוא לא נראה מספיק טוב, למה שיבחרו בכם?

מקווים שהפקתם ערך מהכתבה שלנו, ודרך אגב, אם עדיין לא נרשמתם לניוזלטר שלנו הגיע הזמן שתעשו את זה. פעם בשבוע, יחד עם כ0וס קפה בבוקר, תקבלו חמש דקות על כל מה שחדש בעולמות היזמות, השיווק והעסקים ישר למייל שלכם. מבטיחים לא להספים אתכם. לחצו כאן להרשמה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מה הופך מותג רגיל למותג על

ההבטחה שמתממשת, השפה הייחודית, החיבור התדמיתי, הערכים שהלקוח יכול להתחבר אליהם ואלמנט הזכירות והייחודיות.גם אתם יכולים להפוך למותגי על, אבל איך תצליחו לשמר את עצמכם